December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Rellen? Rellen?

Waaaaaaarrrrrrrrrrr!!!???

Nee, had me idd eigen ff gemengd in Natsie (idd, wát een nick! maar dat terzijde ) dr topic... vind dat sommige forummers hier een ´toon aanslaan´ tegen elkaar waarvan ik denk dat er maar weinig mensen dit in real life zouden doen en daar kan ik ´slecht tegen´

Krijg dan helemaal visioenen van een uber-triest geval dat alleen achter dr pc zit om mensen af te branden, puur voor de lol en ´in het echt´ nooit niets durven t zeggen.

Blegh.

Hier:

Het bezoek (vriend van M. die ie niet vaak ziet ivm werk in het buitenland enz.) was nog tot 00:30 blijven zitten

ik ben al eerder naar bed gegaan hoor, vond t wel gezegend.

Yasmine heeft voor de derde keer op een rij doorgeslapen, ben er echt heel blij mee!

Heb even bijgelezen, probeer het even uit mn hoofd...

Eerst de algemene dingen:

Roxanne praat ons de oren van de kop, alles praat ze na, en maakt zinnen van 4 woorden zoals ´Papa ook een boterham?

Uitspraak is bij sommige woorden nog niet helemaal goed maar ze laat zich goed verbeteren al zitten sommige dingen er nog in gebakken zoals een ´toetje´ is Toetaaah!!

Dr naam zegt ze bijna goed al laat ze de Rox wat vallen en van dr achternaam laat ze de S weg.

Yasmine is nog steeds Miena en ze opend de deuren met gemak, dr staan daarom ook een aantal klinken omhoog.

Yasmine staat vort in de box en loopt langs de tafel (als we haar er aan zetten, optrekken aan de tafel of iets anders dan de box lukt nog niet)

Ze zegt papa, mama en aaaaaaaaaaaaaiiien als ze de hond/kat of ander dier ziet.

Verder kont-schuift ze nog dr best

eehhh, voor zover de algemene dingen.

De rest uit mn hoofd:

Knor;

30 wkn al!?!?

Damn wat gaat dat hard!

A.s. vrijdag ben ik 27 wkn... schiet ookal best op...

Gaat de verbouwing nog naar wens? (of heb ik dr overheen gelezen?) heb wel de foto´s op je hyves bekeken trouwens: goed bezig!!!

Ma Flodder:

Dr jas zelf aantrekken!? Dat vind ik nu es echt knap!

*kijk naar rechts, M. is in slaap gedoezeld*

Falcon:

Spannend van je nichtje! Een vriendin van mij is op 1 januari uitgeteld... hou mn mobiel angstvallig in de gaten!

Mette:

OOhhh! wat fijn zeg!

En hoe is het nu met Nova? en met jou niet te vergeten??

Yora:

Zou me geen zorgen maken hoor, de ene praat nu eenmaal sneller en beter dan de ander denk ik zo... Hoe gaat t verder met je?

A1mee:

Beterschap met je ziekenboeg! Hadden jullie plannen staan voor oud op nieuw? Lijkt me heel vervelend met zieke kids... al kun je dr niets aan doen...

Nu weet ik het zo even niet meer.... ga nog even op het eerder besproken topic kijken, snel naar HM en dan worden de meiden alweer zo wakker denk ik...

Gaan straks de kamer van Yasmine opleuken, heb 8 dierenposters ingelijst, gaan we ophangen.

Ohja, en 7 januari hebben we een #D pretecho gepland staan, ben nu bijna 27 weken.

Liefs!

xx
MIJLPAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roxanne gaf net toen ze in bad zat duidelijk aan dat ze moest poepen en op de wc wilde (huilde en jammerde dat ze het niet in bad wilde doen) , ik stond onder de douche; hoppa! ik dr onder uit, (heel de badkamer nat )

R. op de wc, en jawel hoor!

Het was maar een beetje maar ow wat hebben we staan zwaaien en juichen bij de pot (in allebei onze blote natte kont, haha! )

Heb dr toen weer in bad gezet en ben weer onder de douche gesprongen en toen zei ze weer t zelfde maar kon ik niet snel genoeg ingrijpen (kop vol sop)

Ze vond het zo erg dat ze ook in bad had gepoept... achgerm.

Gezegd dat het mijn schuld was, dat we morgen weer op de wc poepen en dat zij het toch zo ontzettend goed had gedaan en toen was t weer okay en wilde ze opa en oma bellen

Hoe dan ook; ben zow trots! *Glim*

Trouwens, waar is iedereen?!?!
haha, ben een beetje uitgeluld

Maar maak wel een uitzondering voor deze mijlpaal !! Leuk hoor !! Wie weet heeft ze de smaak nu wel echt te pakken !!
Thanks Flodder

Ergens is het wel ´triest´ dat we zo blij kunnen zijn met een drol in de pot
Ahneejoh. Poep en pies blijft leuk. Niks boven een potje onderbroekenlol. Ohhhh wil graag de kindershow cd van one two trio. Dat gaat allemaal over snotjes en windjes. Leuk voor de peuters.
De wat?! Hahaha!

Maar klopt hoor, poep en pies blijft boeien

Fijne avond meis!
DE ONE TWO TRIO KINDERSHOW!

Biografie

Deze show is er speciaal voor de kleintjes. Meneertje Blauw (zo trots als een pauw), meneertje Rood (de sportieve malloot) en meneertje Geel (zo sloom als een kameel) spelen LIVE de bekende kinderliedjes maar ook eigen nummers als ‘Ik heb een snotje in mijn neus’ en ‘Ik lust alleen maar friet’. Zo herkenbaar voor het jonge publiek dat deze de liedjes direct mee kunnen zingen. U bent dus gewaarschuwd! Tussen de nummers door doen er zich allerlei dolkomische, cabareteske situaties voor, die ook bij de ouders flink op de lachspieren werken. De One Two Trio Kindershow!: zo leuk dat iedere volwassene weer kind wil zijn. Speciaal voor de Sinterklaas- en Kerstperiode is er een aangepaste themashow!

:-)

Hier kan je liedjes luisteren.

Fijne avond !!
Goeeed van Rox!

Wij hadden ook zoiets aan de hand vanaaf.. Ze wilde in bad, en wilde haar kleren alvast uit. Dus even de pot gepakt, en ja hoor, een grote plas gedaan. Ik het potje gewassen, en wil in de keuken haar fles pakken, komt zij onder de tafel vandaan.. Gepoept onder de tafel

Ik had het potje namelijk weer opgeruimd..

Flodder; klinkt als een leuk cd'tje!
Ma Flodder:

Klinkt idd heel grappig!

Mette:

Oooh! das ook goed van jullie Nova! Het lijkt me heel fijn al zou ons Roxanne zindelijk zijn van ontlasting... hoewel, volgens mij zijn ze vaak eerst zindelijk van urine ist niet? Knap is het iig van jullie meis. Plassen op de pot doet ze al veel/vaak?

Wij hebben ook een pot in huis al vind ik het fijner als ze direct op de toilet gaan...

Nahja, ga gewoon proberen wat ze wil en kan.
hahaha, poep onder de tafel, getsie, maar wel schattig (alles is schattig met die kleintjes, haha). Dus jullie gaan de tweede ronde allemaal in met de meiden met op de pot/wc? Hoera voor Rox!

Een tijd geleden las ik er hier veel over, en toen weer maanden niet. M heeft dus maanden geleden twee keer op het potje gepoept, maar wil nu echt niet meer. Hij roept ons en rent snel naar zijn kamer als hij gepoept heeft in de luier. Vandaag had ik hem verschoond, loopt hij vijf minuten later weer heen: 'nog een keer'. Ja hoor... was nog niet klaar dus.

Nurse, ik vind het ook wel een rare besteding van mijn tijd, al die uurtjes dat ik met de poep en pies enzo van m'n kind bezig bent, die had ik heel nuttig aan geleerde literatuur kunnen besteden ;) maar ach, maakt het leven wel afwisselend, haha.
Mette fijn dat je moeder weer thuis is!

hahaha die drol tja

Nurse wat goed van Roxanne!

Brian heeft hier van de week ook voor t eerst om t potje gevraagd. Maar dan voor een plas. Poepen negeert hij totaal. Nog geen teken van zindelijkheid daarbij.
Sjemineeeee, ik kan niet eens een dagje weg of ik moet meteen 2 hele pagina's bijlezen!! Haha, gezellig dat er veel is geschreven!!

Mette: Goed nieuws!!! Fijn zeg!

A1mee: Dikke kus voor jou en je ziekenboeg!! Vervelend hoor!

Wel zo suf hoe dingen toevallig kunnen zijn zeg. Ik vertelde gisteren dat we naar Ikea zouden gaan als ik me beter voelde en net lees ik dat iedereen de kast met lades heeft die wij daar gistermiddag hebben gekocht!

En verder lees ik over een hele knappe Roxanne die in de wc wilde poepen omdat ze niet in bad wilde poepen en laat nou bij ons nou net vanavond weer een drol in bad drijven!! (helaas, van potjes of wc's is echt nog lang geen sprake hier)

En als derde hebben jullie het ineens over het zeggen dan hun eigen namen. Nou, ik ben al weken Manu aan het verleiden dat ie zijn eigen naam zegt. Ik noem dan een heel riedeltje van opa's, oma's, tantes, ooms en huisdieren op en hij zegt ze allemaal stuk voor stuk na. Maar als ik zijn naam zeg, zegt ie 'ik'. Natuurlijk wel ontzettend slim dat ie snapt dat 'ik' Manuel is en niet dat ik ik ben, want hij is natuurlijk alleen ik alstie dat zelf zegt (snappie?) In ieder geval behoorlijk intelligente opmerking van mijn kleine ventje vind ik, al vertikt ie het nog steeds om zijn eigen naam te zeggen en noemt ie zijn papa gewoon nog steeds mama.

Dus... hahaha! Wat een ouwehoerverhaal maak ik er weer van.

Gisteren dus een beetje gammel en al naar Ikea gegaan. Ik was slap als een vaatdoek, maar had geen zin om binnen te hangen. Was wel even leuk om eruit te zijn, al was het wel onwijs druk. Voor Manu dus die hoge ladekast gekocht vanwege al zijn nieuwe speelgoedaanwinsten na Sint en verjaardag. Helaas vind ik het een oerlelijk ding en heb ik spijt dat we hem hebben gekocht... wel handig, maar hij staat lelijk hier. Manu heeft ook nog een nieuw stoeltje gekregen voor aan de salontafel.

Vandaag is Manu naar oma geweest de hele dag en JP en ik zijn met z'n tweetjes ontzettend asociaal wezen shoppen in Utrecht! Echt leuke kleding gekocht voor ons allebei en ook voor Manu. Het shopt toch een stuk leuker zonder jengelende peuter bij je.

(haha, JP zegt altijd dat die de Lama's stom vindt en nu betrap ik hem dat ie stiekem keihard zit te lachen...!! ghehehe!)
Oh en wat doen wij met nieuwjaar: twee van JP's broers komen hier met kinderen en dames. Een van de broers blijft met zijn gezinnetje hier ook slapen, waaronder ons nichtje van zelfde leeftijd als Manu. Ben zo benieuwd of dat de kleintjes wakker worden morgennacht. Zo ja, dan halen we ze er gewoon uit en dan mogen ze vuurwerk kijken. Maar stiekem hoop ik dat ze lekker doorslapen.
Nurse: Goed hoor van Roxanne op de wc poepen!! Je bent me net even voor met vertellen.

Yora doet dat ook nu een weekje of twee? Ik wilde het laatst vertellen hier maar met alle poepproblemen heb ik het toen nog maar even laten zitten.

Dé foto van Yora vandaag:

en zelf doortrekken is helemaal leuk

Mette: Yora gaat dan naar de wc toe als ik er niet op tijd bij ben en dan poept ze daar op het zeil... en als het toch soms in haar luier is dan gaat ze haar luier zelf uitdoen en met doekjes aan de gang. Alleen de goede kant op vegen moet er nog even in bij haar.

En! Yora kan ook twee staartjes in, en ik zie haar soms haar haar uit haar gezicht vegen... ze heeft dus eindelijk langer haar Er is alleen amper een normale foto te maken met al dat gebeweeg van dr.

Trouwens ik was hier vanmiddag zo leuk begonnen over dat abortus topic, maar het was niet mijn bedoeling om een hele verdedigingsgroep mee te nemen hoor.
nee, heb je ook helemaal niet nodig maar ik kan er niet tegen als mensen niet goed lezen en iets niet begrijpen daardoor..

schetig zeg die Yora op de plee! M heeft net zulk haar als Yora, blond en steil en dun. Maar hij zou nog geen staartjes kunnen als ik het had laten groeien, echt babyhaar nog.
hee Tinus, had er even overheen gelezen. Ja ik wilde de kast ook alleen voor op zijn eigen kamer, niet in de woonkamer. Wij hebben de witte van 90 cm hoog, en dan twee.

M zegt zijn naam al vrij lang, maar het klinkt wel steeds beter. Nu Mellijn (de r is moeilijk). De poezen zijn Li (Iljitsj) en Wufje (Zusje, hij slist). Verder gaat hij af en toe het hele riedeltje van mijn familiie af (die zien we heel vaak). Lachen, hoor ik hem door de babyfoon 's ochtends het rijtje opsommen.

Onze auto doet het weer, de accu was alleen maar leeg en na een paar uurtjes rust kon hij weer starten. gelukkig maar dat ik er niet door kwam bij de wegenwacht, want dat was dan een dure grap geweest voor niks.. dus kunnen we morgen naar Den Haag!
Fijn Falcon dat de auto het weer doet!

Yora zegt Ajax en Doetie tegen de katten van de gastouder. De rest van de katten is meestal baba (Panda) mijn kat. En Yora zegt barbapapa en barbamama.

Yora zingt trouwens ook vaak liedjes.. ook een liedje wat ik zelf niet eens ken.. iets met een olifantje in het bos, laat je mama toch niet los. Vooral de mama hoor ik dan vaak in het liedje

Enne ik zal er dan wel overheen gelezen hebben maar over welke Ikea kast gaat het nou dan?

A1mee: Hoe gaat het in de ziekenboeg?

Ik heb een mixer bij de Hema gekocht voor 10 euro en die moest ik natuurlijk wel even testen.. dus morgen is er weer taart. En ik heb braaf zitten puzzelen voor het plaatje bovenop de taart:

De vulling gaat mokka en bananenslagroom worden... ben heel benieuwd of dit wel lekker is samen mijn eigen mixje van smaakjes

Trouwens A1mee: Ik weet nog van een heeeeele tijd geleden dat je een chocoladecake recept geplaatst had... heeft nog een hele tijd op mijn koelkast gehangen maar is nu een beetje kwijt... met al je smileys en tekst erbij, was eigenlijk best grappig om daar te hebben hangen.
Oja en Knor... is die aannemer nou nog geweest??
Nurse ik kwam binnen op die pagina dat je een armbandje krijgt met het geslacht van *watwasjulliewerknaamookalweer?* baby en ik moest er wel om lachen dat jij straks met met een geslacht om je pols loopt...

A1mee: Jouw Nijntje taart klinkt trouwens ook heel erg leukstetaarterig ??
Vanmiddag met ons mam nog ff shoppen en vanavond krijgen we volk dus daarom nu ff bijlezen en proberen te reageren

Yora:

Aaah! kijk! Yora praat misschien niet zo veel/goed, maar is wel een stuk sneller met de toiletgang hoor! En t ziet dr heel schattig uit die staartjes

Haha! Dan bedoel ik een pandora meisje of jongetje en niet een geslachtdeel-bedeltje hè! haha!

We noemen de baby trouwens baby of de kleine... erg orgineel.

Dat je t zoekt om zo taarten te bakken en te doen! Ik heb altijd zo´n hekel aan die pokkebende Maar wrs ben jij gewoon een vele nettere kokkin

Falcon:

Jaaaaaaah een afwisselend leven hebben we zeker, de ene dag 2 keer poep, de ander 3 keer... t blijft spannend haha!!

Fijn dat t alleen de accu was die stuk was!

Tinus:

Gaaf dat je zo goed geslaagd was voor kleding

Is het wel allemaal een beetje op de groei?

En idd, Roxanne zegt nog steeds ´jij´ of (ro)´Xanne´

Kun je de kast trouwens niet meer ruilen??

Nou, meiden,

Dit was mijn laatste bijdrage voor het jaar 2008,

ik wens jullie allemaal een fijne dag/avond en een spetterend, geweldig, (voor sommige een vruchtbaar )

maar vooral een gezond 2009 en dat er maar weer een paar kersverse, wolken van baby´s geboren mogen worden!!!!
Yora: We hebben het over deze kast. In alllerlei vormen, afmetingen en kleuren te verkrijgen.

Trouwens echt supergoed die kleine Yora op de plee!! Mijn neefje van ruim drie is nog niet eens zo ver! Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf nog niet zo mee bezig ben geweest hoor. Het potje heeft een tijdje in de badkamer gestaan, maar Manu gebruikte hem alleen als stoeltje als ik onder de douche stond, dus heb hem maar weer ff in de kast gezet.

Nurse: We hebben die kast nu even verplaatst en daar staat ie beter! Ik wen er nu ook een beetje aan.

En Manu doet best lang met kleding dus echt op de groei is niet zo nodig. Hij heeft nu maat 86 aan van truitjes, past ook nog 2 broekjes in maat 80 en ook 2 broeken in maat 92. Verschilt per merk en model.

Wij krijgen ook een boel 'volk' over de vloer, alleen belde mijn schoonzusje dat hun kleine meid erg verkouden is. Dus die komen gewoon en kijken even aan of het goed gaat, anders komen ze alleen hier eten en gaan ze rons 20u gewoon naar hun eigen huis (zouden eigenlijk allemaal hier slapen).

Falcon: Fijn dat de auto het weer doet!! Mijn vader belde vanmorgen ook al naar JP dat die van hem niet wilde starten. Komt echt door die barre kou. Als je een oude of slechte accu hebt dan kan die zomaar doodgaan door de kou.

Lief hè, als ze zomaar in zichzelf lopen te keuvelen. Doet Manu ook vaak, vooral achterin de auto. Dan zit tie allemaal woordjes en namen op te noemen.

Nou meiden, ik heb ook nog een boel te doen. Ik moet beginnen aan het geboortekaartje voor mijn zus en verder alvast wat hapjes voorbereiden en wassen opvouwen etc.

Wat ons betreft was 2008 een erg bewogen jaar waarin we een aantal dierbaren hebben verloren waaronder JP's lieve papa, het jaar waarin we ons huis - thank god - hebben verkocht, ons hebben gesetteld in een nieuwe buurt, JP half overspannen is geworden, Manuel nog groter en bijdehanter is gegroeid en mijn vriendinnetje na een heftige zwangerschap een maand te vroeg is bevallen van een gezonde zoon. Voor 2009 hoop ik dat het vooral rustiger wordt voor mijn gezinnetje, maar dan wel met een nieuwe baby erbij! En ik hoop dat mijn zus een mooie gezonde baby krijgt, dat mijn moeder niet meer zo kwakkelt met haar gezondheid, dat een ander vriendinnetje gelukkig blijft met de liefde die ze na jaren zoeken heeft gevonden en last but not least... dat 2009 alleen maar beter wordt dan alle voorgaande jaren!!

Iedereen een heeele fijne avond. Wees voorzichtig met knallende kurken en vuurwerk en ik wens jullie allemaal een HEEEEEL MOOI EN GEZOND 2009!!
Yep, zelfde kast als wij ook hebben gekocht laatst. Overigens al helemaal vol pfffff.

Yroa; leuke foto's !! Ook al heeft Timo ontlasting probelemen (als je het daar over had) je mag tuurlijk dat soort dingen wel gewoon neerknallen hoor.

Het is niet mijn bedoeling jou te verdedigen, kan je prima zelf. Je weet ook dat ik me niet altijd in jouw uitspraken kan vinden omdat ik deze gevoelens helemaal niet (her)ken. De discussie nam een wending door dat meiden niet goed lazen, daar wees ik ze op. Beetje zinloze discussie anders......

Tinus; fijn dat je je weer beter voelt !!

Falcon; fijn dat je auto het weer doet !! Lekker weg straks !! Onze auto is er ook weer. Alleen was het een grapje van over de 400 euri........ Maar ja, niks erg als ik vanavond een (paar) miljoen win.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven