December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hiii, fijne feestdagen gehad allemaal?

Nurse loopt te mekkeren, dus kom hier even om de hoek kijken hoor!

Vent zit in de kroeg sinds vanmiddag, de babies liggen op bed, het huis is gezogen en gedweild en ik zit nu lekker met een biertje achter (voor?) de computer... Sjesis, mijn zaterdagavonden zijn wel drastig veranderd zeg!

Alles goed in ieder geval, hebben een hele leuke kerst gehad met z'n viertjes, Leah had haar heppy dirday en santa bracht mooore presents, yay. Ze snapt alleen niet helemaal dat dit het nu is voor het jaar, want gisterenochtend en vanmorgen verwachtte ze ook cadeautjes onder de boom te zien liggen. Onwijs leuk allemaal in ieder geval en we beginnen zo langzamerhand ook wat meer vrijheid terug te krijgen nu ze ouder is, inmiddels kan ze nu al heel goed zelf op haar kamer spelen, terwijl wij beneden zitten (wel babyfoon aan).

Aimee gaat ook goed, hou nu al mijn hart vast voor de peterpuberteit, die meid heeft me toch een pit, is echt nergens bang voor. En Leah haar lekker opheuen natuurlijjk. Samen de speeltent in, en Leah zegt dan baby, push! en dan wordt er net zo hard geduwd tot het ding om ligt met hun in de kreukels ertussen. Dan wordt er gecommandeerd: mammy fix (de tent), zodat het feest weer opnieuw kan beginnen...

Ben de hele week vrij (dus je kunt me opvegen tegen de tijd dat het vrijdag is waarschijnlijk) en mijn zusje en haar vriend komen maandag - Katie de babysitter is al ingeschakeld voor een van de avonden!

Hoe is het hier? Zal even (alleen) de laadste bladzijde bijlezen........

Oh shit Nurse, wat een schrik, die val! Gelukkig dat het goed afgelopen was. Het ergste is dat ze er waarschijnlijk niets van geleerd heeft.

Moest trouwens enorm lachen om je lootjes-topic!

Yora, WAUW wat een beauty van een taart!!

Knorretje, wat een scheetje, dat kerstmannetje van je! hoe is het met je buik?

Hee Tinus, alles goed? Leah loopt ook af en toe enorm te kloten met haar eten. Ik zeg dan gewoon letterlijk, als jij gaat lopen knoeien dan haal ik je bord weg, en dat doe ik dan ook. Verder wordt het gedrag compleet genegeerd. Ik zet het bord dan even om de hoek, soms wil ze dan toch wel erg graag haar eten terug en dan geven we het wel. Maar herhaalt het zich, dan zeg ik dat het eten nu de prullebak in gaat als ze zo doorgaat en dat is ook af en toe echt gebeurd - met brullen tot gevolg trouwens.

De vloeren zijn droog inmiddels en ik zit hier te vernikkelen - computer staat in de achterkamer, dus ik ga verkassen naar de woonkamer - byeeee!

Oooh, bedankt voor alle felicitaties voor Leah trouwens, lief! Hoop dat jullie babbas ook zo van hun verjaardag genoten hebben (of nog zullen doen natuurlijk).
quote:TheNurse schreef op 27 december 2008 @ 22:00:

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁinne!!????

Jajajajajaja - ga babies maken jij! Vort!
Ainne: Wat heb je trouwens een mooie avatar... Ben je dat zelf?

Grappig he, dat die kleintjes denken dat er steeds kadootjes blijven komen uit de boom of in de schoen. Kaya denkt ook nog steeds dat piet en taas (sinterklaas) in het land zijn, heb denk ik al wel 100x uitgelegd dat die weer in Spanje zitten maar dat wil er nog niet echt in. Toen ze haar verjaardagskado kreeg zei ze ook meteen: Piet! Tsssk...

Ik zit trouwens ook met een biertje voor/achter de computer. Sja, tijden veranderen echt he! Gisteren met vrienden een beetje ge-after-kerst, hetzelfde klubje waar ik jaren lang elk gruizig teknofeest in koude loodsen mee afging, en pas naar huis als het alweer laat in de zondagmiddag liep... en nu zitten we allemaal met kleine kinderen te koekeloeren... Nooit gedacht dat dat zo zou gaan lopen!

Yahnoa is trouwens echt ziek geworden. Hij is helemaal schor, koortsig en zijn neusje is helemaal verstopt. Erg lastig dus met de borstvoeding en met slapen. Hij huilt de hele dag zoooo zielig. Moet er zelf gewoon bijna van meejanken, kan zo weinig voor hem doen. Echt sielug. Hij slaapt nu eindelijk dus ik hoop op een goede nacht.

Tinus: Kaya doet dat ook sinds kort, eten uitspugen. Eerst er op kauwen en dan zomaar ineens... gatver wat een gore bezigheid hè. :puke: T zal wel een fase zijn (kan me tenminste niet voorstellen dat ze dat op hun 16e nog steeds doen) maar irritant is het wel. Ik probeer er niet teveel aandacht aan te besteden. Meestal zet ik idd het bord weg en dan is het afgelopen met eten. Meteen daarna wil ze dan een "manrijn" maar daar doe ik niet aan. Niet willen eten is oké, maar dan niet zelf besluiten om wat anders te gaan eten.

(Pfoe, biertje hakt er best in, is een tripel en da's best lang geleden)

Denk dat ik mn mandje maar eens ga opzoeken.

Thanks for jullie tips over het uitspugen. Blij te lezen dat iedereen er af en toe mee te maken krijgt. Wij moeten gewoon wat harder worden denk ik... Ik had me zo voorgenomen om het gedrag te negeren, maar ik wil vaak eerst van andere moeders bevestiging hebben dat dat de beste manier is. En vervolgens moet ik mezelf ertoe zetten om ook zo te reageren als ik me heb voorgenomen. Is niet altijd makkelijk...

Vanmorgen wilde Manu weer geen hap eten. Wel een fles melk op en dat vult natuurlijk ook best. We gingen vanmorgen naar een kinderverjaardag en hij wilde wel heeeel graag taart eten. Bij thuiskomst heb ik de boterham maar niet eens geprobeerd. Hij was ook erg moe, dus meteen in bed gegooid. Hopelijk heeft ie na het slaapje nog wel trek in wat gezonds. Ik bied hem gewoon 1x een rijstwafel aan. Als ie die niet wil ziet ie het maar uit te houden tot het avondeten. We eten broccolitaart met boursin (normaal gesproken favoriet bij hem). Ik ben benieuwd!

(het feit dat ik het hier zo opschrijf is meteen voor mij een regel dat ik het ook zo moet gaan doen)

Heeee Ainne, leuk dat je weer meedoet hier! Heb je wel gemist hoor! Wat lachen dat Leah al zo goed Engels kan, (geintje) haha!

Lekker dat je een week vrij hebt. En straks je zus op visite, leuk! Die zie je zeker niet zo heel vaak? Heb je een goede band met je zus?

A1mee: Jammer dat Yahnoa ziek is geworden. Heeft ie nog wel goed geslapen vannacht? Als hij zo vol snot heeft heeft ie misschien ook minder trek. Ik merkte bij Manu ook altijd dat ie bijna niks at als hij verkouden was.

Kaya vraagt tenminste nog om fruit als ze haar eten niet wil! Manu loopt de hele dag om 'koekies' te zeuren.

Marloes: Was het een lekker Chineesje? Haha, klinkt zo gek als je het zo opschrijft. Zielig dat Justin zich zo druk maakte dat ie alles heeft uitgespuugt. Vaak toch de opwinding en alle gezelligheid, hè? Dat had mijn vriendinnetje vroeger ook altijd met feestjes (toen we kind waren bedoel ik).

Nurse: Oh sneu hoor dat Yasmine 's nachts last had van een verstopte neus. We hebben er zelf helaas maar al te veel ervaring mee. Verkouden kind betekent bij ons dat er niemand slaapt in huis. Ik zet tegenwoordig toch maar zo'n smerig meurende ui naast het bed. Echt gooooor, maar het helpt.

Gisteren supergezellige middag/avond gehad bij een vriendin. Alle vrienden met aanhang en kids waren er. Manu lag er voor een derde avond op rij pas om 21u in. Vanmiddag blijven we maar lekker thuis, even rust voor het mannetje na alle feestgeweld.

Liefs!
He meiden,

Vanmorgen bij m'n moeder geweest, het gaat weer iets beter!!

Zelfs even in de rolstoel meegeweest naar het koffiehoekje.

Vanmiddag even naar de stad,

x
Tinus; ik bedoelde eigenlijk hoe het met JP ging de eerste kerst zonder zijn vader....Dat eten stond er los van.

Floortje krijgt pas lekkers als ze haar fruit bv op heeft. Dat is 1x `strijd' meestal en dan hebben ze het door. Zoals Nurse zei, eet ze het niet haal ik het weg en krijgt ze niks anders. Bij Timo idem. Ik vind het ook zelf heel belangrijk dat ik die 2 hetzelfde behandel.

Maar waarom krijgt Manu eigenlijk nog een fles melk ? Ik snap dat dat vult. Dus drinkt hij lekker die fles leeg en heeft hij niet meer de behoefte om te eten toch ??

Fijn dat het gezellig was bij de vrienden !

Mette; wat fijn meid !!!! Heerlijk om te lezen !!

A1mee; balen dat hij ziek is geworden !! Zielig ja. Kan me dat ook van Floortje nog goed herinneren. Die was zowat verkouden geboren. Ze kon alleen maar adem halen als ze op mij sliep. Zo zielig !!

Heeeeeerlijk dat biertje :-) Heb daar ook zo'n zin in met deze dagen moet ik zeggen !!!! En idd, de kerstdagen enz brengen we nu heel wat anders door dan `vroeguh' hahaha.

Ainne; leuk dat je even langs komt waaien !!

Marloes; is Justin niet ziek geworden dan ? Echt te veel gegeten gewoon. Sneu hoor !! Lekkere dagen zo te lezen !!

Nurse; heb je luuf in huis ?? Sneu he als die kleintjes verkouden zijn.

Hier ging het vanacht ook weer even ouderwerts kut. Floortje om de 2 uur wakker. P was aan het werk. Dat is toch vaak als hij een slaapdienst heeft hoor. Maar vanmorgen was het weer wonderlijk. Timo zijn lichtje had ik om 08.30 uur gezet. Maar die kwam pas om 09.20 naar me toe !!!! En Floortje lag toen lekker in bed te klesten nog. Moest me dus weer de tandjes haasten om om 11 uur bij mijn ouders te zijn voor een brunch. En hou Floortje maar weer wakker. Gister ook gedaan. Ze slaapt gewoon steeds tot 9 uur/9.30 uur. En ik geniet er maar even van :-). T zijn echt vermoeiende dagen voor de kids, is wel te merken.

Fijne dag !!
Floddertje: Oh dat bedoelde je. Nou het is natuurlijk niet makkelijk voor hem. Voordat we naar zijn familie gingen, 2e kerstdag, zijn we nog even langs het graf geweest. En dan rollen altijd nog de tranen over zijn wangen... gewoon kut nog steeds dus...

Lekkere nacht gehad jij zeg, rot man!! Hoe kwam het denk je dat Floor zo vaak wakker werd? Zal je ook altijd zien dat het gebeurt als je kerel weg is.

vwb die fles melk: eh... nou da's eigenlijk gewoon gemakzucht van ons. Omdat Manu vaak zo vroeg wakker is geven we hem 's morgens bij ons in bed een fles melk. Nu het vakantie is blijven we lekker lang in bed hangen met z'n drietjes en gaan pas na een uur naar beneden voor een boterham. Voorheen had hij dan beretrek, maar sinds een paar dagen blieft hij geen brood meer.

Wat geef jij je kids dan te drinken 's morgens? Manu houdt niet van koude melk of van thee, dus die krijgt lauwe melk in een fles en verder drinkt hij eigenlijk alleen sap en limo, wel met veel water erdoor.
Mette: Ik lees erover heen, sorry!! Goed nieuws dus!!
Haha, ja wij hebben hier een klein bouwvakkertje :-) Ze krijgt idd ook uit luiheid van ons nog een fles pap maar staat rustig na 10 minuten aan het traphek dat ze naar beneden wil om brood te eten. Dan eet ze rustig nog een hele botherham er achter aan.

Waar Timo niks eet eet Floortje alles. Tijdens de brunch net heeft ze hele stukken zalm op, je wil niet weten !!

Verder drink Floortje ook alleen aanmaak limo. Heb dan wel de carvan cevitam omdat ik dan in elk geval nog het idee heb dat er vitaminen in zitten :-)

Klote hoor voor JP. Nog even en dan zijn alle eerste keren zonder geweest.... Moet er niet aan denken hoor nog !!!!

Floortje heeft gewoon 1 keer in de zoveel tijd 1 a meerdere nachten die kut gaan. Heb me er maar bij neergelegd :-), wel zo makkelijk.

o moet even naar beneden geloof ik. opa wordt gek van Timo en Floortje. Zitten de hele dag al in elkaars haren....
Yora; om nog even terug te komen op je vraag over Timo en eten, zo gek is die vraag helemaal niet hoor. Maar de verstopping gaat nu wel verder dan alleen zijn eetpatroon. En hij eet idd slecht of niet veel maar alles wat hij eet is oha wel goed juist voor zijn ontlasting. Zoals bruin brood en appel.
Eize zit ook weer gezellig in een ritme van 2x per nacht eten willen. Daarentegen is hij 's avonds wel rustiger geworden en slaapt al vanaf 8 uur in zijn eigen bedje. (voorheen zaten we

's avonds altijd nog met hem beneden omdat hij onrustig was)

Zijn jullie kinderen ook alles aan het nadoen? Ik vind het zo prachtig. En dan doet Boyd vooral de geluiden van ons na. Of als we in ons haar krabben, doet hij het na. We maken er altijd een spelletje van dat hij ons nadoet. Gaan we allemaal gekke dingen doen. oor trekken ofzo, Boyd dan nadoen. Zo grappig.

Ook doet hij vaak sssssssssst, als we zeggen dat hij stil moet zijn voor Eize. Soms doet hij dan zijn vingertje tegen zijn mond, maar vaak beland deze of half naast zijn mond of zelfs op zijn wang en dan maar sssssssssst zeggen.

Mette

Goed nieuws maar toch nog veel beterschap gewenst

Tinus

Als Manu alles uitspuugt, dan niet iets nieuws aanbieden. Niet gegeten, jammer dan. Hij krijgt vanzelf wel honger. Of bordje gewoon wegzetten als hij het blijft doen, dan weglopen en na 5 minuten mag hij nog een poging wagen om gewoon te eten.

Ondanks dat je voor je gevoel makkelijk bent of het gevoel hebt dat je het moeilijk vindt om te corrigeren, er komt heus wel eens een moment dat je het spuugzat bent en dan ga je ermee aan de slag.

Ik vond ook heel lang goed dat hij nog dingen op de grond gooide, totdat ik het zat was en het ging corrigeren. Toen was het zo over. (maar ik moet dan ook zeggen dat Boyd heel snel luistert)

En ach, deze feestdagen zijn wij supermakkelijk. Lekker ontbijten, chocolaatjes erbij, lekkere tussendoortjes, dan maar een halve boterham tussen de middag. Bij opa en oma lekker aan de worst en de kaas.
Kom snel weer sociaal doen maar we hebben nu een filmp opstaan en vind t niets om te gaan zitten lap-toppen ondertussen...niet zo gezellig hè....

Maarre, Mette, wil nog wel even zeggen dat ik aan jullie denk hoor!!

Kusss!
haai meiden

Eerst natuurlijk nog even Leah en Yora feliciteren met hun verjaardag!

Yora wat een leuke taart heb je gemaakt!

Je vroeg nog of ik bv ga geven aan de tweeling. Nou ik weet t nog niet. Ik ga natuurlijk wel proberen om ze aan te leggen maar als ik het zo lees zal het zowiezo wel een combi worden van borst en fles. En eerlijk gezegd heb ik al besloten dat ik deze keer niet meer zo lang ga kolven als toen bij Brian. Daar ga ik denk ik gewoon geen tijd voor hebben. Maar wie weet. Ik ben iig geval bereid snel te stoppen als het teveel vraagt van mij of van mijn omgeving. dan geef ik liever een flesje.

haha ik voel me bijna of ik me moet verantwoorden bij je..

Knor lieve kerstman foto's . HOe gaat de verbouwing?

Mette ik ben blij om te lezen dat het weer wat beter gaat met je moeder. gelukkig maar.

Tinus over dat uitspugen van eten. Tja ik zou het in ieder geval zoveel mogelijk proberen te negeren.

Van eten moet je geen strijd maken zeggen ze toch altijd. Voor straf op de gang zetten zou ik zelf niet doen. Ik zou gewoon zn bord laten staan en als hij niks eet dan eet hij niks. Het zal wel uitproberen zijn. deze leeftijd is toch vooral zoeken naar grenzen en mama/papa testen. En soms hebben ze gewoon geen honger of keelpijn of zo. kan ook nog.

En ja het zijn lastige dagen om streng te zijn met eten. Brian vraagt nu ook eerst om een bananen-schuimpje voordat hij een boterham eet.

Ainne lekker he weer wat meer vrijheid. Brian kan ook zo lekker op de boven verdieping spelen hier. Ga ik lekker op bed hangen en hij komt af en toe aansjouwen met een boekje of ander speelgoed.

Over die tent fixen hahaha. Van Brian moet ik soms een koekje maken als hij er een hap vanaf heeft genomen. Mama maaaakeeeen. Ben van mn voetstuk gevallen omdat ik dat niet kon haha.

Flodder balen van je rotnacht. Ook balen dat je dan net weer alleen thuis bent. HIer ook zo'n lange slaper. Brian slaapt soms tot half 10 maar dan slaapt hij 'smiddags niet meer.

Joni wel lekker dat Eize 'savonds wat rustiger is. Heb je daar weer een beetje tijd voor jezelf terug.

Brian doet niet heel veel na maar praat wel alles na. Ik hoor mezelf regelmatig terug. Soms leuk soms niet zo leuk. Laatst een keer door de middag heen gehoord 'he sjit meeku op' (he shit melk op). Hij blijft het dan ook maar herhalen haha. Maar ook wel 'eeeeeven naar de suur' (Even naar de schuur) nou ja alles eigenlijk wat ik tegen m zeg.

Met ons gaat het goed. Mn buik groeit nu erg snel, is al weer wat groter dan op die foto. Ik heb ook heel veel last van harde buiken en zo. Iets van voorweeen waarschijnlijk? Geen idee maar het blijft een rot gevoel. Verder nu vier trappende voetjes tegen mn ribben en twee hoofdjes beneden. Als ik een harde buik heb kan ik de vorm van de kindjes echt zien.

De babykamer is nu bijna klaar, morgen nog 1x muur schilderen. Ik heb laatst al een 2e wieg gekocht op mp. Dezelfde stijl als die we al hadden dus dat is wel leuk. De kinderwagen komt ook volgende week. Dus alleen nog een maxi cosi erbij en dan hebben we het belangrijkste wel.

MOet nog wel allerlei spullen opzoeken (badje en zo) maar dat komt wel.

Brian is weer helemaal beter.

Hij gaat morgen weer voor t eerst naar school. ben benieuwd of hij nu voor de 3e keer moet wennen, hij is sinds sinterklaas niet meer geweest.

ZN gewicht heeft hij weer bijna bijgegeten. NEt op de weegschaal gestaan en toen was hij 13,1 kilo dus dat is al weer 900gr zwaarder dan 2 weken geleden. Hij eet ook echt niet normaal veel op t moment. Ik heb zelfs 2x 'snachts een fles gegeven omdat hij tussen 5 en 6 uur 'smorgens om een broodje vroeg (voor ons midden in de nacht voor tinus niet weet ik).

Soms slaapt hij door tot een uur of half 10 en dan slaapt hij 'smiddags niet meer. Wel lekker eigenlijk kunnen we net iets meer ondernemen vind ik. Morgen naar school dus ik neem aan dat hij dan wel smiddags slaapt.

Verder kan hij nu zelf fietsen op zn driewieler *trots*. Sturen is nog wat lastiger zeker als je tijdens het fietsen steeds aan het kijken bent wat je achterwiel doet. Maar wel erg leuk

Nou ik ga nog even naar hyves.

x
Hoi, ben ik ook weer eens..

Nurse, ik zag jou op het topic van Natsie. Wat een verhaal he, niet te geloven!!!!

Mette, fijn dat het beter gaat. Heb regelmatig aan jullie gedacht terwijl ik je niet 'echt' ken. Rare dagen voor jullie..

Tinus, jij en vooral ook JP sterkte met de pijn van het verlies.

En net terwijl ik het spuugverhaal las, spuugde M een stuk pannenkoek uit gewoon omdat het niet lekker smaakte. Tsja, ik zeg gewoon nee, niet doen, en dan de volgende hap hoop ik dat hij weer normaal doet. Niet teveel aandacht, zodat het niet een leuk iets wordt.

Hee Joni, ben je dr ook weer. M doet ook alles na nu, alle woordjes, zoooo schattig. Ik zei net nog tegen man dat ik deze fase leuker vind dan een half jaar geleden. Ook al moeten we soms zo streng optreden ineens.

Ik zag nog een leuke foto van Joeri voorbijkomen, grappig mannetje.

Verder gaat het slapen hier super al een week ofzo. Net als bij Floortje is het hier af en to een paar nachten (weken) prut en dan weer maanden goed. Morgen speeldate met mijn nicht en haar dochtertje van 4, het wordt nu wat leuker om speciaal voor de kinderen af te spreken nu M 2 is.

Bye!
haha, Oef, SCHOOL. Dat zegt mijn moeder ook altijd over het kdv.

Fijn dat hij weer op zijn gewicht zit! Ik hoop dat hij snel gewend is morgen.
hahha tja zo noem ik heb nou eenmaal haha
Oef; goed man die driewieler !! En je buik, wat lijkt me dat bijzonder 2 van die kleintjes er in !! En oh wat ben ik benieuwd naar hoe groot je buik wordt uiteindelijk !! Spannend allenmaal hoor !!

Falcon; fijn dat het lekker gaat nu !!

Floortje heeft sinds ze 2 is ook een primeur. Ze opent nu zelf de deur. En trots dat ze is haha. Oh en eerste kerstdag zagen we er nog 1. Ze stond ineens in de kamer met haar jas aan !!!! P en ik echt elkaar aankijken, he ???!!! Toen deed ze hem weer uit en aan en uit en aan. Die truc herken ik van Timo, die leren ze op het kdv. Helemaal te glimmen stond ze in de kamer terwijl iedereen aan het klappen was :-) Wel een handig trucje. Ze leggen de jas op de grond op zijn kop. Dan steken ze de handjes in de mouwen en slingeren de jas over hun hoofd. Dan zit ie. Geweldig om te zien in elk geval.

Vandaag hebben we haar maar weer wakker gehouden. Ze houdt dat trouwens goed vol. Zal me niks verbazen als ze snel van dat slaapje af is.

Staat ze op het aankleedkussen om aangekleed te worden, klopt ze op mijn schouder en zegt ze: mama au rug, papa tillen hahaha. Geweldig dat die kleintje zich zo snel aanpassen !!

Nou, dit was even mijn opschep moment *glim*.

Nurse; zag ook dat je je in de discussie had gemengt. Grappig om te zien dat er echt een aantal meiden zijn die hier op het hele kinder forum al niet eens serieus genomen worden. Maar idd, wat een verhaal. Al weet ik uit de praktijk door dat ik met jeugd werk (helaas) dat dit nog niet eens een extreem geval is......
Kom vanavond uitgebreid reageren, moet nu weg, vanmiddag luchen en later op de dag komt mn schoonbroer en zus langs dus vanavond wel weer tijd!

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr ik wilde even mn blijdschap delen:

Yamine heeft voor de 2e nacht op een rij doorgeslapen!!

Yahoe!

Fijne dag allemaal!

Kuss!
Hoi meiden,

weer even ego, de verpleging bij m'n moeder had gezegd dat ze vast naar huis mocht vandaag, maar helaas mocht het van de arts nog niet. Vandaag nog weer de bloedwaarden afwachten en straks onderzoeken voor haar hart.

Spannend dus weer.

Ik las even vlug dat Floor allemaal mijlpalen heeft bereikt; goed van d'r!

Dat Ainne weer langs was geweest; Gezellie!!

Ik kom als het hier rustiger is, weer uitgebreider reageren, ga nu even op de bank met m'n Vogelmanboek. Tinus; thanks voor de tip; ik vind m heel spannend!

xx
Goed van Yasmine, Nursie!!
Mette: Nog eventjes afwachten dus wanneer je moeder naar huis mag. Wel fijn dat het stukken beter gaat!

Ja spannend boek, hè? Af en toe wel beetje goor.

Oef: Haha, tussen 5 en 6 is voor mij ook midden in de nacht hoor! Ik ben niet meer verbaasd als hij zo vroeg wakker is, maar leuk is het niet!

Het lijkt me zo grappig dat je de vorm van je kindjes kan zien soms! En ik zou bv geven ook gewoon proberen met in je achterhoofd erbij dat fles en borst goed te combineren is. Ik was even kwijt wanneer je uitgerekend bent, maar zie nu in de tabel dat het op dezelfde dag is als mijn zus. Leuk, zo kan ik het goed onthouden!

Joni: Ja Manuel doet ons ook veel na. Heel erg grappig!! Hij heeft vanmorgen een nieuw liedje geleerd: Booooom! Zijn! Takkke! Soooooon! (Oh denneboom, wat zijn je takken wonderschoon!) Hilarisch als je ziet hoe hij dat met een enorme grijns opdreunt iedere keer! Ik vind dat het met praten ook iedere week beter gaat. Hoe is dat nu bij Boyd?

Floddertje: Ik vind het juist erg fijn dat Manu nog niet bij de deurkruk kan, haha! Ook knap dat ze haar jas aan kan trekken zelf!

Falcon en Nurse: Hoera voor de goede nachten!!

Hier vanmorgen kotsmisselijk wakker geworden. Echt een buikgriep met alles erop en eraan. Ik ben de hele morgen in bed gebleven met een emmer naast mijn bed. Heb nu een half koppie thee en een stukje appel gegeten. Het lijkt goed te gaan en ik voel me ook al beter dus hopelijk was het een eenmalige actie vanmorgen.

JP was dus 'in charge' over Manuel en het is best goed gegaan. Hij wilde weer niet eten vanmorgen maar JP heeft volgehouden en toen heeft ie toch bijna alles op. Drie hoeraatjes voor Jp dus!

Gisteren zijn we even hard geweest voor Manu. Daardoor heeft ie over de hele dag alleen dat stuk taart op wat ik gisteren vertelde, 's middags slechts een halve rijstwafel (maar ook al liep hij vreselijk te zeuren, hij kreeg niks anders) en tot slot een heeeleboel avondeten. Joehoe! Gewoon uithongeren dat kereltje!

We wilden eigenlijjk vanmorgen naar Ikea gaan, maar misschien gaan we het straks alsnog proberen. Even kijken hoe die appel valt in mijn maag, maar volgens mij gaat het wel goed nu.

Manu was om 6u wakker, heeft bij ons in bed tv liggen kijken, toen zijn we allemaal in slaap gevallen tot 9.30! Heerlijk!
Even kort hoor mijn lappie doet het nog steeds niet. Davina zegt nu haar naam helemaal goed sinds vandaag! Was eerst "mina" toen "vina" en nu dus echt Davina hihihi echt geweldig! Oh ik moet tafel gaan dekken, we gaan zo eten. Nou ik kom hopelijk snel weer eens langs! Mette ik denk aan jouw en je moeder!
Tinus; zou wel lekker zijn als het alleen bij de ochtend is gebleven ja !! Bah. Nog naar IKEA geweest ?? Ergens speciaal naar op zoek ? Ik vond het ook niet erg hoor dat ze niet bij de klink kon. Nou ja, wilde. Idd lekker makkelijk. Maar het is en blijft zo leuk om te zien als ze zelf zo trots zijn als ze weer iets nieuws kunnen :-)

Mainecoon; wat knap haar eigen naam. Zo makkelijk is die niet :-) Floortje zegt haar naam wel zodat ik het kan verstaan maar ik denk dat buitenstaanders het er niet uit halen haha.
We hebben net bezoek gekregen dus van bijlezen en reageren zal weer weinig komen..

Ben weer weg, ga weer gezellig doen!

Denk aan jullie!

xx
Ainne, leuk weer eens wat van je gehoord te hebben, ga zo door zou ik zeggen!

En gezellige vakantie dan maar!

A1mee, beterschap voor je kleine mannetje....

Floddertje, lekker dat ze 's ochtends tenminste lekker lang slapen!

Noem je dat een bouwvakkertje Amber drinkt een fles melk en dan nog 2 a 3 boterhammen (zonder korst)

Schelen Amber en Floortje dan zoveel in lengte of zijn onze deurkrukken lager...zij kan er al maanden bij!

Knap dat ze haar jas zelf aan kan dan, ik ken de truc van Justin toen hij klein was, maar ik krijg het Amber nog niet uitgelegd!

Wel is ze volop bezig om haar broek aan en uit te doen en ook haar trui moet er regelmatig aan geloven! En helpen mag dan echt niet "nee jij doen!"

Wat lief dat ze rekening houdt met je rug!

Joni, ja hier ook een kleine papagaai! Justin mag af en toe wel eens een glaasje cola, maar vraagt het regelmatig. Dus als we nu aan Amber vragen of ze nog wat wil drinken zegt ze vaak ja cola! En verder wordt ook van alles en nog wat na gedaan!

Oef, jeetje lachen dat je die ukkies dwars door je buik heen kunt zien! Al zijn die harde buiken niet echt prettig natuurlijk...rustig aan he!

Fijn dat Brian weer beter is en het gewicht er weer snel bij komt!

Hoe is het op school gegaan?

Knap dat hij kan fietsen, ik denk dat het bij Amber ook niet heel lang meer duurt, ze wil heel graag, ze komt ook wel een stukje naar voren, maar trapt dan niet door zeg maar...acht komt vanzelf!

Falcon, lekker dat het slapen weer beter gaat!

Nurse, gezellige dag gehad? Lekker zeg dat je al 2 nachten door hebt kunnen slapen! Houden zo zou ik zeggen!

mette, jammer dat het ontslag nog niet door ging, maar het is maar goed dat ze zo voorzichtig zijn met haar! Hoe is het vandaag gegaan?

Tinus, balen dat je zo ziek was vanmorgen...uiteindelijk nog wel bij de IKEA geweest?

mainecoon, Amber kan ook haar naam zeggen en ze zegt het ook echt goed, maar op de een of andere manier klinkt get vaak als aardbei

Justin heeft 2 gezellige logeerdagen gehad en is dus met neefje (bijna 3) vanmorgen hier gekomen, maar die begon al vrij snel met toenemende regelmaat te vragen wanneer hij nou weer naar papa en mama ging...vanavond ging hij ook echt niet slapen. Dus H heeft hem net naar zijn moeder gebracht die was nog bij een vriendin hier in de buurt (ze wonen zelf in Hilversum) dat is dus einde logeerpartij...het ventje begint steeds meer over dingen na te denken nu natuurlijk. Justin in tranen omdat hij weg ging...maar die slaapt nu ook weer lekker.

We hebben voor komend weekend nog een weekendje weg geboekt met vrienden! Naar 't Loo van Landal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven