Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gefeliciteerd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zie ook een lichte streep hoor...
Het lijkt er wel op voorzichtig gefeliciteerd!
Ik denk wat te zien ja. Morgen nog eens testen.
Ik moet maar eens naar de opticien geloof ik om mijn lenzen na te laten kijken...

Maar als het echt zo is: gefeliciteerd! Misschien morgen nog eens testen? Als je zwanger bent is de streep dan vast veel duidelijker.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Heel licht, maar ik zie wat
Ik zie een streep! Zou wel morgenochtend nog een keer testen want hij is wel heel licht. Voorzichtig gefeliciteerd!
jaaa zie je wel ik zie zelf ook iets!

Ben zo blij blij blij ik kan het gewoon niet geloven. Blijf naar dat stokje turen.
Ik zie ook een heel licht streepje! Morgen idd nog een keer testen, dan zou hij iets donkerder moeten zijn.

Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Ik had ook zo'n heeeeel licht streepje en was niet zwanger. Je zag gewoon door de urine waar het streepje zou moeten zitten.

Een felicitatie vind ik dan ook wat voorbarig, maar morgen opnieuw testen (met ochtendurine!) lijkt me een aanrader
Zelfs ik zie 'm (alleen op de laatste foto) als ik m'n telefoon op z'n felst zet en ik ben echt een slechte tuurder. Verscheen hij binnen de 5 mins?
Ja hoor..duidelijk genoeg..een lichte streep is ook een streep! Zo zagen mijn testen er ook uit. Ik zou wel morgen of overmorgen nog eens testen voor de zekerheid.
Dit is trouwens wel precies waarom ik pas op dag 15 na punctie testte. Ik kan niet tegen die tuurstrepen weet je nog niet of je blij kunt zijn.
Ja die is wel positief!
Ja hoor positief! Zo was het streepje bij mijn oudste ook (en toch echt na NOD).

(Bij jongste was t streepje wel veel duidelijker). Over een paar dagen nog eens testen en dan heb je vast een duidelijke streep.
Ik zie wel een streepje. Ik zou morgenochtend nog een keer testen om het echt zeker te weten!
ik zie hem ook heeeeeel licht. En dat zonder bril
quote:Zanahoria schreef op 09 november 2016 @ 14:13:

Ik had ook zo'n heeeeel licht streepje en was niet zwanger. Je zag gewoon door de urine waar het streepje zou moeten zitten.

Een felicitatie vind ik dan ook wat voorbarig, maar morgen opnieuw testen (met ochtendurine!) lijkt me een aanrader Dat is erg onwaarschijnlijk. Het is logischer dat je heel even zwanger was maar dat de zwangerschap niet doorzette. Tenzij je op dezelfde dag bloedonderzoek had en daaruit bleek dat er geen HCG in je bloed zat ofzo. Of als je een man bent, dan is de kans ook heel klein. Anders: heel kort zwanger, gebeurt heel veel.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 09 november 2016 @ 14:35:

[...]

Dat is erg onwaarschijnlijk. Het is logischer dat je heel even zwanger was maar dat de zwangerschap niet doorzette. Tenzij je op dezelfde dag bloedonderzoek had en daaruit bleek dat er geen HCG in je bloed zat ofzo. Of als je een man bent, dan is de kans ook heel klein. Anders: heel kort zwanger, gebeurt heel veel.Wist je dat je als man een positieve zwangerschapstest kan hebben? Alleen dan heeft hij prostaatkanker.
Ik zie op t eerste gezicht ook een streepje TO. Als ik inzoom weer niet, over 2 dagen nog een keer testen wellicht is je streep dan donkerder.
Ik vind het altijd heel bijzonder dat er volop 'gefeliciteerd!' wordt geroepen terwijl het nog helemaal niet duidelijk is of de zwangerschap is gewenst.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik hoef niet te turen hoor, ik zie een streep.
Op basis van die foto zeg ik ja een streep. En dat zou dan betekenen dat je zwanger bent. Zelf zou ik wel een kleine slag om de arm houden en kijken of hij donkerder wordt maar mij is altijd verteld dat een streep (hoe licht ook) betekent dat je zwanger bent.
Ik zie hem ook maar ik had 4 dagen voor nod minstens net zo'n streep.. hopelijk wordt ie donkerder de komende dagen!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Ik zie ook een licht streepje hoor. Misschien late eisprong gehad? Komende dagen gewoon nog eens testen of hij donkerder wordt, maar er is sowieso wat gaande volgens mij!
Keep on dreaming!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven