Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer gaat morgen eerst werken van 15.00-23.15 dan als een speer vriendin ophalen van der werk. Snelnaar mijn huis racen , auto wegzetten en hard lopend naar een vriend die 3 straten verderop woont, waar de rest van de vrienden al lang en breed dronken zijn.. En dan t nieuwe jaar in luiden met zn allen..

En dan doorgaan tot de late/vroege uurtjes.. en op nieuwjaarsdag om 15uur weer fris en fruitig aanwezig zijn op mijn werk... En na 23.15 kijken of er nog wat et beleven is met de vreinden in de kroeg..
quote:Miranda01 schreef op 30 december 2008 @ 20:06:

ja Xen en vergeet niet dat Brugman dan ook op het forum moet komen voor de boodschappenlijstjes overdag,

heeeeel belangrijk !

Brugman heeft een interessantere leven (denk ik, hoop ik ), en anders gebruikt hij zn blackberry wel. Nee joh, hij kan het schreeuwen naar me :-)

Haha, je bent net zo vals als ik...heerlijk!!! Wat denk je, mopperen ze nu in hun joggingpakken op de bank op die valse bitches hier? (' ik wil terug, niet eerlijk dat ze ons dit afgepakt hebben...het gourmetforum loopt voor geen meter meer en daar is het veel gezelliger, helemaal nu er ook recepten worden uitgewisseld. het is niet eerlijk niet eerlijk niet eerlijk...
ja je harde schijf is je hoofd :-)
Ik ga lekker op de bank naar de top 2000 kijken (hoop ik) onder het genot van veeeeeeeeeeel wijn!

Ik moet 2 uur in de trein morgen en ik heb radio 2 al opgezocht op mijn telefoon..kan ik lekker luisteren morgen!
Tja, eigenlijk wil ik me niet verlagen tot wat "zij" deden. Lekker schoppen toen ze weggingen. Maar ok..., wat ik me ook ineens herinner en wel erg grappig vind: meneer Joeysmiles die toch wel zeker wist dat het met dit topic helemaal nietsssss meer zou worden. ...
Hoi allemaal!

Ben nog steeds pissig na gisteravond! Beetje verward ook wel, heb gewoon nog nooit een vriendje gehad, die liever alleen wou slapen ivm goede nachtrust! Zou toch juist leuk moeten zijn, als je elkaar 3 maanden kent? En die vrijpartij was er nog niet eens geweest, naja half half op de bank, zal maar niet in details treden, laten we 't netjes houden hé dames haha..

Vandaag werd ik gewoon moe van mezelf, negatieve energie is doodvermoeiend! Zit dan vanalles te bedenken..1 laat ff niks van me horen, hoor vanzelf wel weer iets van hem..2 zeggen dat ik het raar vind, dat ie liever alleen slaapt, ipv met mij!..3 tegen 'm zeggen dat ik er geen zin meer in heb, maar ben dan ook weer bang dat ik daar spijt van ga krijgen, want tis voor de rest heel leuk en gezellig met 'm! Zucht.....kortom, zit lekker te malen hier!.....
Lief koekenpannetje,

Mannen (misschien kunnen onze heren hier advies geven...) denken soms echt praktisch: "ik ben moe, ik moet morgen klussen, dus slaap nu liever alleen". Echt, trek het je niet aan, tenzij je andere alarmbellen voelt dat het toch niet helemaal goed zit tussen jullie?
quote:Miranda01 schreef op 30 december 2008 @ 20:28:

Tja, eigenlijk wil ik me niet verlagen tot wat "zij" deden. Lekker schoppen toen ze weggingen. Maar ok..., wat ik me ook ineens herinner en wel erg grappig vind: meneer Joeysmiles die toch wel zeker wist dat het met dit topic helemaal nietsssss meer zou worden. ...

Lijkt me wel lastig voor jou, omdat ij hier al zo lang meedraait. Steeds weer nieuwe mensen, toch weer opnieuw investeren (al is t virtueel, je wilt toch iemand wel leren kennen). Iig petje af voor jou, Vleer en LM (of meer?) dat jullie het al zo lang volhouden en nog steeds niet oersaai zijn geworden :-)

Ik denk - net ff snel gekeken, kon t niet laten - dat JS daar helemaal niet meer post en het is niet echt levendig zeg maar. Maar ok,dat zullen mensen daar waaschijnlijk van ons zeggen. Wil ook niet natrappen hoor, doe ik wel dus sorry, maar er zijn af en toe van die inkoppers he? Dan kan ik t niet laten....slechtslechtslecht
TP; je moet je gaan afvragen waarom er al zoveel issues zijn in zon prille relatie...is het echt allemaal wel zo leuk en gezellig of alleen als je bij m bent (en hij je niet naar huis stuurt)?
en ik zou gaan voor optie 1.

Optie 2 heb je al gedaan toch en optie 3 is wel heel dramatisch
Miranda, die andere alarmbellen heb ik niet, tis gewoon echt leuk saampjes, en Xenia, jij hebt ook wel een punt nu ik er over nadenk, tis idd leuk en gezellig als ik bij 'm ben, maar daarnaast voel ik nu niet echt zo'n hele close connection! Het woord "relatie" zo voelt het voor mij nu iig nog niet, dat hebben we ook verder niet besproken, wat voor naampje we eraan geven, en dat 'hoezithetnutussenonsgesprek" laat ik ook maar ff voor wat het is, het is ook niet zo'n prater over gevoelens enz. Heb weleens aan 'm gevraagd wanneer je nou weet of je "wat" hebt, zijn antwoord; gewoon, als je blijft afspreken met elkaar..beetje simpel antwoord misschien, maar hee tis een man hé!.... Zit 'm nou misschien beetje af te zeiken, maar dat komt door m'n frustatie haha, hij is echt wel leuk en lief voor de rest hoor!...
Xenia, thanx dat je met me meedenkt, je hebt iig altijd wel hele verfrissende antwoorden, waar je wat mee kan!

Denk ook dat ik voor optie 1 ga, vandaag ook nog niks van 'm gehoord, maar tis niet zo'n smser, eerder een beller, dus daar maak ik me ook geen zorgen over, en hij had gister echt wel in de gaten dat ik "not amused" was..
Hey, dit is alleen maar een kletstopic omdat iedereen vakantie heeft!

Indi, balen dat je zo verdrietig bent! Mijn ex had ook na 3 weken een ander en ik voelde me enorm inwisselbaar, alsof ik helemaal niks waard was. Dat gevoel heeft echt een tijd aan me geknaagt en heeft mijn zelfvertrouwen enorm naar beneden gehaald. Ik heb dat weer terug gekregen door een stel nieuwe vrienden en enorm flirten in de kroeg. Dat heeft me wel echt geholpen. Maar ik vind het wel erg vervelend voor je dus:

BE, waar ben je nou met je date verhalen???

TP, even rustig worden en voorlopig even niks doen, dan weet je vanzelf naar welke optie de balans uitslaat!

Ik ben vandaag echt heerlijk op pad geweest. In het bos gewandeld met een leenhond, daarna oliebollen en gluhwein gekregen bij de ouders van een vriend, daarna kwam ik langs het huis van mijn exschoonouders, even aangewipt om ze alvast een goed nieuwjaar te wensen. Daar werd me soep aangeboden en zo heb ik mn avondmaaltje bij elkaar gesprokkeld. Nu lekker een wijntje opengetrokken... dus... wie wil???

De rotbui van gisteren is helemaal over, zoals voorspeld. Ik ben nu officieel ongesteld, dus dan is die PMS bui weer weggewaaid!

Jullie ook een lekker dagje gehad verder met al dat geshop enzo!
Klinkt als een leuk dagje Pop !

TP, dat voelt alweer een stukje beter denk ik? Fijn !
He pop! Ik wil wel een wijntje!

Ik voel me al stukken beter!

@TP: ik zou ook voor optie 1 gaan..Laat het maar eens aan hem over!

@WM: Heb je het weer overleefd vandaag? Ik heb nog wel aan je gedacht..met die kou in de kraam..BRRR..

ik heb net weer in een deuk gelegen bij S!ngle..geweldig!!
quote:Xenia66 schreef op 30 december 2008 @ 20:57:

[...]Iig petje af voor jou, Vleer en LM (of meer?) dat jullie het al zo lang volhouden en nog steeds niet oersaai zijn geworden :-)

Volgens DMJN moet ik me wel schamen dat ik hier al zoo lang zit

Thanks. Tja, met vlagen heb ik even wat minder zin om te schrijven en die paar keer dat een aantal leuke posters weggingen was ik de sfeer even kwijt, maar nu vind ik het weer helemaal gezellig !!... en verslavend....;-)
Pop, daar zeg je iets heel simpels, maar wel raak: we hebben vakantie, dus t forum wordt nu meer met liflafjes gevuld. Poehee, was al bang dat we echt aan het afglijden waren naar Kabouter Plop niveau, maar vanaf volgende week is het weer als vanouds: diepgang diepgang :-)

Leuke dag heb je weer gehad dus!Je hebt t maar goed voor elkaar met al die lieve vrienden en vriendinnen om je heen, zegt ook wat over jou natuurlijk!

TP: je zegt het goed, the close connnection, die moet je dus ook voelen als jullie niet bij elkaar zijn (als t goed zit dus). Zoiets moet natuurlijk wel groeien.

Hoe vaak heb je m nu gezien?

Schijjnt morgennacht weer mistig te worden...dus ben al geadviseerd slaapspullen mee te nemen. We zijn nu met zn 10-en, 7 homo;s, 3 vrouwen...nog geen kuskans dus (fingers crossed voor de buurmannen)
Hoe is het met WM?
Leuke dag heb je weer gehad dus!Je hebt t maar goed voor elkaar met al die lieve vrienden en vriendinnen om je heen, zegt ook wat over jou natuurlijk!

Dank je wel lieve Xen!
pop1980 wijzigde dit bericht op 30-12-2008 21:47
Reden: Oeps..
% gewijzigd
Nou ik ben nu wel jaloers op Xen, al die complimentjes!

(Nee hoor meid, helemaal verdiend !)
Hoi Pop en Indi,

Ga idd voor optie 1..laat het maar eens aan hem over, en wat Xenia zegt..optie 3 is weer iets te dramatisch denk ik..

Probeer gewoon rustig te worden, en te stoppen met malen, doodvermoeiend is dat pff....

WM, waar ben je? Alles goed met je?

Weet je al of je Oud&Nieuw met VM gaat vieren?

Ik moet morgen van 10.00 tot ong. 17.00 werken, en denk dat ik gewoon in m'n uppie thuisblijf, Oudejaarsconference van Guido Weijers kijken, moet Nieuwjaarsdag ook alweer om 10.30 werken, dus vind het wel best, misschien beetje zielig met Oud&Nieuw in je uppie zitten met de poes, maar ja...

Indi, leuk hé S!ngle!...
Xen, in 3 maanden tijd heb ik 'm nu ong. 10 keer gezien, waarvan 2 x blijven slapen, maar dat was op een zaterdag, dus toen kon het blijkbaar wel, omdat ie zondag kon uitslapen..

Valt mee toch? En je hebt gelijk, die "close connection" zou ik dus ook moeten voelen als we niet bij elkaar zijn, maar praat het dan weer goed voor mezelf, dat dat nog wel komt, als we elkaar wat langer kennen...
Ik groei ik groei!

Tja TP, is toch niet zo heel raar hoor dat ie alleen in t weekend dan bij je wil slapen. Denk meer dat t aan je onderbuikgevoel ligt en dat jullie daarnaast (nog) niet zon close connection hebben, anders had je t waarschijnlijk niet zo erg gevonden....

WM!!!!!
Erykah!!
Je hebt idd gelijk Xen, het zal idd aan m'n onderbuikgevoel liggen, want als je elkaar wat langer kent, en weet wat je aan elkaar hebt, maak je daar veel minder een punt van denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven