Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Oooooooo nee Luun

Nog 1 dag, dan is dit klotejaar voorbij!
quote:Star schreef op 30 december 2008 @ 20:56:

Vooral in dit gedeelte van zwangerschap dus NIET.Niet? Dacht dat het juist eerste paar weken wel kon? Ik heb volgens mij nooit gedronken tijdens zwangerschap dus heb me er nooit echt in verdiept
Gedverdemme, vind het echt zo naar van B&J. Weet ook gewoon niets te zeggen wat nog enigzins opbeurend zou zijn
Nee, alles vormt zich nu in aanleg.
quote:Eowynn_ schreef op 30 december 2008 @ 14:32:

Doe je mee in 2010 Luun? Zul je zien dat ik dan net Eowman heb overgehaald voor nog één baby, en dat ik dan spontaan een drieling krijg ofzo. Past wel in het plaatje.

Als 2009 beter wordt wat zieke kinderkes betreft (lees: veel minder vaak zieke jongens) doe ik halverwege 2010 wel mee. Wil namelijk ergens in 2011 nog wel een keer werpen.

En goed van je je dat je uitgaat van een drieling.

Ik ga ook uit van minimaal een tweeling bij mezelf. Kan het alleen maar meevallen.
Drieling Luun, drieling
quote:Star schreef op 29 december 2008 @ 18:08:

[...]

Wat een ongelooflijke kutstreek.Het zou in deze wel even zo netjes zijn als hier nog op gereageerd zou worden. Voor wie zich aangesproken voelt.
Sjeezis Luun! Voor jou en Ben & Jerry
Loretta is De Mol. Punt.
Waar ging dat dan over Star? Geen puf om terug te lezen op de vroegah ochtend

Iedereen koffie?

Luun Wat naar weer!!! Beterschap en hoop zo op een beter jaar volgend jaar!

Heb het ook gemist, Star.

Goedemorgen allemaal trouwen

In aanleg weken inderdaad niet drinken. Goed hoor, Star, en ook wel kut natuurlijk Heb je een lekker alternatief?

Wij gaan nu voor 2e stuclaag

We zouden trouwens oud & nieuw bij Mille vieren, waar dan heel veel mensen heen zouden komen, maar daar is iedereen ziek. Kinderen ziekig, Mille longontsteking. Nu vieren we t met jongste zus, vriend en baby.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goedemorgen

Luun

Óp naar een gezond 2009!

Heb het waarschijnlijk ook gemist, zag wel dat Ambrosia en Star even euhm... Niet Gezellig waren. Begreep dat Star niet de moeite waard was om op te reageren
Peas on earth!
Auw. Mijn hoofd. Wie heeft er ruzie en wie is er ziek? Even bijlezen.
Ik snap je niet Star?

Bah Luun. Het is gewoon te gek voor woorden zoveel dokters jullie gezien hebben de afgelopen 2 jaar. Bah. Ik hoop echt dat ze snel beter zijn.

Inad, ook beterschap voor Mille en fam. Wat een narigheid zo met oud en nieuw.
Ging over dat Fleurtje getipt was?

Ik hoor Juna net tegen Juno zeggen: 'zullen we dat afspreken? Dan mag jij hier niet aanzitten? Ok?'
Ohjaaa Inadje, beterschap voor Mille & familie. Had het er net met Xan over dat ik vorig jaar met jullie oud&nieuw vierde en dat alles nu Zo Anders Is (Erwt in overdenkende bui )

Juna goed in communicatie

Starretje, wattissernou?
Peas on earth!
Is niet grappig hoor, als je er uitgeluld wordt door een tweejarige
Ik vind m'n eigen oliebolletjes ook gematigd trouwens, maar ik veranderd ze morgen wel terug (als ik oude plaatje nog kan vinden).
Peas on earth!
Volgens mij ging het over dat tippen, ja. Ik denk dat Star dat niet zo leuk vond.

Ben blij dat je morgen weer je eigen erwtjes bent, Erwt. Het zijn toch een beetje muffe oliebollen.

Juna is grappig!

Iedereen al helemaal klaar voor vanavond?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ben nog niet helemaal klaar voor vanavond, want zit nog in joggingbroek. Ik ga nu dus maar eens even douchen
Peas on earth!
Ow als het over dat tippen ging dan was ik dat!

Sorry Star, heb alleen gezegd dat ik blij was omdat er iemand in Theehuis zwanger is. Wist niet dat het nog even stil moest blijven. Sorry dus.

Kind net voor het eerst woede-aanval in winkel En nu weer 1 in de maak, monumentje
Ik ook nog niet helemaal klaar voor vanavond, gezien het volgende gesprek 'mama, heb je al gedouched, je bent víes'

Dus maar even gedaan.

Maar huis is teringzooi, Eowman komt zo thuis en ik moet nog boodschappen doen.

Had ik al verteld dat mijn kinderen in vakantiemodus staan en elke ochtend tot 9.00/9.30 uitslapen? En dat Juna's ochtendhumeur dan opeens stukken minder is
Eow 'je bent víes'

Woede-aanval minder gezellig

Ik heb gedoucht inclusief maskertje op gezicht.
Peas on earth!
Het ging inderdaad over het tippen ja. Je had ook even na kunnen denken dat sommige mensen het misschien leuk vinden dingen zelf te vertellen.

Inderdaad Kess, dat vond ik zeker niet zo leuk.
Sorry Star, had er niet bij stil gestaan. Dacht dat het redelijk non-geheim was doordat het hier gepost werd
Iemand een oliebol?

*burp*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven