Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Leonora, das niet leuk. En zo'n kind wordt dan ook niet als vanzelf opgevangen door haar juf of zo. Dan is de brugklas echt: zoek maar uit. En als je hulp wilt moet je het vragen.

Maar voel je niet gelijk een slechte moeder, bijna iedereen is wel eens zoiets overkomen.
quote:-Kittens- schreef op 11 november 2016 @ 17:22:

[...]

Was dat ook een zelfklevende?Ja, helemaal zelfklevend.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 november 2016 @ 17:35:

Er is iets (op micro niveau) vreselijks gebeurd.

Waarom weet ik niet maar ik was vanmorgen ontzettend duf.

Dat het lijkt alsof je niet wakker wordt.

Toen ik mijn dochter had weggebracht kreeg ik er koppijn bij, vanuit mijn nek.

Nadat ik van alles had gedaan vond ik dat ik met een paracetamol even op de bank mocht gaan liggen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Ik werd drie uur later wakker.....

Mijn dochter was al een half uur uit, had me gebeld, geappt, was in paniek geraakt en mijn geluid stond uit.

Ik schrok wakker, greep mijn foon, zag de oproepen, de apps, draafde naar de autosleutels, zonder jas, tas, op slippers en belde mijn arme kind in de auto.

In acht jaar brengen en halen nog nooit gebeurd en nu meteen big time.

Ze was bang dat ik een ongeluk had gehad, zo zielig.

Ik ben er helemaal ellendig van.

Och .

Maar hee, ga jezelf nou niet ellendig zitten maken he, shit happens soms. Gewoon vieren dat je er nog bent en dat het weer helemaal goed is gekomen, en samen grapjes maken over die suffe slaapkop van een moeder die je daar zit.
Leo wat schrikken zeg

Angie
Alle reacties Link kopieren
Lieve Leo,

Wat LV zegt.

En ook: wat heerlijk dat je 'gewoon' je verslapen had. En binnen een uur al met je dochter sprak. En dat je nu een prima gelegenheid hebt om de 'wat als' te bespreken.

Komt goed schat. Het is even hevig kut, maar geen ramp.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik hoor net dat de super oude nintendo terugkomt! Die met die a en b knop en dat kruisje. Die moet ik hebben
De zingende kindjes zijn geweest hier, nu kunnen we eten.

Pizza!
Hier hebben we geen zingende kindjes
quote:Philae schreef op 11 november 2016 @ 18:31:

Hier hebben we geen zingende kindjes Oh jammer, ik vind het wel gezellig altijd.
quote:Inkie12345 schreef op 11 november 2016 @ 18:34:

[...]

Oh jammer, ik vind het wel gezellig altijd. Hier zingen ze met kerst
quote:Philae schreef op 11 november 2016 @ 18:36:

[...]

Hier zingen ze met kerst Ook leuk, krijgen ze dan ook snoep?
Wij hebben zingende kindjes op vastenavond.
verkeerde knop
quote:Inkie12345 schreef op 11 november 2016 @ 18:37:

[...]

Ook leuk, krijgen ze dan ook snoep?Nee
Wij hebben niet opengedaan voor de zingende kindjes.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 11 november 2016 @ 19:20:

Wij hebben niet opengedaan voor de zingende kindjes. En dan zeker zelf alle snoep opeten
quote:Philae schreef op 11 november 2016 @ 19:23:

[...]

En dan zeker zelf alle snoep opeten We hebben geen snoep in huis. 5 kilo kruidnoten, allemaal op.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 11 november 2016 @ 19:29:

[...]

We hebben geen snoep in huis. 5 kilo kruidnoten, allemaal op. En je hebt mij niet eens wat gegeven
Hier had ik zeker vijftig traktaties en zijn er maar 12 kinderen geweest. Misschien nog wat opgeschoten kinderen zo, maar de kleintjes is nu wel klaar.
Hopelijk is het goed gegaan, Takkie! En voor zieke Kittens en sneue Leo.

Wij aten heerlijk van de toko . Had man meegenomen. Dat was fijn thuiskomen na een dag op pad en een vervelend gesprek met een van m'n teamleden aan het einde van de dag.
Geen Sint Maarten hier, trouwens. Onze kinderen geven er niet om en in de buurt leeft het blijkbaar niet, want er is nog niet aangebeld
Voor de King liefhebbers Dolores Claiborne op SBS9 vanavond. http://www.veronicamagazi ... 744&_bcid=imi-gdm86657928
Hier ook geen Sint Maarten.

Man verbaast zich over mijn 'wonderbaarlijke herstel'.

"Het ene moment ben je bijna dood, en het andere moment loop je weer gek te doen."

Hij was zich blijkbaar kapot geschrokken vannacht. Hij had bijna 112 gebeld omdat ik niet bij kwam (maar wel lag te kreunen).

Het is een klein trauma, want hij vertelt het iedereen.

Kreeg ook nog het 'verwijt' waarom ik niet normaal ziek kan zijn.

(De laatste x dat ik ziek was van een virus lag ik te stuiptrekken naast mijn bed)
Leo, die arme dochter, sneu dat ze zo geschrokken is.

Kittens, vind dat geen erg aardige opmerking van jouw man, jij kunt er toch niets aan doen dat je flauwgevallen bent?
quote:MissMillicent schreef op 11 november 2016 @ 20:57:

Leo, die arme dochter, sneu dat ze zo geschrokken is.

Kittens, vind dat geen erg aardige opmerking van jouw man, jij kunt er toch niets aan doen dat je flauwgevallen bent?Het was een grapje en zo vatte ik het ook op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven