Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Hoe heette dat andere nummer ook alweer, met die studenten die meezongen?
Oh het was niet met studenten geloof ik. Maar wel een one day fly

https://www.youtube.com/watch?v=I05HHk0zGUw
Die tekst

"Ik denk nu gaat het gebeuren, hierop heb ik zolang gewacht. Mijn avond kan niet meer kapot."

Bijna het Viva-forum lol
Wel mooi die zachte G
Goedemorgen.

Heb uitgeslapen, werd pas om half 6 wakker. En man wat is het koud, snel de verwarming aan. Maar het belooft een zonnige dag te worden en ik ga vanmorgen wandelen. Zin in, lekker in de benen, buiten in de natuur. Top.

Dan nog even naar de stad.

Gisteren al zo'n leuke dag gehad en nu weer een leuke dag in het vooruitzicht. Lucky me.

Takk, hoe is het me je? Voel je je ok? Is de operatie helemaal goed verlopen?
Goeiemorgen Millie! Ik weet nog niet of de operatie goed verlopen is, heb nog geen arts gesproken. Gisteren is mijn arts wel even bij me geweest maar ik was nog zo duf dat ik geen idee heb wat ie verteld heeft.

Gisteren wel weer erg veel pijn gehad na de operatie, ondanks de zenuwblokkade. Die zat niet aan de onderkant van mijn arm. Maar met de morfine is het onder controle gekregen.

Zo eerst maar eens ontbijten!
quote:takkentrol schreef op 12 november 2016 @ 08:02:

Goeiemorgen Millie! Ik weet nog niet of de operatie goed verlopen is, heb nog geen arts gesproken. Gisteren is mijn arts wel even bij me geweest maar ik was nog zo duf dat ik geen idee heb wat ie verteld heeft.

Gisteren wel weer erg veel pijn gehad na de operatie, ondanks de zenuwblokkade. Die zat niet aan de onderkant van mijn arm. Maar met de morfine is het onder controle gekregen.

Zo eerst maar eens ontbijten!

Jeetje, akelig hoor dat je toch veel pijn had. Viel het prikken van de blokkade mee? En niet naar geworden van de morfine?

Botvlies schijnt zo'n pijn doen als er in gesneden is. Dat wordt na 48 uur fors minder. Heb ik echt zo ervaren en ik hoop dat dat voor jou ook geldt.

Beterschap.
Hier vroeg wakker doordat er al vroeg allerlei geluid buiten was. Iemand liep met zijn lege kliko door de steeg om zeven uur. Iemand anders startte tig keer zijn brommer. Die mannen riepen nog iets naar elkaar, man wat een herrie.

Tegen achten toch nog effe ingedut. Nu er toch maar uit. Ik wordt zo opgehaald om bij zoons wedstrijd te gaan kijken. Andere ouder bood dat aan en vond ik wel weer eens leuk. Ik heb dit seizoen de kinderen nog bijna niet zien spelen. Sinds het gips niet meer dat geweest. Of ze speelden uit of ik had geen vervoer. Nu aankleden.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Takkie en een spoedig herstel gewesnst!

Ssssssttt was leuk, veel plezier. T is toch wel een binnensport, hoop ik voor jou?

Millie wandel ze!

Wij mogen straks de kinderboerderij weer bemensen. Benieuwd of er kindjes komen met deze temperatuur en de sinterklaasintocht op tv.
The owls are not what they seem
Morning y'all.

Hier boodschappen en de man gaat boeuff bourgignon maken.

Verder alleen wat wasjes draaien (en dat alles met 1 hand)

Ik heb er nu al meer dan genoeg van. Douchen en zo is een drama.
quote:LadyL0101 schreef op 12 november 2016 @ 09:50:

Sterkte Takkie en een spoedig herstel gewesnst!

Ssssssttt was leuk, veel plezier. T is toch wel een binnensport, hoop ik voor jou?

Millie wandel ze!

Wij mogen straks de kinderboerderij weer bemensen. Benieuwd of er kindjes komen met deze temperatuur en de sinterklaasintocht op tv.

Ja het is een binnensport, tenminste deze tijd van het jaar wel. Het kent een binnen en een buiten seizoen. Buitenseizoen vind ik leuker. Eigen veld, eigen kantine heeft meer sfeer. Dan blijf ik gewoon ook wel eens kijken naar zijn die de F-jes coacht.

Kinderboerderij is wel koud nu. Zeker voor kinderen uit de doelgroep. Daarnaast is het in veel plaatsen ook Sinterklaasintocht voor dezelfde doelgroep. Zal dus misschien om meerdere redenen niet druk worden.

Dochter werkt bij soort MonkeyTown, die zal het vandaag ook niet zo druk hebben.
quote:yasmijn schreef op 12 november 2016 @ 09:55:

Morning y'all.

Hier boodschappen en de man gaat boeuff bourgignon maken.

Verder alleen wat wasjes draaien (en dat alles met 1 hand)

Ik heb er nu al meer dan genoeg van. Douchen en zo is een drama.

Die wasjes doe ik momenteel met een nieuwe boodschappentas ipv een mand. Tas kan ik wel tillen naar het rek op zolder, mand niet.

Voor het douchen geen tips, dan is een been in het gips juist weer minder lastig. Ik zit op kruk en steek mijn voet uit de douche.
Ik heb een speciale douchezak. Maar dat is ook niet handig.

Ik baal gewoon dat ik overal hulp bij nodig heb.
quote:yasmijn schreef op 12 november 2016 @ 10:32:

Ik baal gewoon dat ik overal hulp bij nodig heb.

Overal?

Onze favoriete sport glasheffen wil ik eventueel wel bij helpen, hoor!

Beterschap, darling

Ik baal gewoon dat ik overal hulp bij nodig heb.Is ook vervelend, je durft het na een tijdje bijna niet meer te vragen. Heb ik ook. En alles wat je wel kunt kost zo onwijs veel tijd.

Ik baal gewoon dat ik overal hulp bij nodig heb.Dat is ook vervelend.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een mooie strakblauwe lucht! Ik moet wat huishoudelijke activiteit ontwikkelen vandaag. Maar verder dan om me heen kijken en constateren dat de koelkast leeg is en de wasmand vol, ben ik nog niet gekomen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 12 november 2016 @ 10:56:

Wat een mooie strakblauwe lucht! Ik moet wat huishoudelijke activiteit ontwikkelen vandaag. Maar verder dan om me heen kijken en constateren dat de koelkast leeg is en de wasmand vol, ben ik nog niet gekomen.En dan heb je gelukkig geen pubers, als het je dan gelukt is om de wasmand te legen en de koelkast te vullen, dan blijft dat wel weer even zo.
quote:sssssst schreef op 12 november 2016 @ 11:11:

[...]

En dan heb je gelukkig geen pubers, als het je dan gelukt is om de wasmand te leggen en de koelkast te vullen, dan blijft dat wel weer even zo.Dat eerste is waar, dat tweede... Man kan er ook wat van!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:sssssst schreef op 12 november 2016 @ 10:49:

[...]

Is ook vervelend, je durft het na een tijdje bijna niet meer te vragen. Heb ik ook. En alles wat je wel kunt kost zo onwijs veel tijd.Precies.
quote:broekrok schreef op 12 november 2016 @ 10:46:

[...]

Overal?

Onze favoriete sport glasheffen wil ik eventueel wel bij helpen, hoor!

Beterschap, darling
Ik ben net bijna plat geknuffeld door zoon, want ik had een google play card voor hem gekocht om zijn favo spelletje wat mee op te leuken. En nog een onwijs flitsende Star Wars hoodie erbij, dus hij kon zijn geluk niet op. Zegt ie na het knuffelen: 'wat zijn we rijk he mama, dat dat allemaal zo maar kan!'

Toch wel gezellig, zo'n belastingteruggaaf
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 15:58:

Ik ben net bijna plat geknuffeld door zoon, want ik had een google play card voor hem gekocht om zijn favo spelletje wat mee op te leuken. En nog een onwijs flitsende Star Wars hoodie erbij, dus hij kon zijn geluk niet op. Zegt ie na het knuffelen: 'wat zijn we rijk he mama, dat dat allemaal zo maar kan!'

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Wat geweldig LV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven