Het Stamcafé XXV
vrijdag 11 november 2016 om 17:51
vrijdag 11 november 2016 om 18:00
quote:Eleonora-1 schreef op 11 november 2016 @ 17:35:
Er is iets (op micro niveau) vreselijks gebeurd.
Waarom weet ik niet maar ik was vanmorgen ontzettend duf.
Dat het lijkt alsof je niet wakker wordt.
Toen ik mijn dochter had weggebracht kreeg ik er koppijn bij, vanuit mijn nek.
Nadat ik van alles had gedaan vond ik dat ik met een paracetamol even op de bank mocht gaan liggen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik werd drie uur later wakker.....
Mijn dochter was al een half uur uit, had me gebeld, geappt, was in paniek geraakt en mijn geluid stond uit.
Ik schrok wakker, greep mijn foon, zag de oproepen, de apps, draafde naar de autosleutels, zonder jas, tas, op slippers en belde mijn arme kind in de auto.
In acht jaar brengen en halen nog nooit gebeurd en nu meteen big time.
Ze was bang dat ik een ongeluk had gehad, zo zielig.
Ik ben er helemaal ellendig van.
Och .
Maar hee, ga jezelf nou niet ellendig zitten maken he, shit happens soms. Gewoon vieren dat je er nog bent en dat het weer helemaal goed is gekomen, en samen grapjes maken over die suffe slaapkop van een moeder die je daar zit.
Er is iets (op micro niveau) vreselijks gebeurd.
Waarom weet ik niet maar ik was vanmorgen ontzettend duf.
Dat het lijkt alsof je niet wakker wordt.
Toen ik mijn dochter had weggebracht kreeg ik er koppijn bij, vanuit mijn nek.
Nadat ik van alles had gedaan vond ik dat ik met een paracetamol even op de bank mocht gaan liggen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik werd drie uur later wakker.....
Mijn dochter was al een half uur uit, had me gebeld, geappt, was in paniek geraakt en mijn geluid stond uit.
Ik schrok wakker, greep mijn foon, zag de oproepen, de apps, draafde naar de autosleutels, zonder jas, tas, op slippers en belde mijn arme kind in de auto.
In acht jaar brengen en halen nog nooit gebeurd en nu meteen big time.
Ze was bang dat ik een ongeluk had gehad, zo zielig.
Ik ben er helemaal ellendig van.
Och .
Maar hee, ga jezelf nou niet ellendig zitten maken he, shit happens soms. Gewoon vieren dat je er nog bent en dat het weer helemaal goed is gekomen, en samen grapjes maken over die suffe slaapkop van een moeder die je daar zit.
vrijdag 11 november 2016 om 18:17
Lieve Leo,
Wat LV zegt.
En ook: wat heerlijk dat je 'gewoon' je verslapen had. En binnen een uur al met je dochter sprak. En dat je nu een prima gelegenheid hebt om de 'wat als' te bespreken.
Komt goed schat. Het is even hevig kut, maar geen ramp.
Wat LV zegt.
En ook: wat heerlijk dat je 'gewoon' je verslapen had. En binnen een uur al met je dochter sprak. En dat je nu een prima gelegenheid hebt om de 'wat als' te bespreken.
Komt goed schat. Het is even hevig kut, maar geen ramp.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 11 november 2016 om 19:29
vrijdag 11 november 2016 om 20:04
vrijdag 11 november 2016 om 20:14
Voor de King liefhebbers Dolores Claiborne op SBS9 vanavond. http://www.veronicamagazi ... 744&_bcid=imi-gdm86657928
vrijdag 11 november 2016 om 20:52
Hier ook geen Sint Maarten.
Man verbaast zich over mijn 'wonderbaarlijke herstel'.
"Het ene moment ben je bijna dood, en het andere moment loop je weer gek te doen."
Hij was zich blijkbaar kapot geschrokken vannacht. Hij had bijna 112 gebeld omdat ik niet bij kwam (maar wel lag te kreunen).
Het is een klein trauma, want hij vertelt het iedereen.
Kreeg ook nog het 'verwijt' waarom ik niet normaal ziek kan zijn.
(De laatste x dat ik ziek was van een virus lag ik te stuiptrekken naast mijn bed)
Man verbaast zich over mijn 'wonderbaarlijke herstel'.
"Het ene moment ben je bijna dood, en het andere moment loop je weer gek te doen."
Hij was zich blijkbaar kapot geschrokken vannacht. Hij had bijna 112 gebeld omdat ik niet bij kwam (maar wel lag te kreunen).
Het is een klein trauma, want hij vertelt het iedereen.
Kreeg ook nog het 'verwijt' waarom ik niet normaal ziek kan zijn.
(De laatste x dat ik ziek was van een virus lag ik te stuiptrekken naast mijn bed)
vrijdag 11 november 2016 om 20:58