Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 november 2016 om 00:28
zondag 13 november 2016 om 10:26
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 00:08:
[...]
Jawel, in zuidelijke landen heb ik het ook gezien en geproefd. Hier vind ik er niks aan.
Dat zegt verder toch niks over dat het nieuw zou zijn om het te eten in Nederland.
Ik ken het ook al zeker 15 jaar, hier eten we het allemaal al jaren en jaren. Ligt gewoon aan je culinaire omgeving.
[...]
Jawel, in zuidelijke landen heb ik het ook gezien en geproefd. Hier vind ik er niks aan.
Dat zegt verder toch niks over dat het nieuw zou zijn om het te eten in Nederland.
Ik ken het ook al zeker 15 jaar, hier eten we het allemaal al jaren en jaren. Ligt gewoon aan je culinaire omgeving.
zondag 13 november 2016 om 10:39
quote:Goede-Fee schreef op 13 november 2016 @ 10:26:
[...]
Klets toch niet met je culinaire omgeving. Als er iemand is, die een culinaire omgeving om zich heen heeft ben ik dat wel.
Ik vind hummus gewoon een slappe hap. Wat er ook inzit.
[...]
Klets toch niet met je culinaire omgeving. Als er iemand is, die een culinaire omgeving om zich heen heeft ben ik dat wel.
zondag 13 november 2016 om 10:43
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 10:39:
[...]
Jeetje wat vriendelijk weer.
En dat is toch helemaal prima? En ook gewoon vaak waar. Verse goedgemaakte is wat anders dan de bakje van de AH.
Je had het over dat het nieuw is dat veel mensen het eten in Nederland.
Dat is niet zo. Ik weet niet beter en al heel lang. En ik ben niet de enige zo te lezen. Nergens voor nodig om dan zo te gaan reageren.
[...]
En dat is toch helemaal prima? En ook gewoon vaak waar. Verse goedgemaakte is wat anders dan de bakje van de AH.
Dat is niet zo. Ik weet niet beter en al heel lang. En ik ben niet de enige zo te lezen. Nergens voor nodig om dan zo te gaan reageren.
zondag 13 november 2016 om 10:48
zondag 13 november 2016 om 10:49
quote:Goede-Fee schreef op 13 november 2016 @ 10:43:
[...]
Dat is niet zo. Ik weet niet beter en al heel lang. En ik ben niet de enige zo te lezen. Nergens voor nodig om dan zo te gaan reageren.Tuurlijk is het nieuw: in Yasmijns jeugd (die grotendeels tegelijk was met mijn jeugd) was er nog geen humus.
[...]
Dat is niet zo. Ik weet niet beter en al heel lang. En ik ben niet de enige zo te lezen. Nergens voor nodig om dan zo te gaan reageren.Tuurlijk is het nieuw: in Yasmijns jeugd (die grotendeels tegelijk was met mijn jeugd) was er nog geen humus.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 november 2016 om 10:52
quote:yasmijn schreef op 13 november 2016 @ 10:39:
[...]
[...]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 13 november 2016 om 10:53
quote:Solomio schreef op 13 november 2016 @ 10:49:
[...]
Tuurlijk is het nieuw: in Yasmijns jeugd (die grotendeels tegelijk was met mijn jeugd) was er nog geen humus.
Ligt aan wat je nieuw vind, ik vind iets wat 10-15 jaar lang al zeer bekend is in mijn kringen dus niet nieuw.
Dat net effe jullie wat ouder zijn dan ik heeft daar verder niets mee te maken.
Er zijn zoveel dingen qua eten veranderd de laatste 30-40-50-60 jaar die ik ook niet nieuw zou noemen nu.
[...]
Tuurlijk is het nieuw: in Yasmijns jeugd (die grotendeels tegelijk was met mijn jeugd) was er nog geen humus.
Ligt aan wat je nieuw vind, ik vind iets wat 10-15 jaar lang al zeer bekend is in mijn kringen dus niet nieuw.
Dat net effe jullie wat ouder zijn dan ik heeft daar verder niets mee te maken.
Er zijn zoveel dingen qua eten veranderd de laatste 30-40-50-60 jaar die ik ook niet nieuw zou noemen nu.
zondag 13 november 2016 om 10:54
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 november 2016 @ 10:51:
Ik at voor het eerst humus rond 1992 denk ik, in een hippig Amsterdams vegarestaurantje. Dus echt nieuw is het niet, maar je kunt toch ook moeilijk stellen dat humus een traditioneel Hollandsch gerecht is .Volgens mij stelt niemand dat hier of iemand onder mijn negeer heeft dat geroepen ergens?
Ik at voor het eerst humus rond 1992 denk ik, in een hippig Amsterdams vegarestaurantje. Dus echt nieuw is het niet, maar je kunt toch ook moeilijk stellen dat humus een traditioneel Hollandsch gerecht is .Volgens mij stelt niemand dat hier of iemand onder mijn negeer heeft dat geroepen ergens?