Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 09:44
Dit had de mod erovr geschreven.
Hoewel ik het op zich wel snap is dat noemen iets dat volgens mij geregeld wordt gedaan en nooit eerder is bestraft.
Hats zal onder het vergrootglas hebben gelegen en nu was er een stok om mee te slaan vermoed ik.
Het is flauwe reden voor een perma, absoluut.
Hoewel ik het op zich wel snap is dat noemen iets dat volgens mij geregeld wordt gedaan en nooit eerder is bestraft.
Hats zal onder het vergrootglas hebben gelegen en nu was er een stok om mee te slaan vermoed ik.
Je bent zelf een theepot
maandag 14 november 2016 om 09:48
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 09:44:
Het is flauwe reden voor een perma, absoluut.Ja dat denk ik ook. En hoe je dan ook moge denken over Hats, het is niet om vrolijk van te worden dat er op zo'n manier wordt gemodereerd.
Het is flauwe reden voor een perma, absoluut.Ja dat denk ik ook. En hoe je dan ook moge denken over Hats, het is niet om vrolijk van te worden dat er op zo'n manier wordt gemodereerd.
maandag 14 november 2016 om 09:49
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 09:44:
Als ik het goed begrepen is de forummer die op anoniem ging met exact dezelfde nick met 1 letter verschil weer teruggekomen.
En inderdaad erg flauwe reden om hats een permaban te geven.
Als ik het goed begrepen is de forummer die op anoniem ging met exact dezelfde nick met 1 letter verschil weer teruggekomen.
maandag 14 november 2016 om 09:53
maandag 14 november 2016 om 09:53
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 09:48:
[...]
Ja dat denk ik ook. En hoe je dan ook moge denken over Hats, het is niet om vrolijk van te worden dat er op zo'n manier wordt gemodereerd.
Eens,ook erg kinderachtig van degene die hats gestaft heeft want zonder dat stafje hadden de mods sowieso al niet naar de bewuste post van hats gekeken.
Kennelijk iemand die haar kans schoon zag om hats permanent een ban aan te naaien.
[...]
Ja dat denk ik ook. En hoe je dan ook moge denken over Hats, het is niet om vrolijk van te worden dat er op zo'n manier wordt gemodereerd.
Eens,ook erg kinderachtig van degene die hats gestaft heeft want zonder dat stafje hadden de mods sowieso al niet naar de bewuste post van hats gekeken.
Kennelijk iemand die haar kans schoon zag om hats permanent een ban aan te naaien.
maandag 14 november 2016 om 09:55
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 09:49:
[...]
Klopt maar dat wist Hats niet toen ze het postte.
Had Hats een waarschuwing gegeven, desnoods met een 'we houden je in de gaten' maar nu is het suf
[...]
Had Hats een waarschuwing gegeven, desnoods met een 'we houden je in de gaten' maar nu is het suf
Je bent zelf een theepot
maandag 14 november 2016 om 09:57
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 09:55:
[...]
Ze had er toch ook weer zo'n leuke bijstaan, misschien heeft dat wel meegeholpen aan de ban. Maar dan hadden ze als reden zuigen moeten geven.
Raar gedoe.
[...]
Ze had er toch ook weer zo'n leuke bijstaan, misschien heeft dat wel meegeholpen aan de ban. Maar dan hadden ze als reden zuigen moeten geven.
Raar gedoe.
maandag 14 november 2016 om 09:58
quote:Ikhierhuh schreef op 14 november 2016 @ 09:56:
Verrek Ster, volgens je lijst had ik een 48 uur ban moeten krijgen met een tweede waarschuwing in plaats van een week zoals ik toen kreeg.
Waar kan ik een klacht indienen? Gewoon mailen anders heb je straks misschien wel een maandban. En daarna een permaban.
Verrek Ster, volgens je lijst had ik een 48 uur ban moeten krijgen met een tweede waarschuwing in plaats van een week zoals ik toen kreeg.
Waar kan ik een klacht indienen? Gewoon mailen anders heb je straks misschien wel een maandban. En daarna een permaban.