Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 14 november 2016 @ 01:27:

Er wordt echt raar gemodereerd. De een krijgt een perma en de ander een 24 uur voor dezelfde vegrijp.

Dat dezelfde vergrijp maakt uit. Iemand kan voor nickhinten een waarschuwing krijgen en de ander een perma. Het is maar net hoe stout je vooraf bent geweest.

Maar nu wordt de ban volgorde niet gehandhaaft en dat is wel kwalijk.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:30:

[...]

Dat is dan weer niet zo. Het gaat er kennelijk om wat er op je conto staat. Bij Hats is dat erger dan bij Phae volgens de stagiaires mods,Blazoen van phae was ook aardig vol.
Persoonlijk denk ik, heel voorzichtig uitgedrukt, dat het modereerbeleid hier op het VF merendeels bestaat uit vriendjespolitiek
quote:_alice_ schreef op 14 november 2016 @ 01:31:

Persoonlijk denk ik, heel voorzichtig uitgedrukt, dat het modereerbeleid hier op het VF merendeels bestaat uit vriendjespolitiek Kijk maar naar de plaatjesrechten. De een krijgt het na vragen in het modtopic, de ander moet er persee voor mailen.
Ze mogen wat mij betreft beide terugkomen vanwege fout van de mods.
Rook nog een peukie en ga slapen, ik zeg Humus!

quote:Cookielyon schreef op 14 november 2016 @ 01:30:

[...]

Blazoen van phae was ook aardig vol.Klets toch niet.
quote:_alice_ schreef op 14 november 2016 @ 01:37:

Slaaplekker! Tot humus.
Maar Phae heeft een ban gekregen voor iets wat zaterdag is gebeurd. Dat vind ik dan wel weer flauw.
quote:_alice_ schreef op 14 november 2016 @ 01:37:

Slaap lekker!
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 01:39:

Maar Phae heeft een ban gekregen voor iets wat zaterdag is gebeurd. Dat vind ik dan wel weer flauw.Echt!
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:41:

[...]

Echt! Ja ik heb haar even geloept. Iets van 12-11 is gegumt met de reden nickhunten. Dus dan is er een dwaas geweest die haar een ban wil aannaaien zou je dan zeggen.
quote:_alice_ schreef op 14 november 2016 @ 01:31:

Persoonlijk denk ik, heel voorzichtig uitgedrukt, dat het modereerbeleid hier op het VF merendeels bestaat uit vriendjespolitiek Ik denk meer in termen als incompetent.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:38:

[...]

Klets toch niet.ze heeft gelijk zie bantopic
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 01:43:

[...]

Ja ik heb haar even geloept. Iets van 12-11 is gegumt met de reden nickhunten. Dus dan is er een dwaas geweest die haar een ban wil aannaaien zou je dan zeggen.Hoe misselijk is dit.
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 01:43:

[...]

Ja ik heb haar even geloept. Iets van 12-11 is gegumt met de reden nickhunten. Dus dan is er een dwaas geweest die haar een ban wil aannaaien zou je dan zeggen.of een hele langzame mod
Die mods kijken totaal niet naar de mores onderling en de context.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 01:45:

[...]

of een hele langzame modKan ook. Ik weet het niet, ik maak nu ook maar een aanname.
Werkelijk.
Ik snap dat hele "nickhinten" gedoe niet. Sinds wanneer wordt je bestraft als je zegt wie er op Anoniem gaat? Dat gebeurt hier altijd. Er wordt heel vaak gezegd wie er op anoniem gaat.
Het bizarre is, de oudere forummers, die hier al het langst zijn, liggen onder vuur.
quote:Cookielyon schreef op 14 november 2016 @ 01:54:

Ik snap dat hele "nickhinten" gedoe niet. Sinds wanneer wordt je bestraft als je zegt wie er op Anoniem gaat? Dat gebeurt hier altijd. Er wordt heel vaak gezegd wie er op anoniem gaat.Ja. das dan jammer, de mod van dienst bepaalt kennelijk. Ze hebben geen eenduidig beleid. Staat wel in de huisregels maar ze zijn niet competent genoeg om e.e.a toe te passen.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 01:55:

Het bizarre is, de oudere forummers, die hier al het langst zijn, liggen onder vuur.

Dat idee heb ik ook. Ik loop hier 'pas' 2 jaar mee en heb deze nick sinds februari. Maar ik heb soms het gevoel dat ik veel meer kan flikken dan een forummer die hier al veel langer is.

Want ik ben soms ook zeker wel een boefje, maar heb pas mijn eerste ban gehad. 1 officiele waarschuwing en heeeeeel veeel 'gewone' waarschuwingen.
Als kleuters worden we in de hoek gezet. Te debiel voor woorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cookielyon schreef op 14 november 2016 @ 01:22:

[...]

Laatst was ze al toe aan een maandban dus nu zou zij ook een perma moeten krijgen. Check de ban topic.

Uit de OP van het bantopic: - permaban alleen bij ernstige misdragingen en spam

Een permaban volgt niet automatisch op een maandban of op weet ik wat. Een permaban volgt op ernstige misdragingen. Wat dat dan inhoudt is natuurlijk voer voor discussie, maar ik lees hier net iets te vaak dat mensen denken dat er op een gegeven moment 'automatisch' een permaban komt en dat is dus niet zo.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven