Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 10:22
quote:MarindaH schreef op 14 november 2016 @ 10:19:
[...]
Ik snap juist niet dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Ik kom hier vaak, maar lees lang niet alles. Hoe vaak moet je hier wel niet hangen om wél alles mee te krijgen?
Ik lees ook lang niet alles, dit wel omdat ik ff bijlas voor we op visite gingen en het was de laatste post die ik zag. Is blijven hangen denk ik.
Maar als er niet veel geschreven is lees ik meestal de napraat wel even bij, niet zoveel werk vaak.
[...]
Ik snap juist niet dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Ik kom hier vaak, maar lees lang niet alles. Hoe vaak moet je hier wel niet hangen om wél alles mee te krijgen?
Ik lees ook lang niet alles, dit wel omdat ik ff bijlas voor we op visite gingen en het was de laatste post die ik zag. Is blijven hangen denk ik.
Maar als er niet veel geschreven is lees ik meestal de napraat wel even bij, niet zoveel werk vaak.
maandag 14 november 2016 om 10:22
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Ban haar dan als ze aan het klieren is, niet op dit
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.Ban haar dan als ze aan het klieren is, niet op dit
Je bent zelf een theepot
maandag 14 november 2016 om 10:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 10:21:
[...]
Je kunt ook niet iemand zijn rijbewijs afpakken omdat hij zijn mistlichten aan had, al had hij al veel andere overtredingen op zijn naam staan.
Hoe kun je nou iemand een perma geven voor iets wat niet permaban- waardig is ?
Ik snap niet dat je nu goed gaat zitten praten dat iemand het duwtje heeft gegeven, omdat niet iedereen haar leuk vond.Dat geldt dus niet meer. Heb ik bij de CM nagevraagd na mijn laatste maand. Na een maand volgt een perma, maakt niet uit of het iets heel schokkends is of alleen maar het roepen van troll.
[...]
Je kunt ook niet iemand zijn rijbewijs afpakken omdat hij zijn mistlichten aan had, al had hij al veel andere overtredingen op zijn naam staan.
Hoe kun je nou iemand een perma geven voor iets wat niet permaban- waardig is ?
Ik snap niet dat je nu goed gaat zitten praten dat iemand het duwtje heeft gegeven, omdat niet iedereen haar leuk vond.Dat geldt dus niet meer. Heb ik bij de CM nagevraagd na mijn laatste maand. Na een maand volgt een perma, maakt niet uit of het iets heel schokkends is of alleen maar het roepen van troll.
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:20:
[...]
Telkens als ze terug kwam na een ban, was ze idd milder. Dan ben je weer even voorzichtig zeker?
Ik las iig nauwelijk meer mee op napraat omdat er voortdurend van die domme bulderlachsmileys stonden.Ja, ik kan niet zoveel zeggen idd. ik ben hier ook zelden.
[...]
Telkens als ze terug kwam na een ban, was ze idd milder. Dan ben je weer even voorzichtig zeker?
Ik las iig nauwelijk meer mee op napraat omdat er voortdurend van die domme bulderlachsmileys stonden.Ja, ik kan niet zoveel zeggen idd. ik ben hier ook zelden.
quote:Inkie12345 schreef op 14 november 2016 @ 10:19:
Ik denk dat je gelijk hebt Roosje.
Het was zuigen die post met die smiley erbij en er had niemand gevraagd wie er anoniem was volgens mij. Maar waarom moet je zo lachen als ...... vraagt om op anoniem te gaan.
En nee ik heb niet gestaft, maar dat als reden kan ik me voorstellen alleen hadden ze het dan zuigen moeten noemen.O, dus je mag hier alleen wat schrijven als er wat gevraagd wordt ? Zooooooo, dan kunnen we nu allemaal wel afscheid van elkaar nemen, want er wordt hier van alles ongevraagd meegedeeld.
Ik denk dat je gelijk hebt Roosje.
Het was zuigen die post met die smiley erbij en er had niemand gevraagd wie er anoniem was volgens mij. Maar waarom moet je zo lachen als ...... vraagt om op anoniem te gaan.
En nee ik heb niet gestaft, maar dat als reden kan ik me voorstellen alleen hadden ze het dan zuigen moeten noemen.O, dus je mag hier alleen wat schrijven als er wat gevraagd wordt ? Zooooooo, dan kunnen we nu allemaal wel afscheid van elkaar nemen, want er wordt hier van alles ongevraagd meegedeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 14 november 2016 om 10:24
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:23:
[...]
Dat geldt dus niet meer. Heb ik bij de CM nagevraagd na mijn laatste maand. Na een maand volgt een perma, maakt niet uit of het iets heel schokkends is of alleen maar het roepen van troll.
Echt ? Belachelijk.
Dus jij moet ook maar hopen dat er niemand de pik op je heeft ?
[...]
Dat geldt dus niet meer. Heb ik bij de CM nagevraagd na mijn laatste maand. Na een maand volgt een perma, maakt niet uit of het iets heel schokkends is of alleen maar het roepen van troll.
Echt ? Belachelijk.
Dus jij moet ook maar hopen dat er niemand de pik op je heeft ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 10:23:
[...]
O, dus je mag hier alleen wat schrijven als er wat gevraagd wordt ? Zooooooo, dan kunnen we nu allemaal wel afscheid van elkaar nemen, want er wordt hier van alles ongevraagd meegedeeld.
Nee natuurlijk niet. Er werd alleen een keer geroepen dat iemand er om vroeg en dat kon iok niet weer vinden.
En ik vind de ban ook idioot voor deze reden.
[...]
O, dus je mag hier alleen wat schrijven als er wat gevraagd wordt ? Zooooooo, dan kunnen we nu allemaal wel afscheid van elkaar nemen, want er wordt hier van alles ongevraagd meegedeeld.
Nee natuurlijk niet. Er werd alleen een keer geroepen dat iemand er om vroeg en dat kon iok niet weer vinden.
En ik vind de ban ook idioot voor deze reden.
maandag 14 november 2016 om 10:25
maandag 14 november 2016 om 10:26
maandag 14 november 2016 om 10:31
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:26:
[...]
Klopt.
Alleen zo jammer dat in de huisregels wat anders staat dan in de OP van het bantopic.
En dat de CM ook weer iets anders zegt.En dat ze nou niet door hebben dat dat zo veel weerstand oproept, he?
[...]
Klopt.
Alleen zo jammer dat in de huisregels wat anders staat dan in de OP van het bantopic.
En dat de CM ook weer iets anders zegt.En dat ze nou niet door hebben dat dat zo veel weerstand oproept, he?
maandag 14 november 2016 om 10:32
maandag 14 november 2016 om 10:33
maandag 14 november 2016 om 10:33
maandag 14 november 2016 om 10:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 10:32:
[...]
Ja.
Want je kunt alleen maar raden naar de bedoeling van haar smiley.Plus dat het net zo goed een bewijs is dat er op de man wordt gemodereerd. En er liggen er hier meer onder een vergrootglas he. Als het allemaal zo gemakkelijk gaat zijn die ook zo weggepermaat.
[...]
Ja.
Want je kunt alleen maar raden naar de bedoeling van haar smiley.Plus dat het net zo goed een bewijs is dat er op de man wordt gemodereerd. En er liggen er hier meer onder een vergrootglas he. Als het allemaal zo gemakkelijk gaat zijn die ook zo weggepermaat.
Alle redenen voor verbanning zijn relatief vind ik in dit geval, want ik weet niet wat ze eventueel verkeerd heeft gedaan of niet, ik heb geen duidelijke overtuigende reden gehoord en misschien mis ik meer dan de helft...en ze was vast wel eens lastig...(wie niet)...en ik ken haar niet echt en niet lang en zo...maar buiten dat ga ik haar hier toch wel missen...
quote:Star schreef op 14 november 2016 @ 10:33:
[...]
Tuurlijk hebben ze dat wel door, het interesseert ze alleen geen hol, dat blijkt wel uit de berichten van zowel CM als Mods. Moeders wil is wet enzo.Vroegahhh, toen het zoveel kleiner en persoonlijker was deed dat er nog wel toe. Nu niet meer, vrees ik.
[...]
Tuurlijk hebben ze dat wel door, het interesseert ze alleen geen hol, dat blijkt wel uit de berichten van zowel CM als Mods. Moeders wil is wet enzo.Vroegahhh, toen het zoveel kleiner en persoonlijker was deed dat er nog wel toe. Nu niet meer, vrees ik.
maandag 14 november 2016 om 10:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 10:36:
[...]
Plus dat het net zo goed een bewijs is dat er op de man wordt gemodereerd. En er liggen er hier meer onder een vergrootglas he. Als het allemaal zo gemakkelijk gaat zijn die ook zo weggepermaat.Je zou haast een poging doen.
[...]
Plus dat het net zo goed een bewijs is dat er op de man wordt gemodereerd. En er liggen er hier meer onder een vergrootglas he. Als het allemaal zo gemakkelijk gaat zijn die ook zo weggepermaat.Je zou haast een poging doen.
maandag 14 november 2016 om 10:38
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 10:36:
[...]
Plus dat het net zo goed een bewijs is dat er op de man wordt gemodereerd. En er liggen er hier meer onder een vergrootglas he. Als het allemaal zo gemakkelijk gaat zijn die ook zo weggepermaat.
Echt, aan de MOLleman.
Ze gaan als een kudde Hyena's achter je als je durf voor jezelf opkomen.
[...]
Plus dat het net zo goed een bewijs is dat er op de man wordt gemodereerd. En er liggen er hier meer onder een vergrootglas he. Als het allemaal zo gemakkelijk gaat zijn die ook zo weggepermaat.
Echt, aan de MOLleman.
Ze gaan als een kudde Hyena's achter je als je durf voor jezelf opkomen.
maandag 14 november 2016 om 10:40
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was?
vind jij, ik niet
Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor.
vind jij, ik niet
Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten),
vind jij, ik niet
vond ik ook echt niet kunnen.
Dit zal de druppel geweest zijn.
los van dat ik het emmertje niet vol vond moet een druppel nog altijd zinnig zijn.Maar ik ben geen oudgediende.
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was?
vind jij, ik niet
Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor.
vind jij, ik niet
Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten),
vind jij, ik niet
vond ik ook echt niet kunnen.
Dit zal de druppel geweest zijn.
los van dat ik het emmertje niet vol vond moet een druppel nog altijd zinnig zijn.Maar ik ben geen oudgediende.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 14 november 2016 om 10:40