Gezondheid alle pijlers

Shit, oorontsteking

14-11-2016 11:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een klaagtopic.

Ik ben al een paar dagen aan het snotteren en nu ook oorpijn. Vanmorgen naar de huisarts geweest en ik heb inderdaad oorontsteking.

Ik heb een kuur gehad en hoop dat het voor zaterdag over is want dan vlieg ik naar Curaçao. Ik baal echt verschrikkelijk!

Heeft iemand nog tips?
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Meestal werkt antibiotica vrij snel. Ik zou vrijdag nog even een afspraak met de huisarts plannen om te kijken. En tijdens de vlucht neusspray en preventief paracetamol. Het blijft toch gevoelig na zo'n ontsteking.
De kans is groot dat het dan wel over is als je nu een kuurtje hebt, maar mocht je zaterdag nog last hebben: vraag in het vliegtuig om bekertjes voor je oren, dat zijn een soort ondiepe plastic bekertjes met warm papier op de bodem die je over je oren heen moet zetten tijdens het stijgen en dalen. Het ziet er niet uit, maar het werkt verschrikkelijk goed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Bekend hier met oorontstekingen, na een paar dagen kuur knapt het snel op. Wel opletten met zwemmen in je vakantie!
Ik had voor de vlucht al van die earplanes ingeslagen en neusspray want ik heb altijd al veel last met vliegen.

Maar nu zie ik er helemaal tegenop.

Zwemmen doe ik ook die reden ook nooit met mijn hoofd onder water.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Heb je gehoorgang ontsteking of middenoorontsteking? Daar zit een wezenlijk verschil in. 1e maakt niets uit met vliegen, 2e wel.

Maar de kans dat het zowat over is (in beide gevallen), als je vandaag start met antibiotica is erg groot.

Maak je geen zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven