***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
GELUKKIG NIEUWJAAR MOPPIES! Dat we maar weer een mooi jaar met elkaar gaan doorbrengen! Ik heb er maar een wijntje op gedronken! Vooruit, twee, maar dat was het dan ook.

He bah Ick, wat naar! Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden!

Wij zijn uiteindelijk wel naar vrienden van ons gegaan en mijn ouders hebben op de jongens gepast. Steijn en Hugo slapen overal keihard doorheen en Meesje heeft twee voedingen gekregen. Ik ga nu mijn mandje opzoeken!

Gelukkig nieuwjaar!!!!!!! Dat alle dromen in 2009 maar uit mogen komen (en ickemeisje snel geboren wordt)
Gelukkig nieuwjaar lieve meisjes! Dat het maar weer een prachtig jaar mag worden voor ons allen.

Wij hebben een gezellige maar heel rustige jaarwisseling achter de rug. begin van de avond even bij vrienden langs geweest en heeft Koen met zijn vriendje gespeeld. Daarna thuis voor de tv gehangen (en ik heb een tukkie gedaan).Om twaalf uur vuurwerk gekeken en naar de buren geweest.
Gelukkig nieuwjaar!

Dat iedereen dit jaar in goede gezondheid en met gezellige kindjes door mag brengen en dat er weer veel gezonde en gezellige baby's geboren mogen worden!

Hier ook een gezellige avond gehad. Wij hebben gegourmet met vrienden en hun twee kids en ze bleven daarna slapen (zijn nu net de deur uit) De drie kinders hebben de grootste lol gehad samen en Fleur moest huilen toen ze weggingen Zielig hoor!! Ze was ook heel lief aan het knuffelen en kusjes geven met hun zoontje. Zoooo schattig, smelt!!!! De kinderen hebben door alles heem geslapen!
Lieve meiden

Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar, met veel liefde en een goede gezondheid

Ik hoop ook dat er nog veel kindjes zullen geboren worden, voor degene die dit wensen.

Gisteren was het best leuk in het centrum, heb daar een kleintje vastgehouden van 13 maanden, en zwijmelde helemaal weg. Hij huilde en ik kon troosten door een dansje met hem te doen. Xander was ook helemaal niet jarloers en zat in zijn handjes te klappen *zwijmel*. Als ik een paar jaar een baan heb, denk ik dat ik toch nog maar eens met vriend ga praten. Zo over een jaartje of 2.5.
Goedemorgen!

Au! Ik heb pijn in mijn hoofd en heb gister toch echt maar twee wijntjes gedronken! (lust geen champagne...) Man, ik heb het gevoel alsof ik keihard ben uitgeweest! Ik word oud, is mijn conclusie.
haha muis. Wij hadden het daar gisteren ook met onze vrienden over. dat we tegenwoordig ook nog maar zelden na 23 uur in bed liggen en dat we steeds minder gaan drinken. Idd doordat we niet meer zo heel piep zijn, maar nog steeds wel jong hoor!!!

Ik beken dat ik gisteren ook een miniglaasje wijn heb gedronken en een beetje champagne, maar heb er niks van gemerkt.
Gelukkig nieuwjaar lieverds!!!
Even iets heel anders:

Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes op een kiddyboard? Ik zit nog te dubben over de aanschaf, maar het lijkt me zo lekker als Mees in de UJ ligt met een van de peutertjes er naast, terwijl de ander meerijdt.
Mich, jij ook moppie!
Een hele dikke nieuwjaarsknuffel plus zoen voor mijn digidinnetjes!!!!! Dat al jullie wensen mogen uitkomen en dat het een mooi, liefdevol, vrolijk en gezond jaar mag worden.

Ga nu snel een dutje doen, Rubentje slaapt en Ickeman is toch maar naar Driebergen op weg gegaan, even zijn mama en papa knuffelen, dus sta er vandaag alleen voor.

Dag dag!
Waarom vinden mensen het leuk om dingen te vernielen op oudjaarsnacht? En dan in het bijzonder onze auto??

Zijdeur ingetrapt, strips eraf gesloopt, spiegel aan vlarden!

politie belde ons uit bed om 4uur...gelukkig is er een dader.

sorry ff ego, ga nu bijlezen, moest even mijn gal spuien!
Muisje wederom weer prachtige voorspellingen gedaan! Wil eigenlijk die van vorig jaar ff teruglezen!! Kijken hoe goed jij bent! hahaha

Hier kiddyboard, maar tommy vind het te vermoeiend. Na 10min gaat ie hangen en wil ie eraf.

Ick, wat vreselijk voor je schoonmoeder! Bah! ga je zo het nieuwe jaar in....Hopelijk doet de geboorte van jullie meisje haar een beetje afleiden.

Fijn dat jeje moeder hebt gesproken...Tis toch zo vlak voor je bevalling, en dan is een ruzie met je moeder niet goed!

Hopelijk trekt het allemaal een beetje bij als de kleine er is.

Witch, zwijmelen bij kleine baby's doen we allemaal als moeder volgens mij! Als je eenmaal zelf een kindje hebt gekregen is een kleine baby toch iets magisch. Een flashback gevoel...

Bekijk het zo, jij hebt het nog allemaal tegoed!! fijne gedachten hoor! Ik vind het soms jammer dat alles zo snel gaat, en dat ik mijn tijd al gehad heb.

Fachat uberhaubt nog iets gezien van het nieuwe jaar?? (-;

ehh ik vind vuurwerk ook eng! Maar vriend heeft wel gezellig samen met de buurman heftig belgisch vuurwerk afgestoken!

oja muis ik ben ook oud hoor! En ik heb niet eens gedronken!!

Maar voel mij alsof ik 24uur op ben.
gelukkig nieuwjaar!!

Vervelend Framboos van jullie auto. Hopenlijk kan de auto snel weer gerepareerd worden.

Muis, super die voorspellingen, ben benieuwd!

Icke, vreselijk voor je schoonmoeder. Ik hoop met jullie dat er inderdaad geen verdere uitzaaiingen zijn.

Hier alles ok, Finn is nog niet helemaal 100%, maar al weer een stuk beter, da's al iets. Hij is vanacht wel een paar keer wakker geworden, maar alleen maar toen we zelf nog op waren. Nu is hij met opa en oma mee op familie-bezoek.

Ik ben alweer aan het studeren en manlief heeft een goed boek.

Ik ga maar weer verder, tot later.

Waar is Xaloy eigenlijk?
Iedereen alle goeds voor 2009!!!! En dat alle wensen maar mogen uitkomen. Later meer!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Voor degenen die ook benieuwd waren naar de voorspellingen van Muis van vorig jaar, die waren er niet. Vorig jaar hadden we een goede samenvatting van het jaar.

Ik ben trouwens ook helemaal sentimenteel! Ik word al snotterig als ik bedenk wat we het afgelopen jaar met z'n allen hebben meegemaakt!

- Alle baby's zijn geboren

- Bone. Hoe zou het met haar zijn?

- Zonnebloem (denk nog veel aan haar en hoop dat de echo en nekplooimeting goed is!)

- Icke die zo aan het bikkelen is.

- Niet te vergeten: ROBBIE! Wij hebben hier peentjes gezweet in de maand november. Gelukkig is het goed afgelopen!

- Xaloy en Compli die de lage landen hebben verlaten voor de Zwitserse Alpen

- Witch die weer lekker bezig is na alles. (ben trots op je!)

- Puk die maar op zich liet wachten. Eindelijk was hij er!

- Framboosje die weer zwanger is!

- Mich die als klapper op de vuurpijl (waarschijnlijk) zwanger is!

- Schoonmoeder perikelen

- Punk met de zieke popjes. Arme Kleine Pop lag nog even in het ziekenhuis!

- Luna heeft een helmpje. (en ziet er nog steeds te dottig uit voor woorden!)

- Lievelust heeft het cafe verkocht.

- De opa van Buitenmeisje is op de valreep overleden.

- Buitenmeisje heeft een huis gekocht.

- Spitsmuis is verhuisd. (maar dat was in maart al)

- Wat meetjes. (was bloednerveus de eerste keer!)

Nu ben ik vast iemand of iets vergeten, sorry daarvoor. Wat is er veel gebeurd! Ik ben heel benieuwd wat 2008 gaat brengen!

Ik had natuurlijk een gedeelte van de posts van vorig jaar gemist, omdat wij op vakantie waren.

Denk de laatste paar dagen vaak aan onze jaarwisseling van vorig jaar in het ziekenhuis in Phuket. Met 2 bier en een fles melk. En wat waren wij blij dat de melk weer naar binnen ging.

Wat een ervaring was dat zeg. Ik zei gisteren al dat Finn en jaarwisseling niet goed samen gaan. Gelukkig was het dit jaar alleen maar een klein beetje koorts.

Icke, hoe gaat het bij jou? Al gerommel van binnen?
Wat klote voor je framboos, al die kosten die je zal moeten doen !! Ik heb er geen woorden voor, waarom moet het zo gaan !!

En idd framboos wat zijn kindjes snel groot. Ik vond dat kleine kindje schattig, maar Xander vind ik nog altijd het mooiste kind van alles !!
Witch, dat zie je helemaal verkeerd! Steijn, Hugo en Mees zijn de mooiste kindjes!

Framboos, wat een bagger begin van het nieuwe jaar! Fijn dat ze de dader hebben, maar toch is het knap waardeloos dat iemand je auto heeft vernield. Kan je man er nog wel mee rijden?

Swis! Ik heb vorig jaar inderdaad een samenvatting geschreven (was ik zelf vergeten. Leuk om terug te lezen!), maar ik heb ook zitten orakelen over wat 2008 ons zou brengen! Wat sneu dat Finn niet lekker is trouwens.

Wij zijn vanmiddag even naar mijn oma gegaan met alle kindjes en het was gezellig. Steijn en Hugo hebben zich voorbeeldig gedragen (en veel te veel gesnoept, maar goed) en Meesmannetje lag lekker in de Bugaboo te snurken. Ik had toch verteld dat A. pijn in zijn derriere heeft? Nou, hij wilde achter het stuur gaan zitten met zijn pijnlijke kont, maar ramde en passant even de pijnlijke plek tegen zijn portier. Gevolg: Spitsmuis kon achter het stuur gaan zitten om iedereen veilig thuis te krijgen. Het goede nieuws: Het is me gelukt zonder iemand aan te rijden! Het slechte nieuws: Deze rit kost me een jaar van mijn leven, omdat de auto van A. een behoorlijk slagschip is en ik niet zo'n held achter het stuur ben. Hell, ik vind autorijden verschrikkelijk en al helemaal als ik moet rijden in een auto van het formaat van de Beamer.
hmm, dan moet ik toch even verder gaan lezen in het verhaal van vorig jaar Muis. Misschien morgen ff als ik tijd heb.

Manlief gaat morgen met zijn moeder naar de Bijenkorf om armband terug te brengen, ik mag lekker aan de studie, misschien lukt het me ook nog mijn doelstelling voor deze weken te bereiken!
Weet niet zo goed waar ik het zoeken moet.....Ickeman belde zostraks met heel ander nieuws dan we gisteren hebben gehoord mbt zijn mama.......

Volgens de arts die gisteren de uitslagen doorgaf waren de longen, de maag en verdere lymfeklieren niet aangetast door de kanker die gevonden is in de halslymfeklier en de dunnedarm. Je zou gisteren dus eigenlijk bijna denken dat het "goed nieuws"was.......

Nu hebben mijn schoonouders de aan hen meegegeven communicatie tussen de verschillende artsen doorgelezen en daaruit blijken heel andere zaken.......Er zouden 4 uitzaaiingen in de lever gevonden zijn (niet over gesproken) de alvleesklier zou ook twijfelachtig zijn )niet over gesproken)en de dunnedarm dus. Mijn schoonmoeder heeft gisteravond nog met haar eigen internist gebeld (nadat ze iedereen het nieuws van de dunnedarmkanker had doorgebeld las ze pas alle briefwisselingen) en die was heel eerlijk en gaf aan dat het waarschijnlijk alvleesklierkanker is die behoorlijk is uitgezaaid. Haar eigen internist werkt in Zeist, (ze is daar onder behandeling voor diabetes die ze al sinds haar jeugd heeft) maar ze zijn nu onder behandeling in het UMC Utrecht, dus die twee staan los van elkaar.

Ickeman was dus vandaag op en neer naar zijn ouders en hoorde het toen hij daar aankwam. Ze wilden hem niet eerder van streek maken.

Morgen moeten ze weer naar het ziekenhuis, bespreken hoe nu verder. Mijn god, laten ze eerst duidelijk aangeven wat de stand van zaken is, want dit is helemaal niet leuk! Dunnedarmkanker is goed te behandelen maar de 5-jaarsoverleving ervan is maar 20-30%. Alvleesklierkanker, zeker met uitzaaiingen, is vaak erg ver gevorderd en daardoor heel vaak onbehandelbaar. Hele pittige scenario's dus voor de toekomst........

Zou echt niet weten hoe we dit allemaal moeten verwerken en tegelijkertijd een kind op de wereld moeten zetten. Ben echt een beetje desperate...... Zeker als ik denk aan de moeilijke maanden die we hebben gehad met Ruben in het begin, vraag ik me zwaar af hoe we hier doorheen komen. Sowieso is het al loodzwaar, maar wat als dit kindje ook zoveel huilt en niet slaapt?

En moet mijn lieve man dan straks zijn mama missen, mijn schoonvader zijn vrouw die hij zo hard nodig heeft(ook vanwege zijn eigen situatie met multiples scleroses, hij is vrij afhankelijk) mijn zwager zijn mama en ik mijn schoonmoeder en niet te vergeten mijn kindjes hun oma?

Ik voel me nu zo'n halve partij voor iedereen, door mijn zwangere situatie. Ik kan voor mijn gevoel zo weinig betekenen, zit echt met mijn hormonen in de knoop, geloof ik.

Als iemand weet hoe je de tijd eventjes stil kan zetten?.........
Och Icke, wat ontzettend naar voor jullie allemaal zeg! En wat stom dat ze het slechte nieuws eerst een beetje gaan "opleuken" om er vervolgens zelf achter te komen dat er veel meer aan de hand is! Je zou toch van artsen mogen verwachten dat ze hier eerlijk over zijn! Helaas geen manieren hier om de tijd te bevriezen, ik wou dat ik je kon helpen. Ik kan je alleen een dikke knuffel geven ... Sterkte met alles en ik hoop dat je / jullie, ondanks alles, de geboorte van Ickemeisje met een beetje vrolijkheid kunnen doormaken!

Trouwens een heel gelukkig nieuwjaar verder voor jullie allemaal, dat er het komende jaar maar niet zoveel slecht nieuws onze kant op mag komen en dat we 2009 allemaal zielsgelukkig (vooruit met wat kleine downs, maar vooral veel ups) mogen doormaken!

Gisterenavond film gekeken, monopoly gespeeld met Kaj en V. en om 12 uur de straat op en naar het vuurwerk van de buren gekeken en onze dreamflyer de lucht ingestuurd (was erg mooi trouwens!). Kaj en V. zijn nog een rondje gaan lopen en om half 1 werd Ole wakker. Toen met Ole door het raam nog even naar het vuurwerk gekeken, prachtig vond hij het, alleen maar BOEM BOEM, BOEM BOEM en maar wijzen!!! (was trouwens ook het eerste wat hij zei toen hij vanmorgen wakker werd: boem, boem).

Studeer ze morgen Swissie!!

Framboos, wat rot van jullie auto zeg! Idd belachelijk dat mensen dat doen! Wel fijn dat ze de dader te pakken hebben, valt er tenminste nog wat te verhalen! Is het die "werkbus" van je man?

Witchke, fijn dat het leuk was op het centrum! Wordt je al wat meer bij de anderen betrokken? Heb je al wat mensen / andere moeders leren kennen?

(BTW Kaj en Ole blijven nog altijd de mooiste kindjes! )

Jeetje Swissie, als je die samenvatting leest, dat dat allemaal al meer dan een jaar geleden is!!

Ik zal ook eens kijken of ik het orakel van 2008 op kan sporen!
Gevonden, de voorspelling van Muis voor 2008!!

Ik ben niet zo van de voorspellingen, tarotkaarten, runestenen en dergelijke (heb wel een horoscoop van Steijn en Hugo laten trekken. Huichelaar die ik ben!), maar ik zal eens even een pracht van een voorspelling doen voor het jaar 2008! Even orakelen:

- Framboos krijgt een meisje (of een jongen, dat kan ook). Tommy is in de zevende hemel met het nieuwe kindje! Het retro thuismoederen bevalt Framboosje zo goed, dat nummer drie niet lang meer op zich laat wachten.

- Mich krijgt een jongen (of een meisje). Mich was al een oermoeder, maar ontwikkelt zich tot de uberoermoeder tot wie we ons allemaal wenden voor advies! Ook ga je verhuizen dit jaar (open deur!).

- Het wonen in Zwitserland bevalt Xaloy en Compli zo goed, dat Robbie eerst leert skien en dan pas lopen. Een Olympische speler in de dop? Dacht het wel! Aan niets is te merken dat Robbie heel ziek is geweest in november.

- Ruben transformeert tot doornroosje (de mannelijke versie dan) en slaapt zo goed, dat wij allemaal jaloers zijn!

- Max lacht aan een stuk door en is het zonnetje op het forum!

- Dropneus maakt, net als Mich in 2007, de laatste dagen van 2008 bekend dat ze zwanger is!

- Witch heeft de PPD overwonnen en gaat werken met kinderen.

- De Popjes zijn de dikste vriendinnen en niet ziek te krijgen dit jaar.

- Zahra spreekt twee talen vloeiend en leert dit gelijk aan de rest van de kindjes. Laylaman kan bij zijn bedrijf blijven werken.

- Luna heeft van de een op de andere dag geen helmpje meer nodig.

- Finn loopt de babymarathon in Zwitserland en wint.

- Ole doet hetzelfde, maar dan in Nederland. Kaj legt geduldig aan Ole uit dat vuurwerk heel gevaarlijk is en dat hij er nooit mee mag spelen!

- Poez gaat minder werken door een onverwachtse meevaller.

-Buitenmeisje raakt weer zwanger! Van een jongen! (of een meisje, dat kan ook)

- Spitsmuis wordt voor de tweede keer zwanger van een tweeling en voldraagt deze zwangerschap wel! (mijn goede voornemen!) Haar huis wordt te klein en er moet weer verhuisd worden. Dit keer gebeurt het na de geboorte van Boudewijn en Destiny!

- Lievelust vertrekt naar Down Under (we zullen je missen met de meets!) en vindt daar een gierende baan. Daans haar groeit als kool. De schoonmoeder stopt met het geven van onzinnige adviezen en luistert voortaan goed naar ons Lief Lustje.

- Esan blijft haar lieve zelf met wie we allemaal graag een kopje thee drinken. Esans kindjes zijn ook van die lieverdjes.

- De schoonmoeder van Lara heeft ook door dat blijven plakken niet altijd goed uitpakt voor iedereen. Ze luistert voortaan aandachtig naar Lara en laat haar in haar waarde!

- Thijs krijgt er een heel mooi en lief broertje of zusje bij. Alles gaat goed!

- Fleur slaat alle oefeningen over en loopt ineens.

- Steijn en Hugo worden helemaal goed gekeurd door de kinderarts en ze hebben niets overgehouden aan de vroeggeboorte!

- Geen van de kindjes en ouders krijgt een enge ziekte. Wat waterpokjes hier en daar, maar dan hebben we het wel gehad. "Niemand in het ziekenhuis!" is het devies van 2008! (enkele geboortes uitgezonderd)

- De eerste meet van 2008 is gezellig. De rest van de meetjes ook! (wanneer, waar en hoe laat?)

(Ben ik iemand vergeten?) Ik ben heel benieuwd wat hier van klopt!
Ahum, zoals jullie lezen is voorspellen niet mijn sterkste kant...

Ickje toch, ik heb het zo met jullie te doen! Wat moet het dubbel voor je zijn om aan de ene kant een kindje te verwachten, terwijl je schoonmoeder zo ziek is. Getsie meis, ik zou willen dat ik de tijd voor je zou kunnen bevriezen of in ieder geval weten hoe je dat doet, maar ik kan niets zinnigs zeggen. Het enige dat ik weet is dat je me altijd mag bellen als je je ei kwijt wilt.

Mag je van artsen verwachten dat ze geen uitspraken doen zolang er onduidelijkheden zijn? Ik vind van wel. Mag je van artsen verwachten dat ze niet eerst een "goed nieuws" gesprek met je voeren, maar dat je naderhand iets heel anders hoort/leest? Lieve Ick, ik denk aan je. (en aan je man, je schoonfamilie, Ruben en de baby)
nou muis, ik heb toch echt een meisje of een jongen gekregen, dus dat klopte!

verder laat ik het hierbij, want ik heb tot 3 keer toe een ellenlang bericht geschreven wat niet aankwam en ben het nu zat.

icke, een heel dikke knuffel voor jou. ik ben in gedachten bij je, kan helaas ook niet meer voor je doen. probeer wat rust te vinden.

fach, prachtige foto's op hyves, je bent echt een goede fotograaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven