meiden Amersfoort

01-01-2009 13:58 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben al een tijd geleden vanuit het Oosten verhuisd naar Amersfoort. Ik heb hier echter nog niet veel mensen leren kennen, omdat ik buiten Amersfoort werk.

Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend. Wie vindt het leuk om contact te hebben?

Groetjes!
Vertel eens wat meer over jezelf! Wat voor contact zoek je?
Ik zou het leuk vinden om meer mensen te leren kennen hier in Amersfoort. Lijkt me leuk om af en toe met iemand af te spreken om iets leuks te doen. Maar dan moet het natuurlijk wel klikken. Ik heb eigenlijk een instelling van: we zien wel.

Dit is voor het eerst dat ik zoiets plaats en wil niet al te veel in het bericht zetten, maar via de mail o.i.d. kan ik veel meer vertellen!

Misschien leuk om te weten: ik werk in de gehandicaptenzorg. Woon jij in Amersfoort?

Groetjes
Stuur me ff een prive berichtje dan krijg je mn email adres!

Groetjes!
Ik woon sinds 4 jaar in Amersfoort en ben 28. Mail mij maar op sweetmommy1980@live.nl

Groetjes..
Hoi!

Ik ben een meid van 27 jaar en woon samen met mijn vriend in Hoogland. Ik wil graag mijn vriendenkring wat uitbreiden, dus als je wilt kan je me mailen!

cvdstraten@hotmail.com

groetjes!
hoi Meiden,

Jullie berichtjes spreken me aan. Ik woon in Nijkerk, en kom hier ook niet vandaan, dus ken ook niet zoveel mensen nog om leuk contact mee op te bouwen. Gezellige dingen te doen.

Ik ben 26. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 2 jaar.

Lijkt me leuk om te mailen( of msn).

mijn email adres is: suzannepasje@hotmail.com.

Voeg me maar toe.

groetjes..
Hallo allemaal,

Ik woon ondertussen 1,5 jaar in Amersfoort en kom ook oorspongelijk uit het Oosten. Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend. En ook ik ben op zoek naar meer mensen in de omgeving, om gezellig eens thee te drinken of andere leuke dingen te doen.

Ik werk overigens in de welzijnssector.

Als je wilt, mag mij mailen op: nickie83@hotmail.com

Dan kunnen we eens mailen om te kijken of het klikt.

Groetjes, Monique
Hoi!

Fijn om te zien dat meer meiden in Amersfoort graag wat nieuwe contacten willen leggen! Ik ben 25 jaar en woon sinds 1,5 jaar samen met mijn man in Amersfoort.

Ik werk bij een adviesbureau en geniet in mijn vrije tijd van sporten, winkelen, lekker koken en lezen. Het lijkt me leuk om met iemand te mailen die ook in Amersfoort woont en dan wel te zien hoe de rest loopt.

Geen idee hoe het hier op het forum werkt met priveberichtjes (ben nieuw) maar als je wilt, mag je me mailen op ennaiv apenstaartje hotmail.com (hopelijk krijg ik op deze manier niet al te veel spam binnen )

Groetjes!
Hey,

ik had een tijdje niet meer hier gekeken en ik zie dat er nieuwe reacties zijn bijgekomen! Erg leuk! Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik een prive-bericht kan plaatsen, maar meiden met mailadres zal ik mailen.

Groetjes
quote:PinkR schreef op 23 januari 2009 @ 20:41:

Misschien een leuk idee eens wat met een groepje te doen! Zijn zoveel reacties..

Ben 23, kom uit de buurt van Amersfoort en wil er ook gaan wonen. Heb een leuke vriend, aantal goede vriendinnen, maar zou het leuk vinden om eens wat met een groepje te doen.

Hou van sporten, winkelen, koken, lezen, schilderen, leuke dingen doen, thee drinken etc.

Persoonlijke berichtjes versturen snap ik nog niet zo goed... Wie wel? Zou graag uitleg willen ;)Leuk, ik ben wel voor! Misschien gewoon een keertje afspreken om met z'n allen ergens thee te drinken ofzo.
hoi violet83 ben een meid van 29 en woon samen in amersfoort en lijk me ook leuk om andere meiden te leren kennen in amersfoort hoop wat van je te horen mijn email is spring_star@live.nl groetjes
Goed idee! Ik ga zo uitloggen, maar deze week zal ik een mail rondsturen naar alle adressen!

Groetjes!
Hey meiden,

Wellicht hebben jullie je thee-drink-date al gehad....of zijn jullie nog steeds bezig om een datum te prikken. In dat geval zou ik het super leuk vinden om ook mee te gaan. Woon sinds 2 weken in Amersfoort en heb gestudeerd in het Oosten en kom van oorsprong uit het Noorden. Jullie begrijpen al, heb leuke vriendschappen, maar nog niet hier.

Studeer komend jaar af in het het ziekenhuis hier....

Lijkt me leuk om leuke dingen te gaan met leuke meiden....drankje drinken, etentje, filmpje kijken, gewoon gezellig kletsen, samen sporten....dat soort dingen.

Mail me gerust: tikva_85@msn.com

Liefs
Hey,

Ik ben Sophie, 20 jaar en het lijkt me leuk om meer contact te hebben. Mijn vriendengroep is langzaamaan uit elkaar aan het vallen, doordat iedereen zijn eigen weg kiest (helaas) en daardoor zie ik ze nog maar weinig. En omdat ik het heel erg mis, ben ik op zoek naar nieuwe vriendinnen waarmee ik veel leuke dingen kan doen en alles kan delen.

Omdat je al heel veel berichtjes hebt gehad, verwacht ik niet veel maar het zou leuk zijn om wat van je te horen!

xx Sophie
Hoi!

de 'theedate' is nog niet geweest, omdat veel meiden afhaken. Maar als er meerdere meiden zijn die wel willen, kunnen we wel een datum prikken!

Groetjes
hai hai..

wat een leuke berichten allemaal... ik ben zelf 23 en woon sinds kort op mezelf in amersfoort! zo'n thee date lijkt me gezellig haha!!

liefs miran
Hay Meiden!

Woon sinds kort samen met mijn vriend is Soest, studeer en werk in Utrecht. Lijkt me leuk mn vriendenkring uit te bereiden.. Zo'n thee date zie ik wel zitten!! (annelotte87@hotmail.com) X Lotte
Hallo allemaal,

Wat een positieve berichten.

Ik ben 32, woon sinds 4 jaar in een dorp vlak bij Amersfoort. Het lijkt mij leuk om hier in de buurt (ook) wat contacten op te doen.

Ik doe aan fitness, houd van lezen, shoppen, bioscoop bezoeken (fan van Lieve Vrouwentheater) en nog veel meer. Weet wel een leuke tent in Amersfoort voor een thee date.
Jaa lijkt mij ook erg gezezellig!

Of zijn jullie al geweest?

Ik ga even proberen om violet ene berichtje te sturen.

Ben 25 en woon in Nijkerkerveen
joribode@live.nl

Ik kan geen bericht versturen :(
--

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven