Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 15 november 2016 @ 23:08:

[...]

Nah... Maar wel lief. Dat ben ik dan weer wel.Oké fijn om te weten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:12:

Wie heeft er ook een heel gevoelig zenuwstelsel ?

Wat een flauwekul, zeg.Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 23:08:

[...]

Ik heb geen flauw idee, ik volg dit topic eigenlijk niet zo, krijg af en toe een update , of een PB van een medeforummer en daar reageer ik natuurlijk op .

Nogmaals dank Update? PB? Boiuhhhhhhh
quote:Solomio schreef op 15 november 2016 @ 21:45:

[...]

Eigenlijk zou je bij aanmelding op dit forum een lijstje moeten krijgen van forumsters die je meteen onder de negeer moet zetten.Soheey, wat een nare sfeer creeer je dan.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 23:15:

[...]

Update? PB? BoiuhhhhhhhJe bent lief echt !! En het is trouwens BOEIIIE !!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
[...]

Zwaar op-de-man.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2016 09:24
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:16:

[...]

Soheey, wat een nare sfeer creeer je dan.Je pikt ze er vanzelf wel uit. Ze kennen meestal maar 1 trucje.
Maarre ik ga weer een deurtje verder Dames, gedraag je een beetje , en bezorg mij geen PB ik heb ook mijn rust nodig.....

Dànkjewel !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Fijne avond eindeloos
Op de PVV stemmen in maart

Iedereen al gestemd? Als je alleen stemt komt topic niet in je lijst natuurlijk.
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 23:18:

[...]

Je bent lief echt !! En het is trouwens BOEIIIE !!!! Lachen hè. Voor mij is het lekker Boiuhhhhhhh.
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:20:

[...]

Zwaar op-de-man.Dan moet je staffen.
quote:Eindeloos schreef op 15 november 2016 @ 23:21:

Maarre ik ga weer een deurtje verder Dames, gedraag je een beetje , en bezorg mij geen PB ik heb ook mijn rust nodig.....

Dànkjewel !
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:25:

[...]

Missie
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 23:14:

[...]

Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.Echt, je kon deze post voor mij geschreven hebben. Spot on!

Helemaal met die maan van de laatste paar dagen.

Schrikkelijk!
quote:Maccaron schreef op 15 november 2016 @ 23:21:

Fijne avond eindeloos Dànkjewel lieverd, jij ook
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 23:14:

[...]

Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.

Ik heb wel een gevoelig maagdarm stelsel. Maar dat komt omdat Meds mijn tafeltje

dekje maaltijden kookt.

Maar er zijn dus therapeuten die zeggen ' je hebt een gevoelig zenuwstelsel. Jij kan geen stress hbben " of zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:16:

[...]

Soheey, wat een nare sfeer creeer je dan.Soheey, wat denk je..Ik herhaal het nog een keer extra voor de goede zweer?
In Duitsland hebben mensen problemen met hun bloedsomloop en daar kunnen hele volksstammen echt heel ziek van zijn. Ik bedoel maar.

Als er een Pejeka-forum komt, meld ik me aan. Ik heet dan Nana Mouskouri.
Soheey

Soheey

Waar is Ttass eigenlijk. Die was ook overal maar die zie ik ook nergens meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 23:30:

Soheey

Soheey

Waar is Ttass eigenlijk. Die was ook overal maar die zie ik ook nergens meer.Die is er nog. Andere nick.
Vragen vragen vragen Hala. We zijn je gouden gids niet
Zijn dat kersenbanbans Enn?

Lekker!
Nooit geweten dat huisdiertopics te vergelijken zijn fles versus borstvoeding
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven