Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 november 2016 om 23:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:12:
Wie heeft er ook een heel gevoelig zenuwstelsel ?
Wat een flauwekul, zeg.Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.
Wie heeft er ook een heel gevoelig zenuwstelsel ?
Wat een flauwekul, zeg.Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.
dinsdag 15 november 2016 om 23:16
dinsdag 15 november 2016 om 23:18
dinsdag 15 november 2016 om 23:21
dinsdag 15 november 2016 om 23:26
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 23:14:
[...]
Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.Echt, je kon deze post voor mij geschreven hebben. Spot on!
Helemaal met die maan van de laatste paar dagen.
Schrikkelijk!
[...]
Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.Echt, je kon deze post voor mij geschreven hebben. Spot on!
Helemaal met die maan van de laatste paar dagen.
Schrikkelijk!
dinsdag 15 november 2016 om 23:26
dinsdag 15 november 2016 om 23:28
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 23:14:
[...]
Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.
Ik heb wel een gevoelig maagdarm stelsel. Maar dat komt omdat Meds mijn tafeltje
dekje maaltijden kookt.
Maar er zijn dus therapeuten die zeggen ' je hebt een gevoelig zenuwstelsel. Jij kan geen stress hbben " of zo.
[...]
Wil je dergelijke woorden niet gebruiken? Mijn zenuwstelsel kan daar slecht tegen. Mijn zenuwstelsel is nogal indigo nieuwetijds enzo en zeker als ik al mijn chakra's al even niet synchroon gebiondanzaad heb trek ik dit soort berichten heel slecht.
Ik heb wel een gevoelig maagdarm stelsel. Maar dat komt omdat Meds mijn tafeltje
dekje maaltijden kookt.
Maar er zijn dus therapeuten die zeggen ' je hebt een gevoelig zenuwstelsel. Jij kan geen stress hbben " of zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.