Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 november 2016 om 23:34
dinsdag 15 november 2016 om 23:34
dinsdag 15 november 2016 om 23:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:28:
[...]
Ik heb wel een gevoelig maagdarm stelsel. Maar dat komt omdat Meds mijn tafeltje
dekje maaltijden kookt.
Maar er zijn dus therapeuten die zeggen ' je hebt een gevoelig zenuwstelsel. Jij kan geen stress hbben " of zo.ja vroeger hadden ook veel mensen last van hun zenuwen.
[...]
Ik heb wel een gevoelig maagdarm stelsel. Maar dat komt omdat Meds mijn tafeltje
dekje maaltijden kookt.
Maar er zijn dus therapeuten die zeggen ' je hebt een gevoelig zenuwstelsel. Jij kan geen stress hbben " of zo.ja vroeger hadden ook veel mensen last van hun zenuwen.
dinsdag 15 november 2016 om 23:37
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 23:36:
Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.Maanden ? Je nick zegt me niets. Had je een andere naam en of een ander plaatje ?
Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.Maanden ? Je nick zegt me niets. Had je een andere naam en of een ander plaatje ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 november 2016 om 23:37
quote:SuzanneSuus schreef op 15 november 2016 @ 23:35:
[...]
Ik ben mosterd begrijp ik.Nee hoor, helemaal niet. Maar jij schrijft wat ik wel eens denk.
[...]
Ik ben mosterd begrijp ik.Nee hoor, helemaal niet. Maar jij schrijft wat ik wel eens denk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 15 november 2016 om 23:39
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 22:57:
De laatste keer dat iemand een lijstje met eh....minder populaire forummers plaatste, weten jullie nog wat er toen gebeurde ?Zij kreeg een ban.
Zij noemde niet minder-populaire-forummers, zij noemde forummers die regelmatig het doelwit waren op napraat.
De laatste keer dat iemand een lijstje met eh....minder populaire forummers plaatste, weten jullie nog wat er toen gebeurde ?Zij kreeg een ban.
Zij noemde niet minder-populaire-forummers, zij noemde forummers die regelmatig het doelwit waren op napraat.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 15 november 2016 om 23:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:38:
Ik word daar zo paranoia van : zit ik straks met mijn beste forumvijandin te posten : zooooooo geen zin in.Sorry, het is niet anders. Ik doe mijn best om niet herkenbaar te posten maar ik ben het echt.
Ik word daar zo paranoia van : zit ik straks met mijn beste forumvijandin te posten : zooooooo geen zin in.Sorry, het is niet anders. Ik doe mijn best om niet herkenbaar te posten maar ik ben het echt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 15 november 2016 om 23:40
dinsdag 15 november 2016 om 23:41
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:39:
[...]
Zij kreeg een ban.
Wat neem jij toch alles letterlijk op, zeg.
Het was geen " echte " vraag ( ondanks het vraagteken ) , het was een vermomde waarschuwing.
[...]
Zij kreeg een ban.
Wat neem jij toch alles letterlijk op, zeg.
Het was geen " echte " vraag ( ondanks het vraagteken ) , het was een vermomde waarschuwing.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.