Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 november 2016 om 11:27
woensdag 16 november 2016 om 11:28
quote:Cookielyon schreef op 16 november 2016 @ 07:49:
Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie Ben je al bij de Bijekorf geweest? Kitsch is het thema dit jaar, geweldig!
Goedemorgen, ik heb ook een kort nachtje gehad. Ik ga zo naar werk erg veel zin in vandaag ik mag mijn favoriete taak doen en dat is kerst decoratie Ben je al bij de Bijekorf geweest? Kitsch is het thema dit jaar, geweldig!
Je bent zelf een theepot
woensdag 16 november 2016 om 11:34
woensdag 16 november 2016 om 11:35
quote:YellowDiamond schreef op 16 november 2016 @ 11:08:
[...]
Ik ook,als ik geen kinderen had dan zette ik al die kerstmeuk niet in huis.
Eigenlijk hoeft die hele decembermaand niet van mij.
3 kinderen jarig dan,
sint, 3 geloven er nog,
Trouwdag, (had ik het van te voren geweten was ik in juni getrouwd.)
Kerst (moet hier verplicht met alle toeters en bellen gevierd worden)
En dan oud en nieuw nog als toetje op de kers.
Ik heb het al eens eerder getypt, maar de Kinderbijslag zou gewoon op 1 december moeten komen.
Oh ja, en dan is het ook nog eens altijd rotweer.. .
[...]
Ik ook,als ik geen kinderen had dan zette ik al die kerstmeuk niet in huis.
3 kinderen jarig dan,
sint, 3 geloven er nog,
Ik heb het al eens eerder getypt, maar de Kinderbijslag zou gewoon op 1 december moeten komen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 16 november 2016 om 11:37
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 11:35:
[...]
3 kinderen jarig dan,
sint, 3 geloven er nog,
[...]
3 kinderen jarig dan,
sint, 3 geloven er nog,
woensdag 16 november 2016 om 11:43
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 11:35:
[...]
3 kinderen jarig dan,
sint, 3 geloven er nog,
Ai....te laat ontdekt dat kerst eigenlijk altijd in december valt? Da's wel een afknapper ja
Maar effe zonder dollen, je hebt dan wel een heule drukke maand inderdaad.
[...]
3 kinderen jarig dan,
sint, 3 geloven er nog,
Ai....te laat ontdekt dat kerst eigenlijk altijd in december valt? Da's wel een afknapper ja
woensdag 16 november 2016 om 11:43
Ik vind Sinterklaas stom. Maar als ik dat hardop zeg of post word ik misschien wel uitgemaakt voor racist ivm de hele pietendiscussie. Sinterklaas is harstikke leuk voor kinderen Ik heb er echt niets mee. Nog stommer vind ik dat pepernoten al zo vroeg in het jaar in de supermarkt liggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 november 2016 om 11:45
woensdag 16 november 2016 om 11:48
quote:Grobbekuiken schreef op 16 november 2016 @ 11:43:
[...]
Dank,
Dat is het, en dan ook nog in combinatie met dat rotweer.. pfff
Ik ben niet gemaakt voor winters, zit je daar snip en snotter verkouden met een denderende koppijn en een griepvaccin in je donder vreselijk gezellig aan de kerstdis..
Dan hebben ze het aan de andere kant van de aardbol beter voor elkaar.
[...]
Dank,
Ik ben niet gemaakt voor winters, zit je daar snip en snotter verkouden met een denderende koppijn en een griepvaccin in je donder vreselijk gezellig aan de kerstdis..
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
woensdag 16 november 2016 om 11:53
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 11:45:
[...]
Je verwart me met iemand anders en het is nog geen vrijdag en ik plak geen muzieklinkjes.
[...]
Je verwart me met iemand anders en het is nog geen vrijdag en ik plak geen muzieklinkjes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 16 november 2016 om 11:53
quote:charlottew88 schreef op 16 november 2016 @ 11:43:
Ik vind Sinterklaas stom. Maar als ik dat hardop zeg of post word ik misschien wel uitgemaakt voor racist ivm de hele pietendiscussie. Sinterklaas is harstikke leuk voor kinderen Ik heb er echt niets mee. Nog stommer vind ik dat pepernoten al zo vroeg in het jaar in de supermarkt liggen.Oh fijn een medestander, ik vind er ook geen fuck aan. Het is ms leuk voor kinderen maar ik vind het te flauw voor woorden. En dan dood gegooid worden met die hele discussie, pepernoten in augustus, tv in het teken van sinterklaas en het kerstgevoel begint door sinterklaas veel t e laat. Echt sinterklaas mag wat mij betreft subiet worden afgeschaft
Ik vind Sinterklaas stom. Maar als ik dat hardop zeg of post word ik misschien wel uitgemaakt voor racist ivm de hele pietendiscussie. Sinterklaas is harstikke leuk voor kinderen Ik heb er echt niets mee. Nog stommer vind ik dat pepernoten al zo vroeg in het jaar in de supermarkt liggen.Oh fijn een medestander, ik vind er ook geen fuck aan. Het is ms leuk voor kinderen maar ik vind het te flauw voor woorden. En dan dood gegooid worden met die hele discussie, pepernoten in augustus, tv in het teken van sinterklaas en het kerstgevoel begint door sinterklaas veel t e laat. Echt sinterklaas mag wat mij betreft subiet worden afgeschaft
woensdag 16 november 2016 om 11:54
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 11:48:
[...]
Dank,
[afbeelding]
En dan duren alleen die twee kerstdagen al lááááng!
Maarre....zou het ook niet erg vinden om mijn trouwdag (ook december) in de zon te moeten vieren. Van mij hoeven die Oud Hollandsche Regenwinters ook niet zo nodig.
[...]
Dank,
[afbeelding]
En dan duren alleen die twee kerstdagen al lááááng!
Maarre....zou het ook niet erg vinden om mijn trouwdag (ook december) in de zon te moeten vieren. Van mij hoeven die Oud Hollandsche Regenwinters ook niet zo nodig.
woensdag 16 november 2016 om 11:55
quote:Chevron schreef op 16 november 2016 @ 11:53:
[...]
Oh fijn een medestander, ik vind er ook geen fuck aan. Het is ms leuk voor kinderen maar ik vind het te flauw voor woorden. En dan dood gegooid worden met die hele discussie, pepernoten in augustus, tv in het teken van sinterklaas en het kerstgevoel begint door sinterklaas veel t e laat. Echt sinterklaas mag wat mij betreft subiet worden afgeschaft
[...]
Oh fijn een medestander, ik vind er ook geen fuck aan. Het is ms leuk voor kinderen maar ik vind het te flauw voor woorden. En dan dood gegooid worden met die hele discussie, pepernoten in augustus, tv in het teken van sinterklaas en het kerstgevoel begint door sinterklaas veel t e laat. Echt sinterklaas mag wat mij betreft subiet worden afgeschaft