Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 01 januari 2009 @ 23:28:

mooie maar wel heel heftige gesprekken met broer gehad....ben kapot eigenlijk en wil nu alleen maar stel armen om mij heen....nou ja poezen mogen bij mij slapen, uitzondering!

Truste lieverds, tot morgen

Hier een paar virtuele armen om je heen!

Slaap lekker...
Slaap lekker Xen

Blijf jij nog op WM? Alles goed met jou en VM? Lees het morgen wel, ik ga ook maar eens slapen (met poezen tegen me aan)
Halloooooooooooo!! Nog niet naar bed gaan!
Ik moet eigenlijk allang slapen. Maar ja....losrukken van de laptop is niet mijn beste eigenschap.

Met mij gaat het wel goed. Beetje moe nog steeds, maar voel me eigenlijk heel goed

Gister uiteindelijk oud en nieuw gevierd met VM. Was gezellig, wel vermoeiend want ik was uiteindelijk 24u op. Maar fijn samen geslapen, daarna daar nog even geweest. Waren bij vrienden van VM en ik ben uiteindelijk naar huis gegaan.

Nu begin van de avond in slaap gevallen want ik was zo kapot!

Morgenavond zie ik VM weer, ik heb het gewoon voorgesteld en hij zei ja Gaf een erg fijn gevoel.

Ik merk sinds gisteravond dat er vooruitgang in zit, wel langzaam maar toch. Ik ervaar deze opbouw als erg positief.
quote:Indi schreef op 02 januari 2009 @ 00:26:

Halloooooooooooo!! Nog niet naar bed gaan!Ik ben er nog....je bent niet op msn
Hallo!

Mozz... wat balen! Ik vind het heel dapper dat je het met PD hebt uitgesproken. Maar wat een moeilijke beslissing!!!

WM, dus lekker met VM oud en nieuw gevierd? Als jij de voruitgang maar ziet is het helemaal niet erg dat het langzaam gaat!

Hoooooooiii Indi!

BE, hoe was jouw oud en nieuw?

Xen, wat een rotstart van het nieuwe jaar!
Ja het voelt gewoon relaxter, ik merk ook dat het ook deels aan mijzelf ligt....Nou ja het is gewoon een actie -----> reactie

Ik ben gewoon onzeker, als ik dan positief gestimuleerd word, dan ben ik zelf ook gewoon een stuk relaxter. Daar zal VM ook weer op reageren.

We zullen zien waar dit op gaat uitdraaien

Pop hoe is het met jouw?
Hee Pop!

Een dikke knuffel voor Mozz en Xen!

Hoe was het oud en nieuw van BE, TP en Poez?

En alle anderen die ik ben vergeten...
Heel duidelijk dat je dat van jezelf herkent, WM. En idd, hoe relaxter jij doet, hoe relaxter hij zal zijn!

Met mij gaat het goed! Nog niet helemaal fit, maar dat geeft niks.

En RP2, die is geweldig leuk en lief. Gaat allemaal heel gemakkelijk, soepel en ik heb weinig last van mn onzekerheden, ook omdat hij me bevestigt. Ik vertelde dat hij een goede indruk had achtergelaten op mijn vrienden, en daarop reageerde hij: is leuk om te horen, maar ik vind het veel belangrijker om te weten dat JIJ me leuk vind. Nou, dan smelt ik echt!!

En verder ben ik gewoon erg blij met mn omgeving, en dat gevoel is heel erg fijn. Ik heb 2008 uiteindelijk heel goed afgesloten en ik hoop dat dat in 2009 zo doorgaat!
Nou Pop, ik word helemaal blij van je reply! De positieviteit straalt ervan af! Houden zo!

Slaap lekker allemaal!!!
Goedemorgen !!

Iemand trek in een kopje liefde?

Moz: wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad, maar wat vervelend ook weer dat er aan PD en jou een einde is gekomen. Ik denk ook dat je beide met hetzelfde gevoel ergens in moet zitten. En het gevoel moet hebben 'dat dit hem wel eens kon zijn'. Als het niet zo is, hou je alleen jezelf voor de gek door ermee door te gaan...

Wel een beetje kunnen slapen? Sterkte!

Xen; gelukkig is je quice (hoe schrijf je dat?) in de smaak gevallen. Wel ontzettend vervelend om het nieuwe jaar met zo'n ruzie te beginnnen. Hopelijk wordt het snel bijgelegd.

WM: fijn om te horen dat je het gevoel hebt dat de flow er meer inzit bij jullie.

Woontie trouwens al alleen?

Ingel is gister (what's new) op stap geweest; veel bij ex en vrienden van ex gestaan. Fijn met hem gepraat; maar duidelijk te merken dat hij nog altijd een beetje vist naar een herstart van ons en er nog veel meer mee bezig is dan ik.

Poeh, wat heb ik een relaxed leven.......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Halloooo,

Iedereen alle goeds voor 2009!!

Ik heb met Oud&Nieuw alleen gezeten, lekker naar Guido Weijers en Youp gekeken, alleen om 24.00 had ik ff momentje van....zit ik dan! Maar goed, voor de rest had ik er niet echt moeite mee, vond het wel lekker rustig haha..

Vriendje ( weet geen afk. naam) belde oudjaarsavond nog even, gewoon over koetjes en kalfjes, eerste 5 minuten deed ik nog wat kortaf, maar merkte aan hem, dat ie er helemaal niet mee bezig was, de "slaapkwestie" dus na tijdje dacht ik..waarom zou ik er dan nog moelijk over blijven doen, en was het weer gewoon als vanouds gezellig..
Goodmorning heerlijk geslapen .. huis is een zooi maar heb met dinnetje afgesproken om te gaan shoppen whoehoee
Fijn WM, dat het allemaal een stuk relaxter voelt! En inderdaad... actie-reactie he... zo werkt dat, echt fijn dat jullie nu in een (langzame) opwaartse spiraal zitten

En pop helemaal happy met RP2! Klinkt zo logisch en goed en rustig hoe het gaat met jullie, helemaal geen gedoe of moeilijk of gissen of onzekerheden.... wat is dat heerlijk!

Lekker kopje Ingel! Leuk uitgaan Maar ja, vissende exen... tell me about it... wel leuk dat je dan tenminste nog fijn met hem en zijn vrienden kan uitgaan.

En TP alleen o&n gevierd? Lijkt me best vreemd, nog nooit gedaan, maar het klinkt wel relaxed hoe jij het ervaren hebt.

Ik heb 'de slaapkwestie' geloof ik even gemist... wat is daarmee?

Vleer lekker shoppen!

Hoe gaat het met indi?

Heb zelf wel ok geslapen. Beetje te lang in bed blijven hangen. Word ik wakker en ga ik liggen piekeren... net zo lang tot mijn katten me ECHT eruit wilden hebben (aan mn haren trekken, op me springen, aan mijn oor likken, in mijn arm bijten). Dus nu aan een grote kop koffie op de bank.
Pop, beetje saai was het in mijn eentje oud en nieuw vieren. Om 12 uur samen met de katten naar het vuurwerk gekeken, met 1 althans die vond het wel leuk om te zien de andere was er niet zo'n fan van.

Mozz, Ik ook koffie op de bank, laptop erbij en superman op tv. Hoe nep dat eruit ziet vergeleken met de films van nu......... Blij dat je tenminste nog redelijk geslapen hebt!
Hee allemaal!

Indi is officieel brak!

Oud en nieuw was leuk, maar ook even verdrietig. Heb 3 flessen rode wijn gedronken en had een flinke kater:-O

Mijn tante heeft me naar huis gebracht en is een nachtje blijven slapen...We hebben lekker film gekeken en natuurlijk weer wijn gedronken...

Voor vanavond heb ik kaartjes voor het circus..maar ik heb helemaal geen zin...

Hoe is het met jullie allemaal???
Hey Mozz,

De "slaapkwestie" oke komt ie; afgelopen maandag gezellige avond bij vriendje gehad, dus ik vroeg of hij het gezellig vond als ik bleef slapen, maar hij moest de volgende dag vroeg bij z'n pa klussen, en had nacht ervoor slecht geslapen waardoor hij moe was, en daardoor bang was dat ie zou gaan snurken! Heb nl. al een keer in 't weekend bij 'm geslapen, en terwijl ik dacht dat ie het toch niet zou horen, zei ik; je snurkt! Werd ie dus wel wakker van;-) Maar hij zegt dus dat ie onrustiger en licht slaapt, als ie niet alleen slaapt, en in het weekend als ie op zondag kan uitslapen vind hij dat niet erg, maar nu kwam het dus niet uit....

Ik was daar dus zeer teleurgesteld over, want heb nog nooit een vriendje gehad, die niet wou dat ik bleef slapen, hoe vroeg ie er dan de volgende dag ook uit moest!
Oh Indi; nog steeds last van de wijn? Je hebt het er in ieder geval goed van genomen.

Met mij is alles ok!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nou..gisteren weer gedronken en laat gaan slapen..dus dat wil wel..hahaha
Wat dapper van je ene kat dat 'ie durfde te kijken!

De mijnen hadden zich in het keukenkastje verstopt

Zit nou 'Het zwaard in de steen' te kijken op bbc, die disneyfilm over Arthur en Merlijn de tovenaar. Echt nostalgie, keek 'm vroeger altijd op video met mijn broertje samen. Helaas dus nu niet met de stem van Lex Goudsmit, die vond ik altijd zo leuk!

Indi dus flink aan de wijn gezeten! Leuk dat je zo met je tante kan vieren

Tefal, ik vind het wel een beetje gek idd, dat vriendje niet met je wil slapen. Maar je hebt o&n dus ook niet met hem gevierd? Klinkt niet heel fijn :( Hoe lang was ie nou al je vriendje?
3 maanden, en dat we Oud&Nieuw niet samen hebben gevierd, maakt me niet zoveel uit, we doen alles rustig aan..
Als je alles rustig aan doet en hij dat zo ook ervaart, is het dan zo heel erg dat hij aangeeft alleen te willen slapen?

Misschien kijk ik er wel te simpel tegenaan hoor, maar ik zou je er niet al te druk over maken..

Als hij je nu elke keer uit huis werkt is het natuurlijk een ander verhaal
Ok TP, rustig aan is goed. Als het voor jullie beiden goed voelt.
Hey Prik, je hebt gelijk hoor..maak me er ook niet meer zo druk over, maar op dat moment was het gewoon niet leuk!

En als hij dan belt, en gewoon gezellig en leuk doet, blijkt ook wel dat hij 't allang weer vergeten is..typisch een man?...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven