M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wens iedereen een heel fijn gezond en gelukkig 2009 toe!

Onze oud en nieuw was wel oke. We waren met een aantal mensen bij de oom van mijn man Gezellig spelletjes gespeeld en om iets voor 12 Mileen wakker gemaakt oor het vuurwerk. Vond ze echt prachtig. Leuk is dat die verwondering op haar gezicht . Om een uur of 2 lag ze weer op bed. Haha lekker onverwantwoord, want ze had ook nog een flinke midnightsnack: stokbrood met nutella . Vanochtend lag ze al weer om 7.15 bij oma (we zijn bij mijn schoonmoeder blijven logeren) in bed. Haha die was dus erg moe vandaag, lag anavond al om 17.45 in bed . Wel leuke dingen gedaan, veel mensen bezocht en ze heeft geschaatst op de sloot bij mijn ouders. Ooooooh wat enorm leuk!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
*zwaai*
Hai, Wij hadden hier thuis mensen over de vloer. Valentijn heeft om 6 uur s avonds een paar sterretjes afgestoken. Maar helaas is hij toen erg geschrokken van het andere vuurwerk, gevolg was dat hij rond 12 uur wakker was en heeeeel bang. Daarna heb ik bij m gelegen en daarna vriend, en toen zijn we gaan slapen, was om 2 uur denk ik toen iedereen sliep, want al die mensen bleven ook slapen. Geen bijzonder oud en nieuw dus. Gister moest ik ook werken en dat was zwaar kan ik jullie melden, pfff wat kan ik er slecht tegen om laat naar bed te gaan! En ik drink ook helemaal niets, maar heb toch een kater, soortvan

Valentijn heeft wel volop "geschaatst"bij ons op de vijver in de straat. Heel erg leuk, allemaal kindjes op het ijs, echte ijspret!

Vandaag is hij een dagje naar het kdv. Verder hebben we het hele weekend vrij, jippieeee.

Nou ga even rommelen, de werkster komt zo dus dan wil ik het altijd opgeruimd hebben. Daarna moet ik werken.

Grtz,

Merel
Werkze Merel. Ik had er gelukkig niet zo'n last van gister. Kon goed mijn bed uit. Maar ben wel echt totaaaaallll op. Zeker vandaag.

Vanmorgen naar de wandelwagen gaan kijken, en we hebben hem gekocht. Man was erg enthousiast erover. Ben nu helemaal happy.

Syl, toch kei bedankt voor je aanbod.

Vriendin gaat dadelijk naar een verfwinkel en brengt vast gebroken wit mee voor de babykamer.

Zo ga nu de laatste kerstspullen opruimen. En dan op de bank hangen. vanmiddag naar de kapper.

Pffff ben blij dat ik nu niet hoef te werken. Moest eigenlijk vanaf afgelopen dinsdag tot en met zondag werken.
Allemaal de Beste en Mooiste wensen voor 2009!

Ik zit nu op mijn werk in mijn nieuwe functie. Wel raar, om weer als secretaresse aan de slag te gaan. Volgens mij moet ik me maar eens compleet laten omscholen. SPH of iets anders maatschappelijks trekt me erg aan en ik ben me er al in aan het verdiepen.

Onze jaarwisseling was rustig. Emdin geprobeerd te laten slapen vanaf circa 20.30 uur, maar hij wilde niet slapen en wakker blijven, want er was telkens al vuurwerk te zien. Uiteindelijk is meneertje om 22.30 uur in slaap gevallen en kregen we hem omstreeks 24.00 uur nooit meer wakker om te proosten en het "echte" vuurwerk te zien. Ach, hij heeft gelukkig wel wat vuurwerk gezien. Hij is er in ieder geval niet bang voor. Ik zei telkens tegen hem als er weer een harde knal was, dat is vuurwerk en dat is gevaarlijk, maar omdat we binnen zitten, kan er niets gebeuren.

Emdin is vandaag naar de KDV, die gewoon open is. Eindelijk weer een beetje richting het normale leven. Morgen gaan we de Kerstboom aftuigen en wil ik een begin maken met mijn woonkamer verbouwen. Het kastje wat ik als commode gebruik in Emdin's kamer moet naar de woonkamer en hierdoor moet het een en ander verplaatst worden in de woonkamer. Zal me nog een klus worden ! Ik gebruik de commode niet zo vaak meer en het kastje staat eigenlijk een beetje in de weg. Als ik dit kastje verplaatst, kan ik het speelgoedkastje wat nu in de woonkamer staat naar zijn slaapkamer verplaatsen en dit betekent minder troep/rommel in de woonkamer en de kans dat Emdin dan ook meer gebruik maakt van zijn slaapkamer als speelkamer. Pff, ik word al moe bij het idee dat ik dit van plan ben!

Volgende week krijg ik hopelijk weer een eigen stekje op het werk en dan kan ik eindelijk mijn 2 verhuisdozen uit gaan pakken.

Volgende week ga ik ook weer eens salsadansen. Kijk er nu al naar uit. Mijn minnaar is vlak voor oudjaar nog langsgekomen, dus ik kan weer even vooruit !

Zo, ga nog even wat nuttigs doen, voordat ik over circa 30 minuten naar huis toe ga. Ik heb vandaag slechts 2 telefoontjes gekregen, zo druk is het!

Fijn weekend allemaal!
Hier trouwens niet geschaatst. Ben zelf niet zo dol op schaatsen en ik vond sowiezo het ijs alhier nog een beetje tricky en inmiddels dooit het alweer, dus wij hoeven niet zo nodig te schaatsen.

Ik wil volgende week woensdagochtend met Emdin naar Kidsplayground gaan. Kan die eens lekker ravotten!
Hoi!!!!

De allerbeste wensen voor 2009!! Dat er maar vele mooie kindjes geboren mogen worden

Even snel, want ik ben aan het ganzeborden met Lieke en tp dus heel gek met een vinger.....

Oh, en mevrouw vindt dat niet gezellig, geloof ik ....

Tot gauw!
Waah de eerste februaribaby is er al. En ik was nog zo lekker aan het struisvogelen dat februarikindjes pas echt en alleen in februari geboren zouden worden. Kindje is flink te vroeg, maar gelukkig is wel alles in orde.

Hmmm *de babykamer moet af de babykamer noet af de babykamer moet af de babykamer moet af*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oeh Frans, dat is bij tijds. Veel te vroeg dan?? Over 3 of 4 weken is het toch al februari!

Succes met verbouwen Q. Is altijd veel werk ja, maar zal vast leuk kijken dadelijk, en wat je zelf al zegt, opgeruimd.

Yuma speelt ook af en toe op zijn kamer. Staat neit heel veel speelgoed, het meeste staat in de speelkamer.

En Xop, wie had gewonnen met ganzenbord?
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Oudjaarsavond sliep ik van 20.30 tot 23.30. OP bed om 2.00 uur.l

Papsie ging om 24.30 op bed, we hadden het dus reuzegezellig... Tja, de zegeningen van bejaard ouderschap zullen we maar zeggen :-) Ik heb onze vrienden in Amerika gebeld en zij waren voor het eerst sinds jaren ook met zijn tweeen met oud en nieuw. Gelijk weer een afspraak gemaakt voor volgend jaar, grijnz.

Weten jullie nog dat ik de dag voor kerst mailde dat ik zo graag de komende twee dagen geen wasmachine wou vullen. Wel dat is precies twee dagen gelukt want beide kids zijn nu ziek. Erg spugen en diarree. Juk. Ik heb nog mazzel dat Papsie vandaag vrij was zodat we het met zijn tweeen kunnen doen. Menomen... Pipsie is alleen maar verkouden geweest eigenlijk in haar korte leventje (griepjes waren echt niet te moeite), maar sinds Popsie er is haalt zij nu soms ook bakzeil.

De verjaardag van Popsie is eigenlijk volgend weekend maar ik heb het een weekje uitgesteld. Eerst even bijkomen en dan uitgebreid feestvieren, ze weet het nu toch nog niet dat het een week later is.

Juultje, nope. Die baan is niet te combineren met een eigen bedrijf. Maar banen als deze zijn dermate schaars dat ik toch maar gereageerd heb. Ben er niet helemaal van overtuigd trouwens. Vandaag weer heerlijk aan mijn eigen toko gewerkt en dat voelt veel beter. Maar ja, zekerheid is natuurlijk ook fijn. En zo'n baan raak je nooit kwijt, grin, recessie of niet. Ik vind het niet meer erg dat wij nu veel minder inkomen hebben maar omdat ik vaak zo moe ben zou geld voor een hulp en voor fysio aan huis voor Pipsie en mij wel heel erg fijn zijn. Dat kan nu niet. Enfin. Een ander heeft geen werk en een uitkering dus ik klaag niet, even het juiste perspectief erbij halen. Tjonge, wat een stap dat jullie nu helemaal voor jezelf gaan beginnen. Gaaf hoor!

Tiramam, er staan hier in het dorp twee ontzettend leuke huisjes te koop. Zelden zulke leuke huisjes gezien. Wil je hier niet komen wonen nu je een vaste baan kunt krijgen? Er zitten hier vlakbij twee hele grote zorginstellingen en ik kan wel een nuchtere vriendin hier gebruiken (had net weer een minder geslaagd koffiedrink experiment. Och jongens,dat koffiedrinken, ik kan het ECHT niet. Dat wordt echt nooit wat met mij en andere jonge moeders.... DRAMA's LOL.

Ik ga vanaf deze week een fotodagboek bijhouden van beide meiden. Ik schrijf al vaak in een soort van dagboekje over de beide dames maar het leek me leuk om er nu ook foto;s etc. bij te plakken,beetje scrapbook idee. Ik wil van iedere week een verslagje met foto maken. Ik ga dit weekend een fotoprintertje bestellen (dat wordt wat ik ben een soort van digibeet) en dan snel los. Lijkt me zo leuk om wekelijks een verslagje te maken en dat op te leuken :-). Ummm... dat printertje ga ik heel onverantwoord al kopen van mijn zakgeld van komende maanden (papsie en ik geven elkaar zakgeld). Ik hoop dus maar dat mijn laarzen heel blijven..

Q, tjong. Twee telefoontjes, ben je al bijna overwerkt :-) Kun je er tegen als het niet druk is?

Frans, leuke tag heb je weer.

Frans, was jij rond de 20ste niet uitgerekend? Wanneer ook weer?

Hmmm.... heb zonet een half uur een internetchat over Kierkegaard gehad (filosoof). Ben er nog suf van. Ik ben niet zo goed in al die oude kerels en hun ding dus dan moet ik altijd zo diep nadenken dat ik er gaar van wordt. Vind het wel leuk hoor, zo rondzwammen, dus is ook voor mijn plezier maar nu dus wat duf en ik wou nog een tekst schrijven maar dat zit er nu dus niet meer in.

Allemaal een goed weekend gewenst!
Vervelend Pips, al die zieke kindjes. Voel je jezelf weer een beetje fitter?

Werkt Tiramam bij jullie in de buurt dan?? Wel erg gezellig
Hij slaapt nu in zijn grote bed. Hij is zoooo blij en trots op zijn bed. Echt kei leuk.

Hij lijtk nu wel erg klein in dat grote bed.

Hij zei vanmorgen, met het opruimen van het ledikantje: mama, de baby mag wel in mijn kleine bedje slapen. Yuma heeft een groot bed. Daar mag de baby niet in slapen.

Hihi schattig toch!!!!

Hello ladies,

Wat leuk dat Yuma een groot bed heeft, stoer he?

Q, als je nog een coach nodig hebt, ik bied me aan. Ergens dit jaar doe ik examen, en ik wil flink wat oefenen op echte mensen en niet op medestudenten, die kennen nu alle vragen wel zo n beetje

Ik heb net een soort van troffee binnen gehaald, tenminste, zo voelt het hahaha Ik heb UGG jes voor Valentijn gekocht. Lekker warm en veuls te duur. Maar wat zijn ze gaaaaaaaf. Hij wordt zo wakker en ik ben benieuwd wat hij ervan vindt!

Daaaaag

Merel
Hahaha, Merel, jij bent wel een echt UGG's fan, he?! Ik kan me jou aanschaf vorig jaar en ditjaar tenminste wel herinneren?! Leuk, toch. Ik kan ook altijd ontzettend genieten van iets moois dat eigenlijk te duur is, maar wel ontzettend mooi. Ik heb net sierkussens van Pip Studio gekocht....... Jeetjemina; ik denk dat ik teveel los ga met Lieke en Sophie's nieuwe kamertje, hahaha.

Oh men, Frans, is de eerste februari beeb eral? Schrik. Ach joh; die van jouw komt gewoon lekker een paar dagen na de uitgerekende datum. Als jij uitgerust en wel er aan toe bent, het huis schoon is en het kamertje klaar. .

Oooh, Pips.... koffiedrinken met andere moeders kan ik ook ECHT niet. Alleen met mijn vriendinnen natuurlijk wel.... Maar de meeste mede-schoolplein- cq PSZmoeders aiaiai. Wordt niets. Hoeft natuurlijk in mijn geval ook niet, want daar heb ik ook erg weinig tijd voor, maar toch. Als ik jouw was, zou ik gewoon skippen wat niet "past", en wachten tot een leuk mens zich aandient.... Succes trouwens met je ziekenboeg. Blergh.

Hm..ben geloof ik wel enigszins ego, want reageer niet echt op iedereen. Sorrysorry, komt wel weer als ik op het werk zit . Tot maandag!!!!!! (Als helaaspindakaas de vakantie alweer erop zit.)
Hai!

Allemaal de beste wensen en dat we allemaal een goed jaar in 2009 hebben!!

Dat was het voor nu. Gaan zo uiteten met mijn familie. Verder genieten van vakantie en schaatsen en uitslapen en relaxen....etc..

Tot volgende week dan werk ik weer en kom ik vast wat vaker online....hahaha

greetz Cathy
En Merel, wat vond hij van zijn uggs??

Kan toch nergens schaatsen aankomen voor Yuma. Wil die dubbele ijzers hebben om onder de schoenen te binden. Alle winkels uitverkocht of ze hebben die niet meer, en ook op MP staan ze niet hier in de regio. Balen. Maar we zoeken verder. Wil morgen even naar het ijs gaan met hem.

Eetsmakelijk Xop. We zien je volgende week weer veel.

Mijn nichtje is dacht ik gister bevallen, was 4 februari uitgerekend. 5 weken te vroeg, maar woog toch al 8pond. Via keizersnede geboren, en ze heet Stacy. (duurt het dan nog 5 weken tot 4 februari???)

Hij heeft vanmiddag goed geslapen in zijn grote bed. Zegt hij straks, de baby mag ook wel even bij Yuma in het grote bed liggen.

Hij zegt trouwens sinds kort ook IK. Niet meer alleen Yuma.
Yes heb schaatjes gevonden. Man haalt ze morgen op. Kunnen we toch schaatsen. Ben benieuwd wat hij ervan vind.
Hoi,

Leuk, schaatsjes voor Yuma. Mijn oom had op zolder hele kleine schaatsjes gevonden en die passen MIlena precies. Het is wel echt enorm lachen om met haar op het ijs te gaan. Ze kan er helemaal niks van, maar heeft wel heel veel lol . En wij dus ook! Ik vind het zelf wel griezelig om op het ijs te gaan. Ben niet meer zo stabiel en nogal bang dat ik val.

Pips, wat vind je zo moeilijk aan koffiedrinken? Nu drink ik geen koffie hoor, maar ga wel zeer regelmatig met MIlena 'op de koffie'. Meestal bij familie en vrienden. Dan kletsen we wat en Milena speelt lekker met het speelgoed (want waar ik heen ga zijn of andere kinderen of speelgoed, of beide natuurlijk ) Is het kletsen het probleem? Haha dan drink je toch gewoon heel veel koffie > en bovendien als je het niet leuk vindt, koffiedrinken is toch niet verplicht?

Xop en SCoob, fijne laatste dagen van de vakantie. Maandag begint het weer he?

Ik heb net mijn man weggebracht naar Schiphol. Hij gaat voor het laatst voordat ik ga bevallen nog een week naar Maleisie. Brr, zie er wel een beetje tegenop. Zo zwanger zijn en voor een kindje zorgen vind ik best zwaar namelijk. Maar ut komt vast helemaal goed en voor ik het weet is man weer terug (en ik hou de benen bij elkaar tot die tijd tuuk ).
Hey Frans, Yuma vond het ook helemaal geweldig, kan er ook weinig van, hihi.

Vond het ook wel weer effe eng!! Maar na een paar minuten ging het alweer beter. Vind jij het neit eng met je dikke buik??? Man vond het een slecht idee dat ik wilde schaatsen.

Haha, ja houd je benen maar goed bij elkaar. Hoelang bleef hij nu weg...1 week?

Snap dat je het moeilijk vind, ik zou dat zonder (zover) zwanger te zijn al moeilijk als man weg zou gaan.

Zijn jullie ook al helemaal uit de geboortekaartjes? naam hadden jullie al voor jullie zoon toch??
Onze oude wandelwagens op MP gezet voor een prikkie (koop je echt niks voor, voor dat geld) en heb er al 1 verkocht. Komt hij morgen halen.

Is echt veel te weinig geld, maar ja anders staan ze hier toch maar te staan, ook zonde.

Morgen naar de bedrijfsarts, hopelijk krijg ik het voor elkaar om nog lang 50% te werken, ben gewoon 2dagen moe geweest van dat beetje werken.

Vanmiddag misschien nog even schaatsen en krijgen bezoek van vrienden, gezellig.

Wilde ik net een oude broek aantrekken om te schaatsen, normaal is die veel te groot, maar kreeg hem nu niet meer dicht. Hihi, buikje groeid echt goed.
Hoi,

Ik ga niet schaatsen hoor. Zou wel willen, maar dat durf ik nu echt niet aan. Ik ben al bang dat ik uitglij als ik gewoon over het ijs loop . Volgens mij is het hier nu behoorlijk aan het dooien. Ik zou vanmiddag nog even met Leen gaan schaatsen, maar nu moeten we nog even kijken.

Ik doe ook vaak iets verkeerd met mp hoor Verkoop mijn spullen heel goedkoop. Ach ja, beter kwijt dan dat het hier in huis staat te verstoffen.

Man gaat oor 1 week weg. Het alleen zijn vind ik niet zo heel erg, meer het alleen zorgen voor MIlena nu. Valt me toch best zwaar. Maar eigenlijk valt het ook nog wel mee, als je gewoon bezig bent. Nu zitten we lekker samen op de bank Nemo te kijken.
Ja da's waar, vooral het er alleen voorstaan is dan zwaar.

Ik durf het nu nog wel, omdat de kleine nu nog voldoende beschermt wordt, anders als bij jou, waar je buik hoofdzakelijk uit baby bestaat.

Dat hadden wij nu ook, weg is weg. Je koopt echt niks voor het geld wat we ervoor vroegen.

Yuma en papa liggen in bed, net even opgeruimd en gedweild, ben dan nog steeds meteen bek af.

Duik denk ik maar even op de bank.
He he, ben ik weer een keer!!

Voor iedereen de beste wensen voor 2009!!!

Indian, graag gedaan. Ik ga m op mp zetten, net als de rest vd spullen. Hoop dat t dit keer wel de deur uitgaat ha ha ha

Enne Frans, mocht je nog interesse hebben in dozen jongenskleding, kan je wel een keer langskomen. Voor een zacht prijsje.

Denk nl dat ik de dozen per maat ofzo anders op mp zet.

Of aan een andere vriendin verkoop. Maar zij heeft een zomerkindje en zullen de maten niet helemaal kloppen.

Pips en Xop, wat bedoelen jullie met geen koffiemoeders zijn??

Bedoel je dan met bv een kennis koffiedrinken of "spontaan" iemand uitnodigen bij t schoolplein?? Zo iemand ben ik nl ook niet maar bij vriendinnen kan ik altijd wel een bakkie doen ha ha ha

Merel en haar uggs! Geweldig! Lijkt me erg stoer valentijn in uggs

Ik heb me net weer uitgeleefd op stoere hooded sweaters voor jasper. En donkerblauwe smalle pijp jeans met lage kontzakken, hipperdehip model.

Heb mezelf gisteren verwend. Mn parfum was op al 2 maanden. Kan me niet heugen dat ik zonder parfum liep. Ja voor mn puberteit ofzo ha ha ha

Van mn pa een vvv bon gehad. Althans, hij had r 3 en mij, mn moeder en zichzelf er een gegeven. Lief he.

Was m een dag kwijt, keek hij heel sip. Moest nl beloven echt iets heel leuks voor mezelf te kopen. Zo trots gaf hij m.

Weer gevonden en dus Gucci II gekocht. Helemaal blij!!!

Jasper heeft in december veel eichhorn spullen voor zijn treinbaan gekregen en is elke dag helemaal druk aan t spelen.

Sinds vandaag zijn we echt met de potjestraining bezig.

Schema gemaakt waar hij mag plakken bij elk plasje en bij zoveel mag hij een kadootje uit de mand zoeken. Bij elk plasje mag hij een minibekertje uitzoeken. In de ene paar rozijntjes, in de ander paar snoepjes uit een schatkistje en in de ander paar druifjes.

De eerst keer zonder luier plaste hij gelijk binnen paar minuten in zn broek.. Hij wijbeens op me af en sindsdien gaat t goed op t potje. Nou ja, laatste keer niet. Hij kreeg straf en moest naar de gang en plaste daar gelijk. Neem ik m ook niet kwalijk dan.

Nou, ik ga nog snel ff wat opruimen, krijg zo visite
koffie, zwart graag...
Lekker geurtje Syl!!!

Ben benieuwd of het gaat werken Syl!!!! Succes in ieder geval.

Hier werken we gewoon met stickers, geen hokjes, hij plakt ze maar ergens neer. Hij heeft al 5 velletjes vol (A4) Als hij op de wc poept krijgt hij er 2, bij een plasje 1 sticker. Nu zijn we zover dat hij bij plassen niet altijd meer een sticker wil. Dus bouwt zichzelf weer langzaam aan af.

Yuma klaagt nog steeds veel over au aan zijn billen (anus). Iemand nog tips??? Smeren er nu elke keer sudocreme op.

Laats al bij de HA geweest en er was niks te zien. Hij ligt nu alweer te huilen in bed dat hij au heeft.

Nou ga mijn series kijken, eerst ghost wispherer en daarna moonlight.
GM allemaal,

Wow het kijkt wit hier buiten!!!

Dadelijk weer zwemmen met Yuma.

Vanmiddag naar de bedrijfsarts. Ben toch zo enorm moe, snap niet hoe dat dat kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven