Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 november 2016 om 10:11
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 november 2016 @ 09:59:
[...]
Meen je dit echt? Ik lees een stukje van haar hand waarin ze een andere forumster in niet te vergissen bewoording verteld dat het seksuele misbruik door de leraar alleen in haar hoofd heeft plaats gevonden. Vind je het gek dat mensen zo reageren? Ik niet namelijk.
Door de leraar? Dan heb je niet goed gelezen:
nina1966 in "Hebben vroegere pesters schuldgevoelens?"
[...]
Meen je dit echt? Ik lees een stukje van haar hand waarin ze een andere forumster in niet te vergissen bewoording verteld dat het seksuele misbruik door de leraar alleen in haar hoofd heeft plaats gevonden. Vind je het gek dat mensen zo reageren? Ik niet namelijk.
Door de leraar? Dan heb je niet goed gelezen:
nina1966 in "Hebben vroegere pesters schuldgevoelens?"
donderdag 17 november 2016 om 10:13
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 07:46:
[...]
Ik niet. Ik vraag me oprecht af waarom jij er steeds uitgepikt wordt. En dat al zolang ik hier rondzwerf.Terwijl ik me niet aan heb gesloten bij een "foute" partij, en niet zoals Sylvana geen-mening-heb-over-de-genocide maar wel een 'overlopende-mening' heb over een onschuldig kinderfeest, en ik niet eens bij Pauw aan tafel zit te blêren en onwaarheden verkondig.
Ik doe smilies plaatsen, en een quote mee nemen in mijn antwoord. En ik heb een andere 'geen-doorsnee' mening.
[...]
Ik niet. Ik vraag me oprecht af waarom jij er steeds uitgepikt wordt. En dat al zolang ik hier rondzwerf.Terwijl ik me niet aan heb gesloten bij een "foute" partij, en niet zoals Sylvana geen-mening-heb-over-de-genocide maar wel een 'overlopende-mening' heb over een onschuldig kinderfeest, en ik niet eens bij Pauw aan tafel zit te blêren en onwaarheden verkondig.
Ik doe smilies plaatsen, en een quote mee nemen in mijn antwoord. En ik heb een andere 'geen-doorsnee' mening.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 17 november 2016 om 10:14
donderdag 17 november 2016 om 10:16
donderdag 17 november 2016 om 10:17
donderdag 17 november 2016 om 10:22
donderdag 17 november 2016 om 10:24
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 10:20:
[...]
Het toejuichen, of wat bedoel je?Dat een topic door het minste of geringste al om zeep kan worden geholpen doordat iemand niet goed leest of geen zin heeft om het hele topic te lezen. Dan wordt er hier op napraat iets opgegooid en "niemand" vormt meer zijn eigen mening,maar gaat klakkeloos af op wat een persoon gepost heeft.
[...]
Het toejuichen, of wat bedoel je?Dat een topic door het minste of geringste al om zeep kan worden geholpen doordat iemand niet goed leest of geen zin heeft om het hele topic te lezen. Dan wordt er hier op napraat iets opgegooid en "niemand" vormt meer zijn eigen mening,maar gaat klakkeloos af op wat een persoon gepost heeft.
donderdag 17 november 2016 om 10:25
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 10:17:
[...]
Is dat een uitdrukking die nog niet bekend is onder mijn steen, door de benen krijgen?
Echt? Is hetzelfde als op je donder krijgen.
Ik denk dat ik maar stop met discussiëren. Blijkbaar zeg ik rare dingen vandaag .
[...]
Is dat een uitdrukking die nog niet bekend is onder mijn steen, door de benen krijgen?
Echt? Is hetzelfde als op je donder krijgen.
Ik denk dat ik maar stop met discussiëren. Blijkbaar zeg ik rare dingen vandaag .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.