JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk Marianne! morgen bevallen!

Ik heb een geniale website gevonden: Contraction master

Gemaakt door een man die gek werd van het midden in de nacht op schrijven van de weeën van zijn vrouw dus hij bouwde een website waar je de spatie indrukt als de wee start en als hij stopt en hij maakt automatisch een overzicht.

Bookmarken!
Ik ga zékur niet voordringen, ben pas 26-2 aan de beurt, maarreh, waar staan die bevallingsfilmpjes dan, wil ik ook zien...

Frambozenbladthee zou ik niet aan beginnen. Ook al is het een bakerpraatje. Frambozenblad zorgt ervoor dat de weeen die je hebt krachtiger zijn. Vorige keer heb ik weken lang die thee gedronken en ben tijdens de bevalling voor een ruggenprik naar het ziekenhuis gegaan omdat de weeen zeeeeeeer krachtig en pijnlijk waren. Geen thee voor mij dit keer!
Ibbeltje: Hierrrrrr

Even op de site klikken naar homebirth video diary's en tadááá!
Vooral Nancy is heel goed in bevallen, zó wil ik het :D
Oh ja! Voyager is vandaag jarig. Hebben haar nog niet gehoord vandaag. Zou ze haar verjaardag aan het vieren zijn of stiekem aan het bevallen?! In ieder geval GEFELICITEERD Voy!!!

Hallo januaridames, ik heb de eer om jullie te mogen melden dat Kittycat inmiddels haar babytje in haar armen heeft!

Haar sms:

"Om 9.30 plaatselijke tijd is onze DOCHTER Elena (El-lena uitspraak) geboren.

Ze is 3860 gram en 51,5 cm lang en heeft donkere krullen!

Mama en pap zijn erg blij!"

Nogmaals gefeliciteerd Kittycat en die krullen heeft ze ongetwijfeld van de Ierse kant meegekregen!
Hè meiden, ik hou het ff niet meer bij allemaal hoor! Mijn moeder is hier vandaag en ze is nu even met de kinderen wandelen, wel lekker rustig dus.

Verder hebben we voor de meiden sinds gisteren een leuk spelletje voor op de playstation gevonden, ze zijn er helemaal gek van. Ben helemaal niet zo van het veel computeren enzo, maar het mag nu wel even een tijdje van me, ze zijn zo lekker rustig dan hè? Nou ja, vanaf maandag weer gewoon naar school, dan heb ik overdag eindelijk weer wat meer rust...

Voyager, gefeliciteerd inderdaad!!

Ben ook wel benieuwd of je misschien wel aan het bevallen bent op je verjaardag, dat zou wel bijzonder zijn zeg!

Lily, wat een grappige site, die contraction master. Lijkt mij erg handig! Nou ja, aan de andere kant zou ik dan elke keer naar de computer moeten lopen. Een laptop is dan wel aan te bevelen. Maar als het goed is krijg ik helemaal geen weeën die ik bij moet houden, dat scheelt..

Ik weet verder even helemaal niet meer op wie ik nog zou moeten reageren, vergeef het mij dat ik dat dus oversla nu. Ik ga even van de gelegenheid gebruik maken en even lekker op de bank liggen zolang mijn moeder weg is met de meiden...
Oooohhhh, Kittycat!! Een meisje dus toch!!

GEFELICITEERD!!!!!

Dat is snel gegaan zeg! 8 uur in het ziekenhuis en zo snel al je baby in je armen, ik hoop dat dat bij mij straks net zo snel gaat!!

Hoop ook dat het een beetje meegevallen is voor je!
\Wat een leuk bericht Ainne! We hebben hier met z'n allen aan haar zitten denken en duimen. Wat ontzettend leuk. Zit hier helemaal blij voor haar te zijn ;). Een meisje! Mocht ze dit over een tijdje lezen: GEFELICITEERD Kitty met je dochter. Ben benieuwd naar je dochter met de mooie donkere krullen.
mag ik jullie melden dat de eerste februari baby ook al is geboren! een tikkie te vroeg met 33+2 en Kabouter is de gelukkige mama!

@wen dan zie ik je daar wel! (o ja ik ben niet de meest gezellige persoon als ik aan het bevallen ben, dus als ik ga schelden, don't take it personal) op zich het hele idee is wel grappig natuurlijk.......(maar ik teken toch in voor de 27e)
Ik geef het wel door chili, leuk he! Voor wie nog moeten, veel succes!
Kittycat, gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk voel je je goed, en mag je snel naar huis (en kunnen we snel een fotootje zien van die mooie donkere krullen )

En ook al een februaribaby, jeetje, wat gaat dat snel zeg.

Ringel, ik scheld al als ik mijn teen stoot, dus ik denk dat we lekker tegen elkaar kunnen schelden
Hier ben ik, hier ben ik!

Kitty van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elena, wat fijn dat het goed gegaan is! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal, maar eerst maar eens herstellen meid!

(ik ga er trouwens maar vanuit dat degenen die in de aankondiging de naam vertellen die ook in het schema willen hebben??)

Ik heb een beetje een zeurbuik vandaag, maar dat is niks nieuws natuurlijk. Ik ga zo even douchen en kijken of het wat wil doorzetten. Haha, zou wel geinig zijn, op mijn verjaardag!
Ha Voy dus toch nog geen baby. Kom op doe ff je best dan beval je nog op je verjaardag ;) Nee meid zonder gekheid, al heb je veel pijn moeten doorstaan, ik gun je nu een heel goede bevalling!

Ainne; thanks! En toch ook een meisje. De meiden in januari zijn in de meerderheid. Ben benieuwd of ik nu een jongen of een meid ga krijgen. Nog heel even geduld...
Hoera! Een dame voor Kitty! Wat een surprise! En de meisjes doen het inderdaad hééél goed hier!

En wij willen inderdaad heul snel een foto van de krullenkop!

Voy, jij ook een fijne dag vandaag! En niet vandaag bevallen joh dan heb je tot dr 18e verjaardag kip, patat en appelmnoes op je verjaardag :D
quote:Voyager schreef op 02 januari 2009 @ 13:57:

(ik ga er trouwens maar vanuit dat degenen die in de aankondiging de naam vertellen die ook in het schema willen hebben??)

Van Kitty mag het ja, had dat vantevoren gevraagd. Ik zal alle felicitaties doorgeven.
Bedankt Ainne! Super dat je het hier even doorgeeft (en weer aan Kitty)

Voyager, vergeet ik je helemaal te feliciteren met je verjaardag: Gefeliciteerd! En stel die bevalling toch nog maar een dagje uit, veel praktischer.
kitty gefeliciteerd met je dochtertje. Hopelijk is alles je meegevallen en kan je nu lekker genieten!

Hip ik herken je gevoel wel van het zwanger zijn missen. Misschien toch doordat je lichaam andere plannen had. Maar zou de kleine ook niet meer kunnen missen en allebei si ook zo wat.

Alle andere dames heel veel succes en geniet van jullie kindjes!

pluis
quote:lily_lamb schreef op 02 januari 2009 @ 12:31:

Leuk Marianne! morgen bevallen!

Ik heb een geniale website gevonden: Contraction master

Gemaakt door een man die gek werd van het midden in de nacht op schrijven van de weeën van zijn vrouw dus hij bouwde een website waar je de spatie indrukt als de wee start en als hij stopt en hij maakt automatisch een overzicht.

Bookmarken!done goeie Lily

Oehhh en daarna las ik pas het bericht van Kitty, felicitaties met de geboorte van weer een mooi meisje. De meiden zijn echt in de meerderheid hier, leuk hoor!
Kitty gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Heel veel geluk samen! En donkere krullen, dat klinkt heel erg leuk.

Voyager, jij gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt, ondanks de zeurbuik.

En hele tribune vol al met supporters, gezellig hoor, welkom allemaal.

Evince, wel fijn dat je meisjes maandag weer naar school gaan, dan heb jij inderdaad ook weer wat meer rust. Zo'n computerspelletje is nu ook wel even een uitkomst ja

Marianne, vervelend van dat maagzuur zeg. Heb je iets dat er tegen helpt?

Hier nog steeds alles rustig, vannacht 1 krampje gehad, maar daar bleef het ook bij. Afwachten maar, voorlopig gaat het nog goed, dus ik laat de tips en trucs om de bevalling op te wekken nog even in de kast. Maar wel bedankt voor de uitvoerige lijst Belletje .
gefeliciteerd Kitty!

Fijn dat ze er is en dat jij de operatie achter de rug hebt.

Nu lekker genieten van je donkere krullenkopje
Nou meiden denk voorlopig mijn laatste berichtje hier. Mijn vliezen zijn ruim een uur geleden gebroken dus nu moeten de weeën snel gaan komen! Spannend spannend spannend dit weekend zal de baby er dus zijn!!!
Kitty, ook een meisje. En de krullen klinken heel lief. Hopen dat je gauw een foto kunt plaatsen op hyves. Heel erg gefeliciteerd met jullie meid. Ben benieuwd hoe je de keizersnee hebt ervaren. In ieder geval fijn dat Ainne heeft gepost hier. En nu ook lekker genieten van jullie dubbele roze (ook roze van meisje) wolk.

Jeetje en ook al een februaribaby. Wel erg vroeg. Hopen dat het goed met de baby gaat!!!

Emms, de rennies helpen wel, maar ik slik er momenteel wel steeds 2 tegelijk. Meestal na het avondeten en voor het slapen gaan en soms 's nachts nog eentje.

Chili, nou ja zeg. Spannend!!!! Hopelijk heel snel goed bericht. En jongen of meisje maakt ook niet meer uit nu. Heel veel succes en een beetje sterkte en hopen gauw van je te horen.

Ik wil ook!!! Maar ik ben nog niet aan de beurt. Eerst onze decemberbaby, Lily en Voy.

Nou, dat wordt regelmatig op het forum kijken vanavond en morgen.

Dus tot later maar weer.

Groetjes Marianne
Lily, zijn de filmpjes echt niet eng om te kijken? Vind jij ze positief om te bekijken? Ik durf niet zo goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven