De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 19:57
vrijdag 18 november 2016 om 19:57
Bouwjaar 1974 hier..De jongste thuis.
ALLEEN maar heerlijke jeugdherinneringen..
Elke zomer in een knalgele, danwel,witte Renault 4 naar Texel. Mijn ouders zagen er megahip uit. Pa Buddy Holly look-a-like, Ma in bellbottoms, haltertopje en brede riem
Muziek thuis: Boney M, Abba, Jack Jersey,Earth Wind and Fire,The Mama's and the Papa's, Eruption!
Wat nog meer...? Maillots waar je een gat in viel, waar vervolgens een lederen appel of peer op werd genaaid. Zo kon je maillot nog maaaanden mee.
Bij opa en oma 's zondags, een advocaatje. (toen miepte er nog geen hond over alcohol en jonge kinderen..)
Nesquick, zo godnondejuus lekker.. ( ''o jee, we zijn de melk vergeten'')
Snor, drank met veul suiker en chemische troep , waar je een snor van kreeg. Enig!
Treets, veel lekkerder als M&M's.
Je kon nog thuiskomen door aan t touwtje te trekken dat door de brievenbus naar buiten hing... Kom daar nu maar eens om..
Mijn vader kwam altijd thuis lunchen. Op z'n fietsje uurtje lunchpauze. Radio op hard, thee en boterhammen met komkommer,tomaat , slasaus en aromat Of een gebakken ei. Of lever. Of zure zult. Of gekleurde muisjes. Of balkenbrij.
En ik en mn zus, en mn broer,alledrie in oranje Grease pyama's. Die waren helemaal het einde..
Kan nog lang doorgaan
ALLEEN maar heerlijke jeugdherinneringen..
Elke zomer in een knalgele, danwel,witte Renault 4 naar Texel. Mijn ouders zagen er megahip uit. Pa Buddy Holly look-a-like, Ma in bellbottoms, haltertopje en brede riem
Muziek thuis: Boney M, Abba, Jack Jersey,Earth Wind and Fire,The Mama's and the Papa's, Eruption!
Wat nog meer...? Maillots waar je een gat in viel, waar vervolgens een lederen appel of peer op werd genaaid. Zo kon je maillot nog maaaanden mee.
Bij opa en oma 's zondags, een advocaatje. (toen miepte er nog geen hond over alcohol en jonge kinderen..)
Nesquick, zo godnondejuus lekker.. ( ''o jee, we zijn de melk vergeten'')
Snor, drank met veul suiker en chemische troep , waar je een snor van kreeg. Enig!
Treets, veel lekkerder als M&M's.
Je kon nog thuiskomen door aan t touwtje te trekken dat door de brievenbus naar buiten hing... Kom daar nu maar eens om..
Mijn vader kwam altijd thuis lunchen. Op z'n fietsje uurtje lunchpauze. Radio op hard, thee en boterhammen met komkommer,tomaat , slasaus en aromat Of een gebakken ei. Of lever. Of zure zult. Of gekleurde muisjes. Of balkenbrij.
En ik en mn zus, en mn broer,alledrie in oranje Grease pyama's. Die waren helemaal het einde..
Kan nog lang doorgaan
Come fly with me on a jetplane
vrijdag 18 november 2016 om 19:58
http://i63.tinypic.com/2remwt4.jpg~[/IMG],Tas]Tas~[/url]
Leren schooltas waarmee iedereen met huurboeken liep
Leren schooltas waarmee iedereen met huurboeken liep
vrijdag 18 november 2016 om 19:58
quote:himalaya schreef op 18 november 2016 @ 19:57:
Zat sherry in van die grote groene buikflessen met een oortje aan de hals?
Mijn moeder dronk af en toe bessenjenever.
En met verjaardagen stonden er glazen met sigaretten er in op tafel. Mét en zonder filter. Want dan was je gastvrij.god ja bessenjenever
Zat sherry in van die grote groene buikflessen met een oortje aan de hals?
Mijn moeder dronk af en toe bessenjenever.
En met verjaardagen stonden er glazen met sigaretten er in op tafel. Mét en zonder filter. Want dan was je gastvrij.god ja bessenjenever
vrijdag 18 november 2016 om 20:00
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 19:47:
En de hertshoorn. Had ook iedereen. mijn oma had een hele mooie grote en toen ze een weekendje weg waren, zorgde haar schoonmoeder voor de planten. Toen ze terugkwamen zei ze tegen oma, ja, die plant heb ik maar even afgestoft, hij was zo stoffig.....
En de hertshoorn. Had ook iedereen. mijn oma had een hele mooie grote en toen ze een weekendje weg waren, zorgde haar schoonmoeder voor de planten. Toen ze terugkwamen zei ze tegen oma, ja, die plant heb ik maar even afgestoft, hij was zo stoffig.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 18 november 2016 om 20:00
Wat leuk, ik hoor ook bij deze soos
Wij hadden kurk aan de muur met een letterbak, de campingkopjes hadden wij ook. De rolschaatsen (beide modellen) heb ik ook gehad. Mijn moeder deed een blik cornedbeef door de macaroni in plaats van smac. En de onderzetters hebben we nog steeds.
Wij hadden kurk aan de muur met een letterbak, de campingkopjes hadden wij ook. De rolschaatsen (beide modellen) heb ik ook gehad. Mijn moeder deed een blik cornedbeef door de macaroni in plaats van smac. En de onderzetters hebben we nog steeds.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
vrijdag 18 november 2016 om 20:01
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 19:57:
Hebben we al over Caraco ijs gesproken?
Mexicaantje, oranje hoed,
caraco ijs, geweldig goed!
[afbeelding]
Ik vond het Sneeuwwitje ijsje zo lekker.
Dat smaakte zo zalig chemisch naar ananas.
Hij leek heel erg op de broer van mijn vriendinnetje vonden we, dat mannetje.
Wij snapten niet dat hij dat zelf niet heel leuk vond. Maar hij leek er echt op. Ik zie het nu nog.
Hebben we al over Caraco ijs gesproken?
Mexicaantje, oranje hoed,
caraco ijs, geweldig goed!
[afbeelding]
Ik vond het Sneeuwwitje ijsje zo lekker.
Dat smaakte zo zalig chemisch naar ananas.
Hij leek heel erg op de broer van mijn vriendinnetje vonden we, dat mannetje.
Wij snapten niet dat hij dat zelf niet heel leuk vond. Maar hij leek er echt op. Ik zie het nu nog.
vrijdag 18 november 2016 om 20:01