1e kindje vanaf januari 2017

05-10-2016 10:14 768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Ronde NOD Opmerkingen
SterreWaterman 32/32 3 :heart: UD 19 november
Mini-m 27/29 3 8/6 :heart: UD 17 februari
PKT 33/32 2 zwanger!
Kopenhagen87 30/30 1 dochter geboren 14/7 :cheer2:
Jo_Wy 28/28 3 :heart: UD 15 oktober
ravenloos 29/31 4 16/5 miskraam :redrose:
Cato-00 29/29 2 30/6 :heart: UD 16 maart
anoniem_311553 wijzigde dit bericht op 10-08-2017 12:41
69.70% gewijzigd
Aaaaah Kopenhagen!!!! Jeeeee wat spannend! Gefeliciteerd!! wauw wat gaaf en spannend!
Waaaaauw Kopenhagennnn gefeliciteerd!!!!!!!!
Jeeeeee gefeliciteerd!!!!!!!
Yeeeeeeeeey kopenhagen!! Gefeliciteerd!!! hoe bijzonder dat het meteen raak is!!

Ik kon het niet laten om vanmorgen een test te doen... Ik zag van die early testen bij de action liggen en heb een pakje meegenomen. Helaas was er niks op te zien.. Vandaag zit ik op dag 25 van mijn cyclus dus ik verwacht dit weekend ongesteld te gaan worden.. Was wel zenuwachtig vanmorgen en vond het ook wel beetje jammer dat er geen tweede streepje verscheen.... Ondanks dat ik erop had gerekend dat ik niet al zwanger zou zijn. Mijn borsten zijn namelijk erg pijnlijk en ook is mn buik nog steeds aan het rommelen... Maar dat was de vorige maanden ook zo, je lijf voelt toch anders aan in een cyclus zonder de pil.... Hopelijk word ik snel ongesteld, zodat we daarna aan de gang kunnen in de tweede ronde!
JEEEJJJ Kopenhagen! Gefeliciteerd!!!!
Je kan nu trouwens niet meer meeschrijven... Je bent te vroeg
Dank jullie wel lieve meiden!

Weer een beetje van de schrik bekomen.. we hadden er gewoon echt niet meer op gerekend. Na 1 minuut begon zich al een streepje te vormen en ik dacht echt neeee, zie ik dit nou goed?

We voelen ons heel gezegend dat het zo snel is gegaan En ja, ik ben eigenlijk te vroeg, cheater

Ik voel alleen helemaal geen kwaaltjes, behalve wat buikpijn, dus het voelt nog heel onwerkelijk. Hopelijk blijft het zo en word ik niet heel misselijk of moe.

@Jo_Wy: je weet maar nooit, op dag 25 had ik ook een spierwitte test..
Jeeeeej gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd kopenhagen! Super leuk nieuws!!
Ben heel blij voor je, Kopenhagen! Kan me voorstellen dat jullie nu een heel bijzonder weekend tegemoet gaan .

Kun je een beetje van je vruchtbaarheid verspreiden aan de rest in dit topic? Ik hoop dat we allemaal spoedig met jou hetzelfde nieuws kunnen delen X-D!
Wauw gefeliciteerd Kopenhagen! Wat een goed nieuws. Er zat ook echt een goeie kans in he! Haha zo snel is het gegaan. Had je het samen met je vriend getest? Hoe was zijn reactie dan?

Nou de eerste is gelukt dames! ;)
Jaa wauw, ik moet er steeds aan denken hoe snel het kan gaan! heel gaaf! Is het inmiddels een beetje geland Kopenhagen? En hebben jullie samen getest inderdaad?
Vraagje... waar kopen/bestellen jullie je zwangerschapstesten?
Ik heb ze bij Kruidvat gehaald Mini-M.. kruidvat-merk en clearblue!

In een ander dorp trouwens, zodat ik geen bekenden tegen t lijf loop
Mini-m: ik had de testen van de action

Vanmorgen ben ik ongesteld geworden en ik voel me een beetje 'down'... ik merk dat ik de afgelopen periode in een soort van spanning zat (stel je voor dat ik al zwanger ben). En als je dan ziet dat je ongesteld bent geworden, dan voelt het toch een beetje als een teleurstelling. Ondanks dat ik een voorgevoel heb dat het een aantal maanden kan duren, je hoopt dan ook weer niet dat het een lang traject gaat worden. Maargoed, we gaan door naar ronde 2!

Fijne week allemaal!
Hooi,

Mag ik mee lezen, schrijven wij willen ook graag vavanaf januari gaan proberen om onze 1e te krijgen.. spannend
Aaah balen jo_wy , lijkt me inderdaad wel een teleurstelling.

Ik heb al 2 dagen een raar drukkend gevoel onder in m'n buik, nou zou ik volgens ons maya m'n eisprong hebben maar volgens de ovulatietesten is er nog niks aan de hand beetje vreemd wel. Nou is mijn lichaam natuurlijk nog even in de war zonder de ac. Dus ben benieuwd wanneer ik ongesteld word.
Ik heb vandaag in een stadje verderop een potje foliumzuur gekocht...

Manlief weet nog niet dat ik het in huis gehaald heb, ben benieuwd hoe hij reageert.
@Jo_Wy: snap de teleurstelling! Al zullen we niet allemaal zoveel geluk hebben dat het in de 1e ronde lukt, je hoopt het toch he!!

@bloempje: dat is idd vreemd.. maar je weet ook nog niet hoelang je cyclus is toch? Even afwachten idd...

@Mamawordenjong: welkom!

@ravenloos: Hihi, dat zijn grappige dingen he!

Hier is het rustig. Voel wel wat kleine krampjes maar kan niets zijn eigenlijk.. weet ook absoluut niet wanneer m'n eisprong is omdat ik langere cyclus heb (35-37 dgn). Kan alle kanten op deze maand. We kijken ook wel een beetje hoe het loopt deze maand, willen er nog niet te obsessief mee bezig zijn, al is dat soms lastig
@testen, ik heb ze online besteld bij zwangerschapstesten.nu vond het fijn dat ik op mn gemak kon zoeken en het discreet thuis bezorgd wordt.

@ cyclus, ik weet inderdaad mijn cyclus nog niet, daar hoopte ik een beetje achter te komen zo met test strips enzo (ben verder geen control freak hoor)

Gewoon weer even afwachten..... heb even zo'n grrrrr moment, het duurt me allemaal te lang ik wil van alles doen en weten maar ja het enige wat ik kan doen is....wachten. Ik heb zo ongeveer alles al uit gegoogeld dus nu verveel ik me hihi
@testen, Is er dan zoveel verschil tussen verschillende testen? Ik dacht/denk dat er alleen de normale is en degene met indicator (?!)

@nieuwsgierigheid, Ik heb opeens de neiging om in de supermarkt te gaan kijken wat voor baby-spul ze verkopen, in de H&M 'stiekem' even langs de baby kleding te lopen en in de webshops iets te vaak 'baby&kinderen' aan te klikken... En jullie

Pakweg 3 maanden geleden had ik hier nog geen last van... Zou ik dan toch iets hebben als rammelende eierstokken?! Ik herken mezelf af en toe niet meer.
Jo_wy, ik denk dat het wel logisch is hoor. Natuurlijk hoop je dat je zwanger bent en ook al weet je dat de kans niet onwijs groot is, hij is wel aanwezig. Ik kan me goed voorstellen dat, ook al wil je dat niet, dat je toch even teleurgesteld bent.

Mamawordenjong, welkom! Hopelijk heb je een vruchtbaar topic uitgekozen ;-)!

Hier aan het wachten tot ik morgen ongesteld wordt, voor de laatste x nav AC en dan kan de eerste ronde beginnen! Vriendlief is nu ziek, dus hopelijk is hij er straks ook weer klaar voor , haha.

Hij heeft mijn Davitamon Mama Compleet al een paar weekjes zien staan, maar hij zegt er niks van, haha. Hij vindt t volgens mij leuk, maar toch ook wel spannend. Nu begint het echt voor ons, nu ik gestopt ben met AC.
Hihi hoop ik ook ranja...

Vind het wel allemaal heel spannend zo onzeker je weet gewoon niet hoe of wat het gaat zijn en of je uberhout zwanger mag worden! Na mijn idee vorige week mijn eisprong gehad op naar de 1ste ronden in december spannend.
Trouwens, bloempje, leuk is die Maya app he. Ik ben wel een beetje verliefd op het "design" en hij staat lekker subtiel tussen m'n apps :-]!

Handig ding ook!
quote:Mamawordenjong schreef op 21 november 2016 @ 12:37:

Hooi,

Mag ik mee lezen, schrijven wij willen ook graag vavanaf januari gaan proberen om onze 1e te krijgen.. spannend

Hi mamawordenjong,

Wellicht kun je zelf een nieuw topic openen. Wij houden het aantal hier op 10. Zo blijven we persoonlijk betrokken bij elkaar en dat is wat lastiger met een grote groep. Veel geluk met je zwangerschapswens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven