Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:april88 schreef op 19 november 2016 @ 12:48:

Dames voor een laatste keer hier een berichtje voor mij.

Kreeg nog meer bloed. In het ziekenhuis een echo gedaan en de miskraam is bevestigd.

Ik wens jullie heel veel geluk en goeds toe

Leef echt met jullie mee!

Hoopte op nog goed nieuws!

Veel sterkte!
Hier heeft partner voor het eerst moeten overgeven deze morgen. Ze was opgestaan en had haar vitamine genomen. Deze kwamen er snel weer uit. Borsten blijven wel wat pijnlijk en de rest van de symptomen zijn er nog.

Hopelijk is dit goed nieuws!

Stiekem komt er een beetje hoop.

Maar kan ook door de utrogestanbolletjes komen natuurlijk. Nu toch al meer dan 48 geen bloed, krampjes of wat dan ook...
Jeetje, heel veel sterkte
quote:Sosa85 schreef op 18 november 2016 @ 20:10:

Mag ik ook meeschrijven? Zwanger van de tweede, zoontje is nu 16 maanden. Ik ben 33 en man 32. 1 dec de eerste echo. 6 juli uitgerekend.

Voel me ontzettend beroerd, misselijk, overgeven. Zit sinds een week aan de emesafene maar helpt nog niet echt. Vandaag m'n leidinggevende ingelicht waant ik weet niet hoe ik maandag kan werken. Reageerde erg positief!

Bij m'n eerste zwangerschap overigens ook bloed verloren rond de 10 weken en dat was niks gelukkig. Wat blijft het toch spannendSorry, had je berichtje over het hoofd gezien! Een heel dikke proficiat! Heb je echt zoveel last van overgeven? Pfff dat moet ook vermoeiend zijn!
quote:korbakimmy8 schreef op 18 november 2016 @ 12:25:

Hoi Allemaal!

Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben.

Eind oktober zwanger geraakt en volgens berekeningen half juli uitgerekend.

Precieze datum horen we nog bij de echo.

Ik zou graag in de tabel willen:

Leeftijd: 21/26

Eerste kindje

UD: Houd het voor nu even op 15 juli

Afspraken: 8 dec echo bij de verloskundige, 10 dec echo bij een echobureau.Ook voor jou een dikke proficiat! Al veel last van kwaaltjes? Ik duim voor een prachtige echo!
Ach April wat verdrietig.. sterkte meid!!
Sterkte april!
He april, wat een klote nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je partner.

Hallo sosa, welkom

Zelf wil ik het geslacht erg graag weten. Vriend liever niet, maar hij weet dat ik mee ga verspreken.

En zouden toch ook liever gericht shoppen dan alles unisex gaan aanschaffen.
Sterkte april! ik wens jullie heel veel sterkte toe..
Hier blijft voorlopig alles rustig. Partner redt voor de tweede keer moeten overgeven en verdraagt de geur van gebakken eieren niet meer. Hopelijk zijn dit positieve signalen. Verder zijn haar andere symptomen nog steeds aanwezig.
Top en we blijven meehopen

Ik zit nu met mijn knoop open(van mijn broek).. boezem wordt opzij soms wat gevoeliger.. hoop ook dat het goed teken is en dat niet alleen de vruchtzak is doorgegroeid !!

Wij hadden bij de 2de zwangerschap al besloten dat we het wilde weten. Zo kan ik al opruimen eventueel..

Bij de eerste wisten we het niet en de kleine lag al. Dik 10 sec op mijn buik toen ze zeiden:: willen jullie niet weten wat het wordt?? Oja ... merk dat we deze week er minder over praten.. zelfbescherming denk ik
Hier hetzelfde hoor. Vriendin wat lage rugpijn. Ik maak mij er zorgen om. Zij totaal niet.

Wij willen het geslacht zeker weten!
quote:mlsc schreef op 19 november 2016 @ 14:25:

[...]

Ook voor jou een dikke proficiat! Al veel last van kwaaltjes? Ik duim voor een prachtige echo!

Dank je wel!!

Ja wel wat last van kwaaltjes. De moeheid overheerst. Slaap snacht super vast en word nergens qua geluid wakker van. Met vlagen licht misselijk. Licht last van obstipatie en moet erg veel plassen haha!
korbakimmy, wat een droom om zo vast te slapen:) "Vroeger" sliep ik ook heel goed en gemakkelijk maar nu niet meer. Deze nacht storm geweest hier en onze bouwkraan spookt dan toch in mijn hoofd. Je weet wel dat het veilig is maar toch hoor je de wind erdoor jagen.

's Avonds is mijn buik zo enorm opgeblazen.. En ik begin toch wel wat lichtgeraakter te worden, volgens mijn man:D Ik merk het zelf ook wel dat ik minder kan hebben omdat alles me zo snel vermoeit. Achja, dan steken we maar alles op de hormonen;)

Ik duim voor de onderzoeken morgen en hoop dat er bij beiden positief nieuws is!
Hier zegt partner zeer rare dromen te hebben. Ze slaapt wel goed maar ze heeft s morgens wel wat rugpijn.

Daarnaast heb ik de indruk dat ze ook wel kort is.

Ik geloof er hier een beetje meer in
Succes morgen mlsc en tasje!! Ik zal aan jullie denken.
Tasje en mlsc succes morgen! Ik neig toch naar positief als ik zo alle kwaaltjes hoor. Mijn duimen draaien voor jullie!

Ik ben vooral moe moe moe! Heb er nu even de balen van. Zoontje heeft buikpijn en is erg onrustig. Man wordt nergens wakker van, dus ik lig nu met de kleine beneden op de bank.

Wordt nu een beetje bang dat ik straks de nachten net twee kleintjes in Mn uppie kan gaan draaien. Daar moet nog eens gied over gepraat worden.

Morgen, of inmiddels vandaag zelfs, om 13 uur echo. Ben zo benieuwd! Hoop dat ik snel weer de slaap kan vatten!
Buiten nu door de stress en zenuwen slaap ik ook heel vast.

Is het geen idee je man gewoon wakker te maken? Dat hebben wij hier afgesproken. Vriendin wakker, dan ikke ook wakker .

Ik duim voor jou tasje, je gaat nu snel iets weten.

Nijntje ook voor jou een topecho!

Ik laat zeker iets weten!
Succes met de echo's vandaag meiden....
Tasje en mlsc heel veel succes vandaag! Ik ga weer duimen...
We hebben een gezien.. ik zag het gelijk..

De gyn had dat niet verwacht. Precies een week bijgegroeid. We lopen nog een week achter maar daar maakte ze zich niet zo druk om....
Oh tasje, wat een goed nieuws! Zo blij voor jullie
Oh superfijn tasje!!!

Hoe laat moeten jullie mlsc?
Oh wat een super fijn nieuws tasje!!!

Ik begin nu toch wel iets nerveus te worden voor de echo! Nog twee uurtjes wachten en hopelijk mag ik jullie dan straks ook melden dat er een mooi kloppend hartje te zien was!
Top tasje! Goed nieuws

Ik heb mijn werk weekend gehad en ben niet veel thuis geweest. Vandaag de hele dag vrij, lekker lui.

Vrees dat ik meer last heb van de hormonen dan ik dacht. Mijn vriend heeft het eigenlijk niet over de baby en lijkt het nog te ontkennen. We weten het nu bijna twee weken, dat lijkt mij toch genoeg tijd om aan het idee te wennen? Hij zegt dat het voor hem nog geen werkelijkheid is.

Ik heb het hier stiekem wel een beetje moeilijk mee. Stel ik mij aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven