Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je netflix.. ben net met the crown begonnen..

Ik ga de boven maar even stofzuigen. En strijken Weekendboidschappen al gedaan.straks neemt die kleine een vriendje mee dus dan is de rust ver te zoeken
Hoi Allemaal!

Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben.

Eind oktober zwanger geraakt en volgens berekeningen half juli uitgerekend.

Precieze datum horen we nog bij de echo.

Ik zou graag in de tabel willen:

Leeftijd: 21/26

Eerste kindje

UD: Houd het voor nu even op 15 juli

Afspraken: 8 dec echo bij de verloskundige, 10 dec echo bij een echobureau.
korbakimmy, welkom en proficiat! Ik heb jou bij in de tabel gezet. Als je een definitieve datum weet kan je het zelf aanpassen in de tabel of geef je het maar even door:)

Mag ik vragen waarom je naar een echobureau gaat? Wat doen zij?
Voor de dames die nog in spanning en onzekerheid zitten, ik wens jullie heel veel sterkte de aankomende dagen en ik zal wederom voor jullie duimen het is heel vervelend dat je er ook niks aan kan doen :(

Korbakimmy welkom! Ik heb ook op 8 december de eerste echo! Ik ben ook benieuwd wat een echobureau is..
Echo bureau is gewoon een soort bureau of centrum waar je wanneer je wil een echo kan laten maken. Dit is dus niet via de verloskundige en geheel op eigen kosten.

Wij willen het 26 dec aan mijn ouders gaan vertellen. Echter zou ik dan nog geen echo bij de verloskundige hebben omdat ik volgens mijn (verkeerde) berekeningen net 7 weken zwanger zou zijn en ik dan al in week 7 een echo zou moeten. En aangezien wij het willen vertellen met echo foto heb ik een afspraak gemaakt bij een echo bureau. Maar toevallig kon ik dus 8 dec al bij de verloskundige terecht. Ook na opnieuw goed berekenen ben ik 8 dec bijna 9 weken zwanger ipv 7.
Oooh vandaar ik heb er nog nooit van gehoord haha! Kan je dan niet beter de echo bij het echobureau afzeggen? Lijkt me nogal zonde van het geld
De prijs valt onwijs mee. En is ook wel weer erg leuk om ons kindje nog een keer na de eerste keer te zien!! Het kost me 30 euro per keer. Krijg er een heel foto boekje bij en een usb stick. Elke x als ik zou komen voegen ze daar fotos aan toe.
April en mlsc, mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie!

Sorry dames, ik was dit topic uit het oog verloren.

@ vervivaen, leuk! Dezelfde echo datum, kunnen we samen aftellen

Het lijkt mij zeer onwerkelijk, de eerste echo. Ik hoop dat het voor mijn vriend dan ook wat echter gaat worden. Hoe gaan jullie partners hier mee om?

Ik heb het nog steeds aan niemand verteld, aan de ene kant heb ik hier geen behoefte aan nog, aan de andere kant zou ik graag willen zwijmelen met mijn moeder of vriendin.

Hoe staat het met jullie klachten?

Mijn borsten staan op spanning en voelen alsof ze compleet blauw zijn, om gek van te worden!
Bumpersticker, je bent er nog;)

Wij hebben het enkel aan mijn beste vriendin verteld omdat dat de enige was die van onze kinderwens en maandelijkse teleurstellingen wist. Dus op de ochtend van de positieve test heb ik, na mijn man, haar dan ook onmiddellijk gebeld. Volgende week hebben we een tweede echo op 8w3d en dan gaan we in het weekend (als we exact 9 weken zijn) wel onze ouders en broers inlichten. Ik ben echt aan het aftellen. Dan hebben we het eindelijk kunnen delen met hun en moet ik niet meer liegen over het moe en ellendig zijn. De rest van de wereld mag het dan rond Kerst/Nieuwjaar of later weten. Gisterenavond kwam mijn moeder onverwacht langs en dan moet ik binnen een paar seconde vol paniek de ruimte scannen om te kijken of er nergens verwijzingen liggen naar de zwangerschap en ik zal blij zijn dat ik daar dan ook niet meer mee bezig moet zijn.

Het onwezenlijke gevoel is bij ons wel ongeveer weg. Het begint nu echt wel realiteit te worden en we hebben het "geaccepteerd":D Gisteren vroeg mijn man me in profiel te draaien en zei hij verwonderd: Jij begint een buikje te krijgen! Ik denk dat het voor hem ook nog werkelijker wordt als hij het begint te zien. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als we volgende week het hartje zullen horen.

Ik heb heel veel klachten maar ga ze niet allemaal opnoemen. Ik slaap elke nacht slecht eigenlijk, huid in mijn gezicht is er niet zo goed aan toe. Borsten doen behoorlijk pijn, veel boeren, nog steeds heel de dag door misselijk en sinds gisteren geweldige rugpijn erbij gekregen. En moeeeeeee... Ik zit hier op mijn werk maar krijg eigenlijk bijna niks meer gedaan omdat ik compleet niet meer gefocust ben. Tijd om aan het weekend te beginnen voor mij

Morgen eens gaan kijken in Baby-dump en zondag gaan we uiteten met vrienden en proberen te ontsnappen uit een escape room adhv raadsels en vragen. Wel blij dat we dat gepland hebben, want dan kan ik niet zoveel bezig zijn met de misselijkheid.

Jullie leuke of minder leuke plannen?
Net echt een heel verhaal verteld, vriend leid me af, alles weg pffff.

Fiep, het scannen van de ruimte ken ik, haha. Van de week kwam er spontaan een vriendin op visite. De folders van de verloskundige lagen nog op tafel. Met daarop nog een envelop, fiieeuw..

De december feestdagen is ook wel een leuke periode om het te vertellen.

Aan één kant zou ik het al graag mijn ouders willen zeggen, maar deze gaan hier niet over zwijgen. Ze gaan ook niet begrijpen helaas dat wij het nog stil willen houden.

Komende week een afspraak bij moeders voor moeders. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mijn vriend en ik hebben zojuist the miracle of life gekeken. Een video vanaf het sperma dat binnenkomt, tot de geboorte van de baby.

Vriendlief was onder de indruk hiervan

Een aanrader om eens te kijken in ieder geval.
Bumpersticker, wij hebben dat twee weken geleden ook gezien! Ik weet niet of het hetzelfde filmpje was maar is inderdaad fijn om samen te zien. Voor een man is het vaak toch nog erg abstract:D

Als je weet dat je ouders niet gaan kunnen zwijgen kun je het misschien best pas zeggen als iedereen het ook mag weten, dan zijn jullie ook gerust dat jullie het iedereen zelf kunnen zeggen.
Ja leuk Bumpersticker! Mijn man is heel enthousiast, maar ik geloof dat hij af en toe wel een beetje moe wordt van mijn constante gepraat over de zwangerschap en baby haha. En ik heb toevallig net vanmiddag de informatrice van MvM thuis gehad! Ze heeft m'n urine getest met een test die pas vanaf 500 (i.p.v. 50) IU/L positief is. Het was een knaller, dus een fijne geruststelling Ook een mooie omslagdoek en wat tijdschriften gekregen. En ze komen iedere week de flessen ophalen. Fijn om op deze manier koppels te helpen die minder makkelijk zwanger kunnen worden!

Ik heb het aan een paar goeie vriendinnen verteld die wisten dat we ermee bezig waren. Onze ouders en broers willen we het persoonlijk vertellen, dus dat wordt de volgende keer dat we ze zien (sommigen met 8 weken en anderen met 10/11 weken). Kan niet wachten.

Ik heb eigenlijk niet zoveel klachten meer! Ik slaap helaas wel slecht. Verder alleen licht gespannen borsten en vroeg moe (maar dat kan ook aan het slecht slapen liggen).

Fiep, ik ga dit weekend t/m woensdag naar Zwitserland voor m'n werk. Is altijd wel gezellig maar vind het nu wel een beetje jammer om niet bij mijn man te zijn... Ik zal dus ook niet zoveel tijd hebben om op het forum te kijken.
Enne heb The Miracle of Life meteen even klaargezet zodat mijn man en ik hem zometeen kunnen kijken
Mag ik ook meeschrijven? Zwanger van de tweede, zoontje is nu 16 maanden. Ik ben 33 en man 32. 1 dec de eerste echo. 6 juli uitgerekend.

Voel me ontzettend beroerd, misselijk, overgeven. Zit sinds een week aan de emesafene maar helpt nog niet echt. Vandaag m'n leidinggevende ingelicht waant ik weet niet hoe ik maandag kan werken. Reageerde erg positief!

Bij m'n eerste zwangerschap overigens ook bloed verloren rond de 10 weken en dat was niks gelukkig. Wat blijft het toch spannend
Wij gaan die bekijken als we maandag positief nieuws krijgen!
Welkom Sosa! We zijn op dezelfde dag uitgerekend leuk! Kan me voorstellen dat bloedverlies echt schrikken is!

Hier nemen de kwaaltjes toe, nog steeds pijnlijke borsten, steken in mijn tepels, af en toe steken in mijn buik, met vlagen misselijk en om 21.00 uur naar bed. Sinds vandaag ook vaak duizelig

Mijn broeken zitten ook echt al niet lekker meer. Draag nu veel jurkjes en losse blouses. Heb nu wel steeds het gevoel tussen wal en schip te zitten. Nu is het een soort van 'niks' periode. Dus ik probeer me lekker bezig te houden met klussen in het nieuwe huis, afspreken met vriendinnen en me storten op mijn werk.

Ik vind het echt knap dat jullie het voor je kunnen houden voor ouders/broers/zussen. Bij ons weten de ouders en broers en zussen het allemaal al kon het echt niet geheim houden hihi.
Hier weten ouders en broers/zussen en een paar goede vriendinnen het. Zeker omdat ik me zo slecht voel kan ik het niet verbergen. Lukte de vorige keer ook al niet.

Kijk wel uit naar de echo, ben benieuwd of ik het weer net zo speciaal ga vinden. Vast wel

Willen jullie het geslacht van tevoren weten?
Hey Sosa, proficiat! Wel jammer dat je zo beroerd bent.. Was je dat tijdens je eerste zwangerschap ook? Op een bepaald moment heb ik ook overwogen om het aan de familie te vertellen omdat ze maar bleven zeggen dat ik precies zo lang ziek was, maar het bleef nog redelijk leefbaar. Nog een weekje geduld en dan kunnen we het zeggen.

Wij willen zeker het geslacht weten en gaan het ook aan iedereen vertellen die het wilt weten. Geen zin om stress te krijgen van dat te moeten verzwijgen
Ja vorige zwangerschap voelde ik me ook zo, bij 14 weken was het plots over en heb ik een heerlijke zwangerschap gehad dus daar houd ik me aan vast.

Wij willen het deze keer ook weer weten en vertellen het dan ook gewoon. Ben wel erg benieuwd, ik denk weer een jongen omdat ik me zo hetzelfde voel maar misschien zegt dat niks
Ik wil graag het geslacht weten, vriendlief niet.. dus dat word nog leuk ik heb trouwens ook vreselijk last van mijn rug, niet zo heel fijn aangezien ik vorig jaar ben geopereerd ben aan een hernia. Ik probeer nu lekker rustig aan te doen, liggen en lopen goed afwisselen en goed nadenken bij tillen en dragen. Heb wel echt het idee dat het door de zwangerschap komt, want ik heb er al een paar maanden geen last van gehad. Gelukkig is het allemaal voor een goed doel!
Miracle of life was blijkbaar ook het filmpje dat we gekeken hebben

Sosa, ik hoop hier ook dat de misselijkheid op een bepaald moment gewoon stopt. We zien wel..
Gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe dames! Het wordt steeds gezelliger hier!

Helaas ook heel spannend voor een paar... ik duim voor jullie!!

Wij zijn met zn drietjes een weekendje naar centerparcs. Dat was nog een cadeau voor de verjaardag van ons zoontje. Wel een fijne afleiding zo het weekend voor de echo!

Maandag om 13 uur is het zover.

Ik keek net met uitkleden in de spiegel en schrok! Mn borsten lijken wel een cupmaat gegroeid de laatste twee dagen. Hoop dat ik morgen mijn bikini nog fatsoenlijk pas...
Dames voor een laatste keer hier een berichtje voor mij.

Kreeg nog meer bloed. In het ziekenhuis een echo gedaan en de miskraam is bevestigd.

Ik wens jullie heel veel geluk en goeds toe
Ah nee april wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte!
april.. Wat hoopte ik op toch nog positief nieuws voor jullie.. Veel kracht om dit droevige nieuws een plaatsje te geven. Ik wens jou een mooie toekomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven