Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is hoop echt totaal weg. Wel heeft ze de laatste twee uur nx meer verloren. Het was echt veel en helder. Wel heen stolsels of krampen
Ach nee mlsc... jullie ook zulk verdrietig nieuws. Sterkte! Veel succes straks, laat je weten hoe de controle is verlopen? Ik duim voor jullie!
April en mlsc wat ongelofelijk kut! Hopelijk is er niks aan de hand en was het 'gewoon' een gesprongen bloedvaatje.. ik duim voor jullie!
Hier gaat vriendin er echt vanuit dat het mis is. Ze zal het voelen zeker...

Geen bloedverlies meer. Geen kramp niets...

Was blijkbaar tien min redelijk fel maar echt ineens zonder kramp ofzo...
April en misc, wat ontzettend klote! Ik duim zo voor jullie dat het toch nog goed zit. Heel veel sterkte!! April, ben je nog naar je rijexamen gegaan of heb je het uitgesteld?
Ik heb nog wel examen gedaan maar ben gezakt.. Niet heel gek nu onder alles. Over een uurtje naar de vlk, maar bloeden is niet gestopt. Wel nog steeds kramploos.. Ik verwacht niks meer
April. Is het veel ? Helder?
Hartje klopte goed en hij was gegroeid van 5mm nr 7mm wat een heel goed teken is. Wel is haar placenta voor 20 a 25% losgekomen. Vandaar de bloeding. Hij geeft ons 50-50 kans op een goede afloop.

Wat wel heel goed is is dat ze geen krampen heeft of gehad heeft en dat er niets meer van bloeding is. Maandag moeten we terug als dan het hartje nog steeds klopt en het is niet verder gescheurd verhoogd de kans terug naar 90.
Pfff.. wat een spanning zeg. Gelukkig klopt het hartje en is het goed gegroeid! Duimen duimen duimen dat het niet verder scheurt en het hartje blijft kloppen!
Ik heb 1,5e week geleden positief getest. Vandaag ondanks bloedverlies weer, maar zowel in als uitwendig is er dus niks te zien in mn baarmoeder. Alleen verdikt slijmvlies maar gezien de termijn(5+6) zou ik nu iig een holte moeten hebben in mn baarmoeder en die heb ik dus niet.

Ze belt me vanavond terug na overleg met de gyn. Het zou namelijk een bbz kunnen zijn. Kan dat ik vanavond nog op controle moet. Als het geen bbz is heb ik over 1 week een afspraak om dan weer te kijken.
Hier gaan we proberen positief te blijven! We moeten wel. Misschien is dit wel ons droomkindje!
mlsc, ik ben blij voor jullie dat het hartje toch stevig klopte en het gegroeid is. Het geeft toch positieve hoop voor jullie, hoop ik, al zal het toch spannend zijn. Uitkijken naar maandag. Ik duim:)
april, pff.. ook voor jullie een hele spanning. Dat je geen vruchtzakje gezien hebt, is allesbehalve wat jullie verwachtten natuurlijk.. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen.
Meiden we houden zo die spanning er goed in...

Moet ze rust houden mlrc?

April jij ook nog een week in spanning...
Wat een spanning april.. hopelijk krijgen jullie snel meer zekerheid!
Komende dagen wel. Al zei hij dat als het afscheurt je het niet kan tegenhouden of voorkomen. Hoop snel op maandag! Wel stress elke keer ze nr de wc moet ofzo
Jeetje wat heftig allemaal! Misc, fijn om te horen dat het hartje nog goed klopt en gegroeid is! Dat lijkt me een goed teken en er is in ieder geval nog goede hoop. Ik duim voor jullie!

April, wat ontzettend vervelend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Knap dat je toch nog rijexamen hebt gedaan, ik weet niet of ik het opgebracht zou hebben. Dat zakken zou ik me maar niet teveel van aantrekken, volgende keer beter. Heel veel sterkte en ik duim ook voor jou!
Hier zware nacht voor mij. Kon heel moeilijk slapen. Vriendin heeft wel goed geslapen. Vanochtend was er ook niets van een bloeding te zien. Nog iets van een 80 uur en we weten meer...

Wel mag ze Utrogestan bijsteken tot 4 per dag. Hij zei dat het een miskraam niet zou tegenhouden. Want dat deed het bij de eerste bloeding ook niet.

Ik probeer niet teveel te hopen, maar dat is zo moeilijk. Heel de tijd vraag ik me af of het hartje nog zou kloppen...

Tasje en april ik duim heel hart voor jullie! Hopelijk komt het goed?

April heb je nog bloed verloren?
quote:mlsc schreef op 18 november 2016 @ 09:18:

Hier zware nacht voor mij. Kon heel moeilijk slapen. Vriendin heeft wel goed geslapen. Vanochtend was er ook niets van een bloeding te zien. Nog iets van een 80 uur en we weten meer...

Wel mag ze Utrogestan bijsteken tot 4 per dag. Hij zei dat het een miskraam niet zou tegenhouden. Want dat deed het bij de eerste bloeding ook niet.

Ik probeer niet teveel te hopen, maar dat is zo moeilijk. Heel de tijd vraag ik me af of het hartje nog zou kloppen...

Tasje en april ik duim heel hart voor jullie! Hopelijk komt het goed?

April heb je nog bloed verloren?

Ik duim ook heel hard voor jullie tasje en mlsc!

Ja, gister heel de dag. maar het word wel veel minder en vanmorgen bijna niks meer. Nog steeds geen krampen en ook geen stolsels verloren. Alleen helderrood bloed.

Zou het dan toch nog goed kunnen komen. Ik weet het niet.
Ik heb paar druppels donker bloed in inlegkruisje (sorry) en bij afvegen.. geen krampen ook... gisteren had ik een dip en geloofde er niet meer in.. Had ook gegoogled op miskramen en zwanger en bloed verlies.. De verhalen zijn zo tegenstrijdig . Dan lees je bij miskraam dat de meeste oud bloed verloren en bij zwanger en bloedverlies lees je weer dat helder niet goed is. Ook hoir en lees ik verhalen dan dames die tijdens de zwangerschap flink bloed hebben verloren..

was het maar maandag.. Ben de onzekerheid beu..

voel op en af dingen in mijn onderbuik en het kan zo zijn dat het een voorbode van een miskraam is of mijn baarmoeder..
Duim ook hard voor jullie hoor meiden..
Hier hetzelfde hoor tasje. Partner heeft er meer vertrouwen in. Ik lijk de moed wat te verliezen. Wanneer weet je maandag iets? Wij rond 19u
tasje, ik zou precies niet te veel gaan googlen op bloed en miskramen want dan krijg je verhalen te lezen die misschien helemaal niet van toepassing zijn op jou en je de hoop ontnemen. Je hebt er geen controle over nu en dat is k*t.. maar laat je niet te gek maken door het internet. Ik hoop oprecht dat jullie allemaal hier kunnen blijven, er zijn immers zoveel vrouwen die tijdens hun zwangerschap een bloeding gehad hebben en waar het wél allemaal goed bij is blijven gaan. Ik wens jullie goede hoop en heel veel positieve afleiding dit weekend.
We hebben gelukkig de echo al om 9:00u... jullie zitten iets langer in spanning..

Ik moest maandag werken maar er wordt nu iemand voor mij ingezet. Bij slechte e ho heb ik geen zin om te werken erna..
Hier bestaat de afleiding uit tv kijken, boekjes lezen en zetel hangen. Iemand een idee voor een goede serie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven