Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch!!!! Echt WoW!!!!

Hoop hier op ook super nieuws!
Nee snap het wel hoor van jou.. Voor mannen is het zo onwerkelijk. Ze zien niks ze voelen niets.. de mijne was er nu meer mee bezig omdat we er toch bijna rekening mee hielden dat het mis zou gaan.. Bij de eerste werd het voor hem wat tastbaarder toen we het hartje hoorde en een inimienie mensje zagen..
Bumpersticker, ik denk dat het voor mannen (en vrouwen zelf ook) heel onrealistisch kan zijn en blijven de eerste tijd. Het is abstract, je ziet niet meteen een dikke buik en je zit ergens ook met de onzekerheid of het allemaal goed blijft gaan. Is het dan zo dat jouw vriend een afwachtende houding aanneemt of eerder een afwijzende houding? Als het afwachtend is, denk ik dat hij gewoon tijd nodig heeft om het te beseffen en concrete echo's, harttonen, bewegingen van de baby om het zich écht te realiseren. Ik kan me heel goed inbeelden dat het voor veel mannen zelfs pas binnenkomt bij de geboorte en ze hun zoontje/dochtertje echt zien en kunnen vasthouden. Niet elke man is evengoed in het aanvoelen van de behoeftes van een (zwangere) vrouw en omgekeerd.

Als hij eerder een afwijzende houding heeft zou ik precies toch proberen een gesprek aan te gaan over waarom hij zich zo voelt want je zou je toch gesteund moeten voelen en er samen over kunnen praten/fantaseren..

Blijf vooral niet zitten met je onzekerheid en probeer te praten met hem.

Mijn man is zelf volledig mee met het zwanger-zijn concept maar ik laat hem toch ook nog geregeld weten hoe het nu zit met de groei van de baby, dat ik me niet zo goed voel, welke spullen we nodig hebben, welk soort bevalling ik wil, wat zijn rol is in die bevalling,.. (vanalles en nog wat). Als ik dat niet zou doen, zou het voor hem toch ook allemaal wel iets-verder-van-zijn-bed-show-zijn tot aan de geboorte. Ik wil hem bewust laten worden van het feit dat hij een belangrijke rol heeft, ook nu al. Maar je partner moet daar ook zin in hebben om dat te horen.
Mooi verwoordt meid!
@bunpersticker, ik herken het wel hoor. Vooral tijdens mijn eerste zwangerschap werd het voor hem pas een beetje echt toen hij de baby ook kon voelen. Komt echt goed!!

Onze echo was goed! Alles zag er mooi uit en het hartje klopt mooi. De eerste keer zat ze ging meten kwam ze op 7.3 weken uit en later op 8 weken.
nijntjelief, wat goed dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien!
Mag ik hier ook mee praten?

Ik ben 7 weken en 1 dag zwanger. Ik heb 2 weken geleden de eerste echo gehad omdat ik toen dacht ongeveer 7/8 weken zwanger te zijn. Helaas was op die echo geen kloppend hartje te zien maar wel een vruchtzakje. De echoscopiste gaf toen aan dat ik óf minder lang zwanger was als ik dacht óf dat de zwangerschap niet goed zou lopen.

Vanmiddag (na 2 weken stressen) had ik weer een echo. Gelukkig zagen we meteen een hartje kloppen en na het meten van de baby blijkt dat ik 7 weken en 1 dag zwanger ben. Dit kan natuurlijk de volgende echo nog aangepast worden. Vriend en ik zijn dolblij. Op pijnlijke borsten na heb ik eigenlijk nergens last van

Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik ben 25 jaar, vriend 32. Het is ons eerste kindje, uitgerekende datum is nu 9 juli. Vandaag ook een kloppend hartje gezien. Volgende echo is op 12 december.
Aardbei welkom en gefeliciteerd met je echo.. stressen kan het zijn he..

fiep. Zo wordje wolk alleen maar groter he.. althans bij mij wel..
Welkom Aardbei-banaan! Ik heb je in de tabel gezet. Het zullen wel twee zenuwslopende weken geweest zijn maar jullie hebben vandaag dan toch een kloppend hartje gezien! Ik heb ineens een hartje bij in de tabel gezet voor jou.
Bedankt tasje en Fiep!
Welkom aardbei-banaan! Wat fijn dat er een kloppend hartje was! En lekker dat je weinig kwaaltjes hebt!
Welkom aardbei-banaan!

Ik heb even een hartje in de tabel bij mn naam gezet. @tasje voor jou heb ik ook een hartje geplaatst.

Hopelijk kunnen we straks er nog een toevoegen voor mlsc! 19 uur toch? Wat zullen jullie in spanning zitten...
Whoopwhoop al 3 hartjes!
Mogen al gaan om 17u15. Hij gaat ons als eerste nemen:....

Pffff wat een stress!
Succes!!!
Oh dat is nu! Ik zit heel hard duimen te draaien voor jullie! Sterkte!!
Hee dames!

Allereerst allemaal van harte met de prille zwangerschappen!

Zou ik hier mee mogen schrijven? Ik ben 24jr en zwanger van de eerste!

Zelf had ik 25 oktober een positieve test in handen! Half september is mn spiraal verwijderd dus allemaal vrij snel gegaan!

Vanavond staat de eerste afspraak bij de verloskundige gepland en ook de eerste echo! Zo spannend!

Ik zal morgen achter de pc even bijlezen!

Hoop op mooie zwangerschappen
Welkom happy life! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je!?
Hoop op een goede echo voor jullie mlsc!

Gefeliciteerd en welkom happy-life en succes vanavond!
Goede echo!!!!

Embryo was 1,24 cm en had een heel stevige hartslag!!!!

Moeten even bekomen!
Oh wat fijn! Geweldig nieuws! Zeiden ze nog iets over de placenta?
Normaal zou dit binnen twee a drie weken ongeveer weg moeten zijn.

5/12 mogen we nog eens gaan. Voor de zekerheid!
Dat is super goed nieuws
Jaaaaaa kom maar op met die hartjes! Top meiden! Mlsc heel veel succes straks!
Mlsc goed nieuws meid .. komt helemaal goed..

Happy welkom meid en succes met de echo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven