Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 10:26
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:21:
[...]
Oh dat weet ik nooit hoor wie de mods zijn
.Eentje reageert blind op staffen ( de Pavlovmod ) en er is er eentje die heeft zelfs humor. De kunst is om even uit te vissen met wie je te maken hebt voor je iets op het modtopic schrijft.
[...]
Oh dat weet ik nooit hoor wie de mods zijn
.Eentje reageert blind op staffen ( de Pavlovmod ) en er is er eentje die heeft zelfs humor. De kunst is om even uit te vissen met wie je te maken hebt voor je iets op het modtopic schrijft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 november 2016 om 10:26
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:23:
[...]
Maar dit lijkt mij overduidelijk een vrouw. (Je geeft natuurlijk maar een voorbeeld.)
Klopt, dit is een vrouw.
Notabene een vrouw die zichzelf op de psychepijler voor heeft gedaan als hulpverlener (zonder afgeronde opleiding) en dat te kust en te keur kenbaar maakte en vooral vond dat ze mensen prima kon helpen vanwege haar ontzettende kennis.
[...]
Maar dit lijkt mij overduidelijk een vrouw. (Je geeft natuurlijk maar een voorbeeld.)
Klopt, dit is een vrouw.
Notabene een vrouw die zichzelf op de psychepijler voor heeft gedaan als hulpverlener (zonder afgeronde opleiding) en dat te kust en te keur kenbaar maakte en vooral vond dat ze mensen prima kon helpen vanwege haar ontzettende kennis.
zondag 20 november 2016 om 10:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 november 2016 @ 10:26:
[...]
Eentje reageert blind op staffen ( de Pavlovmod ) en er is er eentje die heeft zelfs humor. De kunst is om even uit te vissen met wie je te maken hebt voor je iets op het modtopic schrijft.
Pavlovmod
Tja,ik kom er eigenlijk nooit,maar dit vond ik te belachelijk voor woorden.
[...]
Eentje reageert blind op staffen ( de Pavlovmod ) en er is er eentje die heeft zelfs humor. De kunst is om even uit te vissen met wie je te maken hebt voor je iets op het modtopic schrijft.
Pavlovmod
Tja,ik kom er eigenlijk nooit,maar dit vond ik te belachelijk voor woorden.
zondag 20 november 2016 om 10:30
quote:[...]Misschien leek jouw post er wel op dat je toch wel hraag wilde weten wie het was. Je had het je ook in stilte af kunnen vragen, natuurlijk.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-11-2016 12:58
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:26:
[...]
Klopt, dit is een vrouw.
Ohhhh
Die schreef hele epistels altijd toch?
[...]
Klopt, dit is een vrouw.
Ohhhh
Die schreef hele epistels altijd toch?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.