Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 11:06
quote:-Kia-Ora- schreef op 20 november 2016 @ 11:01:
[...]
En ik kan er niet op reageren zonder ook pb informatie openbaar te maken dus dat doe ik dan maar niet. Maar het staat genoteerd hoor, pssst gaat van de gewenste pb lijst.
Is goed hoor, maak wat ik schreef in bp maar openbaar.
Door deze post suggereer je dat er heel wat gePBt is namelijk.
[...]
En ik kan er niet op reageren zonder ook pb informatie openbaar te maken dus dat doe ik dan maar niet. Maar het staat genoteerd hoor, pssst gaat van de gewenste pb lijst.
Is goed hoor, maak wat ik schreef in bp maar openbaar.
Door deze post suggereer je dat er heel wat gePBt is namelijk.
zondag 20 november 2016 om 11:06
quote:-Kia-Ora- schreef op 20 november 2016 @ 11:01:
[...]
En ik kan er niet op reageren zonder ook pb informatie openbaar te maken dus dat doe ik dan maar niet. Maar het staat genoteerd hoor, pssst gaat van de gewenste pb lijst.Tja,je kunt wat dit betreft beter op je handen gaan zitten,inderdaad. Heb jij ook helemaal niet nodig.
[...]
En ik kan er niet op reageren zonder ook pb informatie openbaar te maken dus dat doe ik dan maar niet. Maar het staat genoteerd hoor, pssst gaat van de gewenste pb lijst.Tja,je kunt wat dit betreft beter op je handen gaan zitten,inderdaad. Heb jij ook helemaal niet nodig.
zondag 20 november 2016 om 11:07
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 november 2016 @ 11:03:
[...]
Het is van beiden natuurlijk ietwat opruiend.Zeker en dat schreef ik ook. Ik zou het dan ook niet hebben gedeeld maar het vervolgens omdraaien en de focus op een leggen is ook niet eerlijk.
[...]
Het is van beiden natuurlijk ietwat opruiend.Zeker en dat schreef ik ook. Ik zou het dan ook niet hebben gedeeld maar het vervolgens omdraaien en de focus op een leggen is ook niet eerlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 november 2016 om 11:08
zondag 20 november 2016 om 11:09
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:26:
[...]
Klopt, dit is een vrouw.
Notabene een vrouw die zichzelf op de psychepijler voor heeft gedaan als hulpverlener (zonder afgeronde opleiding) en dat te kust en te keur kenbaar maakte en vooral vond dat ze mensen prima kon helpen vanwege haar ontzettende kennis.Ohhhhh, die
[...]
Klopt, dit is een vrouw.
Notabene een vrouw die zichzelf op de psychepijler voor heeft gedaan als hulpverlener (zonder afgeronde opleiding) en dat te kust en te keur kenbaar maakte en vooral vond dat ze mensen prima kon helpen vanwege haar ontzettende kennis.Ohhhhh, die
Je bent zelf een theepot
zondag 20 november 2016 om 11:10
zondag 20 november 2016 om 11:10
zondag 20 november 2016 om 11:13
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 11:11:
Trouwens ook bijzonder dat mensen wel vallen over een pb met info over het onderwerp, maar mijn bericht hier in Napraat gewoon is.
Is dat dan zo anders dan in een pb?
Ik vind namelijk van niet.Het lijkt me dat je pb-t als je weet dat je iets doet wat niet zo netjes is. Daar zit voor mij wel een verschil in.
Trouwens ook bijzonder dat mensen wel vallen over een pb met info over het onderwerp, maar mijn bericht hier in Napraat gewoon is.
Is dat dan zo anders dan in een pb?
Ik vind namelijk van niet.Het lijkt me dat je pb-t als je weet dat je iets doet wat niet zo netjes is. Daar zit voor mij wel een verschil in.
Tjezus, wat vals
zondag 20 november 2016 om 11:14
quote:MevrouwJack schreef op 20 november 2016 @ 11:13:
[...]
Het lijkt me dat je pb-t als je weet dat je iets doet wat niet zo netjes is. Daar zit voor mij wel een verschil in.Ik kan me niet voorstellen dat er hier alleen ge pb't wordt om recepten van boerenkool eens gezellig onder elkaar op te pimpen.
[...]
Het lijkt me dat je pb-t als je weet dat je iets doet wat niet zo netjes is. Daar zit voor mij wel een verschil in.Ik kan me niet voorstellen dat er hier alleen ge pb't wordt om recepten van boerenkool eens gezellig onder elkaar op te pimpen.