Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 12:51
quote:yasmijn schreef op 20 november 2016 @ 12:35:
Het waait hier flink en ik ga straks een potje voetbal kijken.Hier vloog net een fatboy die onder de overkapping van het balkon lag, in volle vlucht over de borstwering... Dat belooft niet veel goeds voor die bal.
Het waait hier flink en ik ga straks een potje voetbal kijken.Hier vloog net een fatboy die onder de overkapping van het balkon lag, in volle vlucht over de borstwering... Dat belooft niet veel goeds voor die bal.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 20 november 2016 om 12:55
zondag 20 november 2016 om 13:21
http://www.omroepzeeland. ... aat-zware-editie-tegemoet
Hier gelukkig wel storm. Was ook sneu geweest als het vandaag niet had gewaaid.
Hier gelukkig wel storm. Was ook sneu geweest als het vandaag niet had gewaaid.
zondag 20 november 2016 om 13:23
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 13:02:
We mogen in het geval van Matt wel zijn proxynicks aan hem koppelen.
In het geval van die andere die ik maar niet noem gezien mijn officiële waarschuwing van zojuist niet.
Toch weer een pietsie duidelijkheid in wat wel/niet kan.Zolang we maar niet aan 'stemmingmakerij' doen want daar kreeg ik een waarschuwing voor.
In het geval van die andere die ik maar niet noem gezien mijn officiële waarschuwing van zojuist niet.
Toch weer een pietsie duidelijkheid in wat wel/niet kan.Zolang we maar niet aan 'stemmingmakerij' doen want daar kreeg ik een waarschuwing voor.
zondag 20 november 2016 om 13:47
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 13:02:
Toch weer een pietsie duidelijkheid in wat wel/niet kan.
Die naam die jij niet mag noemen, is dat de naam van onlangs (mod:we denken er over na en komen er op terug) die in afkortingsvorm rijmt om de musical over poezen (1)
Of de naam van iets wat best goed helpt tegen de dorst (2)
Om jou geen ban aan te naaien heb ik er even (1) en (2) bij gezet.
Als jij nou willekeurig wat -uiteraard zinnigs- post met één of twee woorden dan weet ik weer waar ik aan toe ben.
Wow, dit forum kan best spannend worden zo.
Toch weer een pietsie duidelijkheid in wat wel/niet kan.
Die naam die jij niet mag noemen, is dat de naam van onlangs (mod:we denken er over na en komen er op terug) die in afkortingsvorm rijmt om de musical over poezen (1)
Als jij nou willekeurig wat -uiteraard zinnigs- post met één of twee woorden dan weet ik weer waar ik aan toe ben.
Wow, dit forum kan best spannend worden zo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 november 2016 om 13:58
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 13:47:
[...]
Wow, dit forum kan best spannend worden zo.Vieze sokken
[...]
Wow, dit forum kan best spannend worden zo.Vieze sokken