yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 12:07
haha
Dit topic komt op de nominatie te staan voor leukste topic van 2009 !
En wat een mensen, die tribune zit nu al stampvol, ik denk dat je maar op de middenstip van de kuip moet gaan liggen. Dan kunnen we het volgen.
En spreekkoren zingen.
"eeeen Yam die krijgt een beeb, en yam die krijgt een beeb , en yam die krijgt een beeb, en yam die krijgt een beeb"
"puuuuf nou maar weg die wee, puf nou maar weg die wee, puf nou maar weg die wee, puf nou maar weg die wee"
"nooog eeeven pehersen, nog even pehersen, nog even pehersen, nog even pehersen '
Dit alles natuurlijk op de mooie melodie van het het oudhollandsche : "hij is een hondelul"
En wat een mensen, die tribune zit nu al stampvol, ik denk dat je maar op de middenstip van de kuip moet gaan liggen. Dan kunnen we het volgen.
En spreekkoren zingen.
"eeeen Yam die krijgt een beeb, en yam die krijgt een beeb , en yam die krijgt een beeb, en yam die krijgt een beeb"
"puuuuf nou maar weg die wee, puf nou maar weg die wee, puf nou maar weg die wee, puf nou maar weg die wee"
"nooog eeeven pehersen, nog even pehersen, nog even pehersen, nog even pehersen '
Dit alles natuurlijk op de mooie melodie van het het oudhollandsche : "hij is een hondelul"
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 3 januari 2009 om 12:10
quote:Moordwijf schreef op 03 januari 2009 @ 12:05:
hmm in je openingspost heb je het over ''zijn pieterpeuterige nageltje'' toch een jongetjes dus?
hmmm dat is gemakshalve...
we weten oprecht NIET of het een meisje of een jongen is ....
want als ik t wel had geweten had ik mn kwek toch niet kunnen houden....
hmm in je openingspost heb je het over ''zijn pieterpeuterige nageltje'' toch een jongetjes dus?
hmmm dat is gemakshalve...
we weten oprecht NIET of het een meisje of een jongen is ....
want als ik t wel had geweten had ik mn kwek toch niet kunnen houden....
zaterdag 3 januari 2009 om 12:10
quote:borodini schreef op 03 januari 2009 @ 12:07:
haha
En spreekkoren zingen.
haha
En spreekkoren zingen.
zaterdag 3 januari 2009 om 12:15
Leuk, Yam! Heb je nog geslapen sinds 5 uur?
Enneh... hier kun je je weeen bijhouden: http://www.contractionmaster.com/
Enneh... hier kun je je weeen bijhouden: http://www.contractionmaster.com/