Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.

Het vorige topic vinden jullie hier

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Funnel schreef op 17 november 2016 @ 15:39:

Hoi! Ik kan ook wel wat hulp gebruiken

Als jongensnaam hebben we voor nu Teun op nr 1 staan, maar weet niet of ik daar wel het JAAAA!-gevoel bij heb.. Aan de andere kant zullen veel mensen dat wellicht niet hebben bij het kiezen van een naam.

Namen die ik verder leuk vindt maar zijn afgeschoten door man: Jim, Finn, Siem

Mijn man vindt Teun ook heel leuk, verder houdt hij meer van ouderwetse namen als Theo bijv, of Engels als Dean.

Graag inspiratie!

Teun err leuk!

Suggesties: Jens, Luuk, Mees, Tijn, Ties, Joost, Guus, Jilles, Berry, Jack.
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
wij zijn van klassieke namen

hebben een

Thomas (valentijn)

Tim(othy) benjamin

Floris Christopher

verder vond ik mooi

matthijs

joris

lucas

kasper

Oliver

tobias
Wij twijfelen heel erg tussen Berend en Victor. Wat vinden jullie mooier?
Ik vind Berend mooier.
Berend vind ik het leukst!
Dance like nobody is watching & sing like there is nobody listening!
Bedankt MN-- en xRSNx voor jullie reactie! :-)
quote:bibabloem schreef op 22 november 2016 @ 07:16:

Wij twijfelen heel erg tussen Berend en Victor. Wat vinden jullie mooier?

Ik stem voor Victor.

Niet in de laatste plaats daar mijn eigen zoon zo heet.

Wij twijfelen heel erg tussen Berend en Victor. Wat vinden jullie mooier?Victor
quote:Kloktikt schreef op 14 november 2016 @ 21:34:

De wat absurde (vind ik ) namengenerator van de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/kijkverder/201 ... generator/

hahahahhaha er gaat een nieuwe wereld voor me open!

Berrena

Speng

Sanno

Kenz

alles is mogelijk....

ik denk dat mijn man gillend wegrent van ALLE namen die hier worden gegenereerd!

Wij twijfelen heel erg tussen Berend en Victor. Wat vinden jullie mooier?Allebei heel mooi! Victor wint met een inimini klein voorsprongetje.
Ik vind Victor ook leuker dan Berend.
@bibabloem: Berend! Tof omdat het een mooie klank heeft. Je hoort het niet vaak meer, maar het heeft wel iets vertrouwds omdat 'vroeger' de naam vaker voorkwam.
Bibabloem: Victor

Wij twijfelen heel erg tussen Berend en Victor. Wat vinden jullie mooier?Victor! Lieve stoere naam.
Victor vind ik een naam voor mannen van boven de 65. Dan liever Berend.
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:-tinkerbell- schreef op 22 november 2016 @ 22:06:

Victor vind ik een naam voor mannen van boven de 65. Dan liever Berend.Ik heb het precies andersom. Ik "ken" geen Victor die ouder is dan bijv de presentator Victor Brand en meerdere Victors die rond de 30 zijn of jonger. Berend associeer ik juist met een oude man
Hoi hoi!

Ik mag weer een jongensnaam gaan zoeken ons zoontje heet S.am

We willen weer gaan voor ee naam kiezen met 1 lettergreep.

Iemand leuke ideeën?

Groetjes!!
quote:mendy schreef op 22 november 2016 @ 22:09:

[...]

Ik heb het precies andersom. Ik "ken" geen Victor die ouder is dan bijv de presentator Victor Brand en meerdere Victors die rond de 30 zijn of jonger. Berend associeer ik juist met een oude man

Ik ook. Ik vind Berend voor 70+'ers. Victor daarentegen vind ik fris, stoer en lief!

Namen bij Sam: Sam & ...

Luc, Per, Mats, Mees, Tijs, Jip, Joep, Max, Daaf, Duuk, Loek, Jens, Cas, Ties, Guus

Lot, Liv, Lis, Bo, Lou, Jet, Jip, Roos, Noor, Mies, Britt, Chloe, Door, Fee, Fleur
Wow dat is snel!

Per? Die naam kende ik eigenlijk niet! Best leuk! Daaf vind ik ook erg leuk, alleen jongen 2 huizen verderop geboren en heet zo!

Max ook leuk en Mees. Mats vond ik misschien icm met S.am minder, vanwege bijna allemaal zelfde letters .

Bedankt voor meedenken! Ben zo inspiratieloos :s
Sam en

Job

Tuur

Nout/ Noud

Huub

Huib

Sjors

Bob

Roel

Stef

Ward

Wout

Lex

Lev

Jon

Jelt

Just

Jort
quote:lovelola schreef op 23 november 2016 @ 18:46:

Wow dat is snel!

Per? Die naam kende ik eigenlijk niet! Best leuk! Daaf vind ik ook erg leuk, alleen jongen 2 huizen verderop geboren en heet zo!

Max ook leuk en Mees. Mats vond ik misschien icm met S.am minder, vanwege bijna allemaal zelfde letters .

Bedankt voor meedenken! Ben zo inspiratieloos :sPer is een Scandinavische naam, ik ken m van het lieve oude mannetje uit de film Ronja de Roversdochter
@satire: heel leuk rijtje, Just vind ik heel leuk! Die komt op mijn lijstje. Lev zet ik er ook op! Bedankt!
Dit zijn trouwens de namen die ik nu op mn lijstje heb...geef gerust jullie mening. Ik dacht eerst...Moos, leuk. Zegt mijn moeder vorige week opeens: als je maar niet Moos kiest, want dat kan echt niet: S.am en Moos. (Haha kende die combi helemaal niet....) vandaar dat jullie gewoon je mening mogen geven...liever vooraf horen, dan wanneer meneertje zijn naam heeft gekregen ;)

S.am & Mik

S.am & Jur

S.am & Juun

S.am & Sil

S.am & Lou

S.am & Loe

S.am & Luk

S.am & Sef

S.am & Sol

S.am & Fes

S.am & Jeen

S.am & Mauk

S.am & Fijs

S.am & Lev

S.am & Just
S.am & Noof
Ik vind het trouwens leuk om de reacties op Victor te lezen. Een paar weken geleden hebben jullie met mij meegedacht en uiteindelijk postte ik dat het Wieger zou worden. Maar ik bleef maar twijfelen. En drie weken geleden wisten man en ik het opeens: onze zoon heet Victor! Deze naam klopt en alle twijfel is weg. Maar ik vind het toch heel leuk om via de vraag van iemand anders reacties te lezen op deze naam. Ben nu nog meer overtuigd dan ik al was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven