Centraal Moderatortopic
zondag 16 oktober 2016 om 12:38
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 22 november 2016 om 21:04
woensdag 23 november 2016 om 18:18
quote:ModeratorViva schreef op 15 november 2016 @ 19:54:
[...]
We gaan je probleem doorgeven aan de technische dienst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumEn nog een keer. In de ouderensoos bij p. 34 spring ik niet naar de volgende pagina maar opeens naar:
http://farianmania.blogsp ... y-ticket-12-us-remix.html
Misschien heeft de TD er nog wat aan.
[...]
We gaan je probleem doorgeven aan de technische dienst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumEn nog een keer. In de ouderensoos bij p. 34 spring ik niet naar de volgende pagina maar opeens naar:
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
woensdag 23 november 2016 om 19:14
quote:merano schreef op 23 november 2016 @ 18:18:
[...]
En nog een keer. In de ouderensoos bij p. 34 spring ik niet naar de volgende pagina maar opeens naar:
Beste Merano,
Wat vervelend! Zou je je situatie willen uitleggen op het Reactie- en Bugtopic 3?
Dan wordt het probleem automatisch meegenomen en bekeken.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
En nog een keer. In de ouderensoos bij p. 34 spring ik niet naar de volgende pagina maar opeens naar:
Beste Merano,
Wat vervelend! Zou je je situatie willen uitleggen op het Reactie- en Bugtopic 3?
Dan wordt het probleem automatisch meegenomen en bekeken.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 23 november 2016 om 21:17
Mag ik jullie vragen om samen met het nieuwe uiterlijk ook eens te gaan nadenken over het uitdelen bannen op basis van stafjes?
Sommige mensen naaien elkaar hier overdacht, in overleg en dus bewust bannen aan en jullie laten je daarvoor gebruiken. Dat zijn jullie je vast niet bewust,zo bedoel ik het niet en ik snap dat het lastig beoordelen kan zijn.
Geen idee hoe het mod vak in elkaar zit en ook geen idee wat je hier als mods tegen kan doen.
Maar wel het verzoek van mij om met het nieuwe uiterlijk en dus begin, ook eens samen te sparren over wat nou wel en niet banwaardig is ondanks de door jullie veronderstelde waterdichte huisregels.
Ik weet dat deze post zo weg gehaald wordt, ik weet ook dat er mij gezegd gaat worden dat ik maar moet mailen en dat ik een waarschuwing tegemoet kan zien. En ook ik geef ik jullie deze overweging niet voor het eerst mee en het zal vermoedelijk ook niet voor het laatst zijn,dus heeee... soit.
Maar ik hoop ondanks alles wat ik nu dus al zeker weet, dat jullie mijn verzoek (wederom) lezen en misschien in overweging zullen nemen om met elkaar te gaan zitten en dit te bespreken.
Bedankt voor al jullie inzet.
Met vriendelijke groet,
Enn
Sommige mensen naaien elkaar hier overdacht, in overleg en dus bewust bannen aan en jullie laten je daarvoor gebruiken. Dat zijn jullie je vast niet bewust,zo bedoel ik het niet en ik snap dat het lastig beoordelen kan zijn.
Geen idee hoe het mod vak in elkaar zit en ook geen idee wat je hier als mods tegen kan doen.
Maar wel het verzoek van mij om met het nieuwe uiterlijk en dus begin, ook eens samen te sparren over wat nou wel en niet banwaardig is ondanks de door jullie veronderstelde waterdichte huisregels.
Ik weet dat deze post zo weg gehaald wordt, ik weet ook dat er mij gezegd gaat worden dat ik maar moet mailen en dat ik een waarschuwing tegemoet kan zien. En ook ik geef ik jullie deze overweging niet voor het eerst mee en het zal vermoedelijk ook niet voor het laatst zijn,dus heeee... soit.
Maar ik hoop ondanks alles wat ik nu dus al zeker weet, dat jullie mijn verzoek (wederom) lezen en misschien in overweging zullen nemen om met elkaar te gaan zitten en dit te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Enn
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 23 november 2016 om 21:43
quote:Enn schreef op 23 november 2016 @ 21:17:
Mag ik jullie vragen om samen met het nieuwe uiterlijk ook eens te gaan nadenken over het uitdelen bannen op basis van stafjes?
Met vriendelijke groet,
Enn
We zijn op de hoogte van de manier waarop sommige forummers stafjes misbruiken. We proberen zoveel mogelijk naar iedere situatie te kijken en in sommige gevallen ondernemen we ook geen actie. Mochten we toch een verkeerde beslissing hebben genomen dan staat het je vrij om te mailen. We zijn altijd bereid om een kwestie opnieuw te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Enn
We zijn op de hoogte van de manier waarop sommige forummers stafjes misbruiken. We proberen zoveel mogelijk naar iedere situatie te kijken en in sommige gevallen ondernemen we ook geen actie. Mochten we toch een verkeerde beslissing hebben genomen dan staat het je vrij om te mailen. We zijn altijd bereid om een kwestie opnieuw te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
donderdag 24 november 2016 om 07:07
quote:ModeratorViva schreef op 23 november 2016 @ 21:43:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Indien vermeld zou worden wie welke melding gestaft heeft en waarom, dan zou er veel minder gestaft worden.
Nu is het lekker makkelijk stiekem allemaal staffen. De gestafte weet het toch niet.
Als iemand zo "stoer" is om te staffen, zou die persoon het toch ook geen probleem vinden wanneer in elk geval de gestafte mag weten wie hem/haar gestaft heeft?
Er wordt namelijk vervolgens wel publiek gemeld wie een ban heeft en waarom.
Als ik het het echte leven een belastende getuigenverklaring afleg tegen iemand, dan heeft die persoon ook recht om te weten wie die persoon is.
Denk dat het bekend maken van de staffer (aan de gestafte) jullie ook heel veel werk zou schelen, omdat er veel minder gestaft zou worden.
Win-win
Misschien een goed idee?
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Indien vermeld zou worden wie welke melding gestaft heeft en waarom, dan zou er veel minder gestaft worden.
Nu is het lekker makkelijk stiekem allemaal staffen. De gestafte weet het toch niet.
Als iemand zo "stoer" is om te staffen, zou die persoon het toch ook geen probleem vinden wanneer in elk geval de gestafte mag weten wie hem/haar gestaft heeft?
Als ik het het echte leven een belastende getuigenverklaring afleg tegen iemand, dan heeft die persoon ook recht om te weten wie die persoon is.
Denk dat het bekend maken van de staffer (aan de gestafte) jullie ook heel veel werk zou schelen, omdat er veel minder gestaft zou worden.
Win-win
Misschien een goed idee?
donderdag 24 november 2016 om 12:05
quote:Corona67 schreef op 24 november 2016 @ 07:07:
[...]
Win-win
Misschien een goed idee?
We zullen het in overweging nemen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Win-win
Misschien een goed idee?
We zullen het in overweging nemen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 25 november 2016 om 07:40
Kunnen jullie dat ge-TVP niet gewoon verbieden? De nieuwste mode is om niet alleen topics, maar ook specifieke pagina's binnen topics te TVP'en. Vreselijk vervelend om te lezen en hoe moeilijk is het nou helemaal om je favoriete topic even op te zoeken bij de actieve topics, of om er iets leuks te schrijven.
vrijdag 25 november 2016 om 09:13
vrijdag 25 november 2016 om 09:23
quote:MwTheelepel schreef op 25 november 2016 @ 09:18:
[...]
Ik ook! Maar ik ben het e-mail adres vergeten waarmee ik dit account aangemaakt heb.. Ah toe?
Ook jij kan plakken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Ik ook! Maar ik ben het e-mail adres vergeten waarmee ik dit account aangemaakt heb.. Ah toe?
Ook jij kan plakken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 25 november 2016 om 12:28
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 november 2016 @ 07:40:
Kunnen jullie dat ge-TVP niet gewoon verbieden? De nieuwste mode is om niet alleen topics, maar ook specifieke pagina's binnen topics te TVP'en. Vreselijk vervelend om te lezen en hoe moeilijk is het nou helemaal om je favoriete topic even op te zoeken bij de actieve topics, of om er iets leuks te schrijven.Helemaal mee eens.
Kunnen jullie dat ge-TVP niet gewoon verbieden? De nieuwste mode is om niet alleen topics, maar ook specifieke pagina's binnen topics te TVP'en. Vreselijk vervelend om te lezen en hoe moeilijk is het nou helemaal om je favoriete topic even op te zoeken bij de actieve topics, of om er iets leuks te schrijven.Helemaal mee eens.
vrijdag 25 november 2016 om 14:29
Omdat topics over andere forummers niet mogen, is het topic Welkom terug S-Meds verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 25 november 2016 om 14:35
vrijdag 25 november 2016 om 14:38
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 november 2016 @ 07:40:
Kunnen jullie dat ge-TVP niet gewoon verbieden? De nieuwste mode is om niet alleen topics, maar ook specifieke pagina's binnen topics te TVP'en. Vreselijk vervelend om te lezen en hoe moeilijk is het nou helemaal om je favoriete topic even op te zoeken bij de actieve topics, of om er iets leuks te schrijven.Eens, en volgens mij kan er gewoon gebookmarkt (is dat een woord?) worden.
Kunnen jullie dat ge-TVP niet gewoon verbieden? De nieuwste mode is om niet alleen topics, maar ook specifieke pagina's binnen topics te TVP'en. Vreselijk vervelend om te lezen en hoe moeilijk is het nou helemaal om je favoriete topic even op te zoeken bij de actieve topics, of om er iets leuks te schrijven.Eens, en volgens mij kan er gewoon gebookmarkt (is dat een woord?) worden.
vrijdag 25 november 2016 om 15:35
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2016 @ 14:35:
Mods, wat moet ik " maken " van deze smiley . indien geplaatst onder een quote ? Mag of moet ik dat opvatten als " da's een zieke uitspaak " ?
En wat is de bedoeling van deze : . ?
Moet je eerlijk bekennen dat ik ook niet echt weet hoe de genoemde smileys geïnterpreteerd moeten worden. Het hangt natuurlijk ook af van de context. Ik zal het eens navragen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, wat moet ik " maken " van deze smiley . indien geplaatst onder een quote ? Mag of moet ik dat opvatten als " da's een zieke uitspaak " ?
En wat is de bedoeling van deze : . ?
Moet je eerlijk bekennen dat ik ook niet echt weet hoe de genoemde smileys geïnterpreteerd moeten worden. Het hangt natuurlijk ook af van de context. Ik zal het eens navragen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum