zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Hallo,

Joya vandaag weer stukken beter dan gisteren en ook is ze haar ontlasting kwijt! Pikzwart dus darmen hebben duidelijk ergens last van gehad. Afgelopen nacht heeft ze op hoesten na en 2x speen goed geslapen. Van 20.30 uur tot 4.34 uur en toen bv gehad vervolgens om 6.45 uur andere borst gehad en uiteindelijk om kwart over 8 wakker van haar broer!

Heerlijk geslapen dus.

Wij hebben beide heel gezellig vanaf 21.00 t/m 23.00 uur geslapen, we moesten wel, konden niet meer en het heeft ons erg goed gedaan. We lagen ook alweer om 1 uur in bed! Vandaag bij schoonouders geweest en verder niks gedaan. Lekker rustig dus.

Aapje, je blijft hier toch ook wel schrijven he? Willen weten wat je meemaakt allemaal en hoe het is!

Groetjes Ukkie
aapje wat geweldig zeg, wat een leuk begin van het nieuwe jaar!!

Iedereen de beste wensen!
Oh wat fijn Uk dat het weer wat beter gaat! Dan zul jij je ook wel wat beter voelen, Zulke heftige nachten ga je niet in de koude kleren zitten lijkt mij.

En natuurlijk blijf ik hier schrijven! Ik was niet anders van plan!

Heb me ook al aangemeld bij het sept-topic. Leuk dat ik dat nu kan.

@ KK: dank je! Volg jij snel?
Goedemorgen,

Jullie geloven het vast niet op dit tijdstip, maar ik ben heerlijk uitgerust. Zal wederom wel eenmalig zijn geweest ik heb nog geen hoop op vastigheid, maar heerlijk was het zeker. Joya werd namelijk pas om 6 uur wakker vanmorgen!!!! Ze lag om 20.10 uur in bed en werd dus pas om 6 uur voor het eerst wakker en had toen ook direct wel megahonger!! Borsten stonden op knappen dus geen probleem. Verder slapen lukte helaas niet, want haar neusje liep vol en ze kreeg behoorlijke hoestbuien! Dus ben ik al een kleine 45 minuten met haar beneden! (ik werd om 5 uur wakker omdat ik moest plassen, schrok me een ongeluk en heb ook direct even gekeken of het allemaal goed met mijn kleine meid was)

Ze ligt nu heerlijk te spelen op de grond op een kleedje met haar speelgoed, maar het leukste is toch wel het flesje fruitshoot(leeg) van haar broer. Die is al uitvoerig onderzocht en geproefd!

Ondertussen probeert ze om vooruit te komen en dat lukt af en toe een beetje, maar rollend en achteruit gaat nog altijd sneller en beter.

Jayden werd gisteravond om kwart voor 10 ineens huilend wakker, maar ik denk dat hij gedroomd had, want nadat ik hem een knuffel had gegeven, zijn speen weer in een aai over zijn bol, sliep hij heerlijk verder!

Aapje, gezellig, want er zijn hier een aantal zwanger dames gestopt met schrijven toen ze eenmaal zwanger waren en dat is toch wel jammer vind ik, we leven mee met het zwanger worden, maar ook met het zwanger zijn! Leuk man en kan me voorstellen dat het toch een beetje spannend voor je is!

Knappekloon, we duimen nu ook hard voor jou en voor cooper en lola uiteraard en sorry als ik nu iemand vergeten ben!

Groetjes Ukkie
Ons lijstje id inmiddels wel erg kort geworden he?

Jeetje ukkie dat lijkt me toch wel erg prettig om zomaar wakker te schrikken maar dan eigenlijk wel om e ngoede reden.....lijkt me heerlijk na de afgelopen weken om je s'ochtends een beetje mens te voelen ipv zo moe. Fijne dag met je kids!

en een heel goed nieuwjaar natuurlijk voor iedereen!

Begin toch wel een beetje de bibbers te krigjen voor de aanstaande bevalling hoor. Weet nu een beetje wat er op m'n pas komt en regelmatig de gedachte door m'n hoofd"wat heb ik me nu weeer op de hals gehaald!!!!" nah ja, als het eenmaal is begonnen is er geen weg meer terug en is het voorbij voordat je het weet......

@koe hoest met jou? nog 8 daagjes tot DE datum.......spannend.

@aapje, wat een ontzettend lieve reactie van je man.......(ze kunnen toch best wel lief zijn he) maar soms moet je ze even de hint uitspellen voordat ze snappen wat je bedoelt te zeggen. hahahahahaha

en voor de andere dames. de duimen blijven draaien!
Vooral niet gaan liggen, maar lekker rechtop zitten!!!

Goeie morgen !!!

Aapje, keken je vrienden niet naar je dan dat je geen champagne dronk oid?? viel ze dat niet op?? Hoe voel je je, ondanks de spanning... geniet ervan meid!!

Ukkie, gelukkig gaat het met Joya weer wat beter... dus lekker rustig oudejaardavond gehad, heerlijk toch?? tenminste weer een beetje bij kunnen tanken, gelukkig!! Nog ff genieten van je paar daagies vrij!!! doe lekker rustig aan!!

Wat een mooie foto van Joya, lekker wiefie is het ook!!

Ringel, echt??? krijg je kriebels....ikke oudjaarsdag en gisteren wel omdat het rommelde.. was gister avond vreselijk moe dus lag om half 8 al te slapen, maar een super slechte nacht gehad elk uur {?????????} naar de wc geweest, pfffff Hoe voel je je verder meid?? gaat alles nog zijn gangetje??

Voor ons is het nu echt aftellen geblazen...'t komt nu allemaal erg dichtbij, ben er ook wel aan toe eigenlijk en ze mag er vanaf maandag ook wel uit { is mjin zusje er weer!! }....

We kwamen oudjaarsavond bij mijn mannetje zijn nicht en haar man { zijn wij samen mee getrouwd, dus ook hele goeie vrienden van ons} ze zijn al 1,5 jaar bezig om zwanger te worden en gingen sinds kort naar het ziekenhuis voor onderzoeken..... ze kijkt me aan en ik wist al genoeg, dacht het vorige wk al aan haar te zien, maar tja om dan direct te gaan vragen....... ZWANGER!!!!! ze zijn zo gelukkig, ik kon mijn tranen niet bedwingen en we hebben samen een potje staan huilen te midden van andere vrienden {om 00.00uur ook weer }... Het is zo bijzonder, we zijn op dezelfde dag getrouwd en nu worden we ook nog in het zelfde jaar "mama"!! Super.... Ze is in aug uitgeteld, dus nog heel pril ,maar tja ze kan het ook niet langer stil houden...ze zegt al zag je vorige wk al een paar x naar me kijken dusse had wel het idee dat je het doorhad en idd dat had ze helemaal goed!!....

Ik ga zo nog ff naar haar toe, gezellig!!

Meiden een fijne dag!! Groetjes Koe
@koe, ja krijg toch wel een beetje de bibbers nu, in januari zijn de eerste babies al geboren en zelfs de 1e februari is al geboren op 1e kerstdag! t komt allemaal errug dichtbij nu. maar ach, als je eenmaal bezig bent is er geen weg meer terug. Stukje gezonde spanning dacht ik zo.

@aapjem hoe is het jou vandaag gegaan? beetje bekomen van de schrik/euforie wat er dan ook allemaal door je heen kan gaan als je opeens positief test.
Hai meiden,

Ff heel kort, ben kapot...

Vandaag is het eigenlijk nog onwerkelijker geworden allemaal! Net zijn we uit wezen eten en hebben we het over onze ´worm´ gehad. Dat was wel fijn. Morgen ga ik nog een keer testen en als die weer positief is, ga ik echt juichen... vind het nu nog allemaal wat spanennd enzo... Dus nee, eigenlijk nog niet bekomen...

@ Uk: wat een ontzettend mooie foto's! Wat een geweldige meid heb je!! Echt prachtig. Is ze altijd zo vrolijk? (behalve als ze ziek is natuurlijk)

@ RIngel: ja heb je al de kriebels? Kan ik me wel voorstellen. Het komt nu wel allemaal heel dichtbij he...

@ Koe: wat ontzettend tof dat de vrouw van mans neef (hihi lange zin) ook zwanger is! Zo bijzonder om dat dan nog samen mee te kunnen maken! Echt heel leuk!

Verder heb ik wel alles gelezen, maar weet niet meer zo goed wat iedereen precies geschreven had... sorry.

Morgen kom ik wel wat uitgebreider langs.

Duimen jullie voor mij voor een extra duidelijk streepje morgen? Dan zal ik morgen op de roze wolk klimmen en alleen nog maar genieten
@ RIng: ben eigenlijk al over de naam uit?
@Iedereen: een heel goed, gezond, en vruchtbaar 2009. en dat alle bevallingen maar vlotjes mogen verlopen. En alle reeds geboren baby's maar gezond mogen opgroeien!

@Xaar: wat een verhaal zeg, van je broer…pff. Heel mooi dat je hem vernoemt.

@Ringel: je kunt toch ook zonder medische indicatie in het ziekenhuis bevallen? Dan ben je er maar, baadt het niet, dan schaadt het niet, toch?

@Ukkie: wat een ‘gedoe” met Joya, fijn dat het nu weer beter gaat

@Aapje: WHAAAAA, ONWIJS GEFELICITEERD!!! Dat is nog eens goed het nieuwe jaar ingaan.!!

Ben een weekje niet in de buurt van het internet geweest, vandaar dat ik jullie verwaarloosd heb.

Ik ben met een record bezig, 12 november voor het laatst ongesteld en nog steeds niet...51 dagen dus, tjonge!

Ons lijstje wordt inderdaad steeds korter, zijn we zo erg? :-)

Zag ik Yamuna nu ff snel voorbij komen trouwens: ben je al bevallen?
lees net op december 2008 dat yam haar water net gebroken is!!
Oeh spannend! Eindelijk!!
OH ja, net trouwens een heeeeel duidelijk streepje geplast!! Dus nu geloof ik het echt! Ik ben zwanger! Net al aan mijn moeder vertelt, ze was helemaal blij en enthousiast!

Laat het genieten nu maar beginnen!

@ Cooper: jij ook gelukkig nieuw jaar! Maar 51 dagen? Dat is niet tof!! Ga je binnenkort richting huisarts? Wel heeel erg balen dat het zo lastig gaat in jouw cyclus!
Te gek aapje!!! Wanneer ben je uitgerekend???? Ben zo blij voor jullie. Op naar de volgende!

Wat spannend dat het bij Yam is begonnen!!! Ben heel benieuwd!

Coop,

Wat wordt jouw geduld toch altijd op de proef gesteld pfff. Ik vind het erg knap van je. respect

Hier alles goed.

Ons klein mannetje is echt een enorme druktemaker. Als ik hem de ruimte geef, ga liggen e.d. dan zie je hem door mn buik kruipen. Een golfslagbad. Hahahah. Het is zon bizar gezicht. Hij is zo enorm sterk. Dat zal wat worden als ie wat groter word, denk dat ik een blauwe plekken buik krijg en wellicht wat ribben ga kneuzen. Hij is nu pas (bijna) 26 weken, dus dat beloofd wat, hihihi

Nou ik moet gaan meiden. Boodschappen doen en naar de bouwmarkt. Dozen halen en daarna de zolder leeghalen.

Tot later!!!
Cooper, wat een cyclus zeg, allemensen...ga je er mee naar de ha?? miss wel ff slim.. succes meid!!!

Aapje, SUPER!!!!! GEFELCITEERD!! Nu lekker op de roze wolk klimmen en gaan genieten van wat er komen gaat...

Hiero alles goed, wel weer wat last van steken onder in de buik, maar goed dat is logisch natuurlijk... we wachten rustig af wanneer de kleine meid het eraan toe heeft om eruit te komen....spannend voor Yamuna, ben benieuwd!! zal zo ff op haar topic kijken of er al nieuws is!!...

FIjn weekend ladies
Aapje, dan kan je nu de spreekwoordelijke roze wolk op. Super meid!!

Xaartje, dat beloofd wat als je nu al een golfslagbad bent. Straks heeft hij minder ruimte, maar zal dan inderdaad je ribben wel eens goed aanvallen en vooral niet te vergeten je blaas. Is ook zo fijn moet je hard hollend naar de wc!!

Groetjes Ukkie
heey meiden, weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet eigenlijk, sinds een uurtje of half vier vanmiddag ben ik het zwanger zijn ineens helemaal zat, kreeg meer last van mijn rug/buik en was enorm moe! ben op bed gegaan ff geslapen.. en nu erg emotioneel..kan overal wel om huilen... last van mijn onderbuik {zo'n ongesteldheidsgevoel}.... ik ga zo douche en dan maar op bed denk ik.... loop mezelf ff in de weg momenteel...

{sorry ik moest het ff aan jullie kwijt}

Groetjes Koe {39wk}
ah arme Koe: het zijn echt de laatste loodjes die het zwaarst zijn he.

Hielp het douchen een beetje? en kun je nog een beetje slapen op dit moment? Ik hoop dat je de komende dagen goed doorkomt en dat je maandag lekker al je dochter in je armen mag houden!

@ Xaar: wat grappig dat jullie zoontje zo druk is! hihi... lijkt mij een geweldig grappig gevoel! Hopen dat de kleine man al je ribben heel laat.

Ik ben trouwens op 11 september uitgerekend. Heb eigenlijk nog steeds helemaal geen klachten. Mijn borsten zijn wat gevoelig, maar verder voel ik me helemaal normaal! Maar ik ben al helemaal bezig zwanger te zijn. Ik heb me opgegeven voor MvM en op MP wat boeken gekocht over zwanger zijn enzo. Dus leuke dingen!

Nu nog even genieten van mijn malt biertje en dan vroeg het bed in!

Koe: succes met de komende nacht!
aapje, ja douche was ff heerlijk!!! ik hoop ook dat ik haar snel in mijn armen heb!! slapen word steeds minder hoor, ben erg veel wakker, maar goed hoort er allemaal bij he.......

enne ik vind nog steeds het zwanger zijn een bijzondere gebeurtenis dusse ladies begrijp me niet verkeerd... zal het zo weer doen hoor!! maar ben het nu gewoon ff helemaal zat!! ik ga zo ff kopje thee drinken en dan onder de wol!!!.... ik hou jullie op de hoogte meiden!!
aapje, leuk he al die dingen kopen... vond ik ook geweldig!! strakies babykamer etc uitzoeken!! en kleertjes kopen, geniet ervan meid't is een super mooie tijd om nooit te vergeten!!
Sterkte Koe, zijn de laatste loodjes en duurt nu niet lang meer. Je lichaam is druk aan het voorbereiden nu. Lekker naar bed en dan gewoon gaan liggen, slaap je niet dan rust je uit. Als jou zusje er straks is, gaat de knop om en komt die kleine denk ik zeer snel.

Rustig aan meid komt allemaal goed en je kan bellen je als er wat is!

Groetjes Ukkie
koe ik wil graag met je ruilen hoor!

aapje nogmaals van harte he, super zeg!

ik heb vandaag van mijn vriendje een laptop gekregen voor mijn verjaardag (ben 30 jan jarig) lief he
Heb je nog een beetje kunnen slapen koe?

Tochecht wel de tekenen van de laatste loodjes (vraag me af of ze die nou niet gewoon een beetje makkelijker kunnen maken)

@KK alvast gefeliciteerd dan! hahahahaha is hij er wel met je verjardag dan?

@Aapje, welkom op de wolk. Heerlijk he nu er nog een extra bevestiging is van het feit dat het echt zo is. enneuh, babies kunnen idd erg hard schoppen. Deze krummel zit ook regelmatig "vast " achter m'n ribben. (echt geen prettig gevoel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven