zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
donderdag 24 november 2016 om 16:28
@koekiemonster
Ja meteen daarna al, hij begrijpt het gelukkig wel! dus dat is fijn.
@boek
Vind ik leuk, denk dat ik er in het begin actief mee bezig ben maar het daarna links laat liggen.. ik ben niet zo daarvan denk ik. Of wel.. zie ik tegen die tijd wel!
Spannend al die nod's meiden.. komt steeds dichterbij.
@thistime
Balen dat het uitgesteld moet worden. Hoop dat het daarna snel zover is voor je. Snap wel dat je eventjes wacht, zou ik ook doen. Het zekere voor het onzekere.
@hier
Nog steeds niet ongesteld op dat 25. Hopen op een normale cylus!!
Ja meteen daarna al, hij begrijpt het gelukkig wel! dus dat is fijn.
@boek
Vind ik leuk, denk dat ik er in het begin actief mee bezig ben maar het daarna links laat liggen.. ik ben niet zo daarvan denk ik. Of wel.. zie ik tegen die tijd wel!
Spannend al die nod's meiden.. komt steeds dichterbij.
@thistime
Balen dat het uitgesteld moet worden. Hoop dat het daarna snel zover is voor je. Snap wel dat je eventjes wacht, zou ik ook doen. Het zekere voor het onzekere.
@hier
Nog steeds niet ongesteld op dat 25. Hopen op een normale cylus!!
donderdag 24 november 2016 om 18:10
@Hier, het lijkt erop dat ik ongesteld ben geworden, sinds gisteren al een ellendige pijn in mijn rug, maar dat kan ook komen omdat ik veel tafels en stoelen heb getild op het werk (we hadden Sinterklaas viering voor ouders en hun kinderen)
Ik hoopte toen al dat er niets kwam, en er kwam ook niets. Vanmorgen voelde ik weer dezelfde rugpijn. Ik hoopte weer dat het niets zou zijn, maar kon toch wel wat zien op mijn inlegkruisje, wat niet perse wilt zeggen dat ik ongesteld ben geworden.
Als het wel zo is, dan ben ik op dag 27 ongesteld geworden, en is mijn cyclus niet regelmatig. Vorige keer 28, toen 30 en nu waarschijnlijk 27.
Nu maar even afwachten tot morgen, of het echt goed doorkomt.
Wordt vervolgd!
Ik hoopte toen al dat er niets kwam, en er kwam ook niets. Vanmorgen voelde ik weer dezelfde rugpijn. Ik hoopte weer dat het niets zou zijn, maar kon toch wel wat zien op mijn inlegkruisje, wat niet perse wilt zeggen dat ik ongesteld ben geworden.
Als het wel zo is, dan ben ik op dag 27 ongesteld geworden, en is mijn cyclus niet regelmatig. Vorige keer 28, toen 30 en nu waarschijnlijk 27.
Nu maar even afwachten tot morgen, of het echt goed doorkomt.
Wordt vervolgd!
donderdag 24 november 2016 om 21:38
donderdag 24 november 2016 om 22:47
vrijdag 25 november 2016 om 10:41
vrijdag 25 november 2016 om 11:20
@hangplantje, ik slik nu gewone multivitamine en los daarnaast ook foliumzuur, maar deze zijn bijna op en daarna ga ik ook voor de Davitamon mama compleet (zonder omega) meteen alles in 1 pilletje, net zo handig.
Bij bol.com waren ze laatst in de aanbieding, weet niet of dat nu nog is.
Update: ff gechecked, nog in de aanbieding voor €8,96 bij bol p.st
Bij bol.com waren ze laatst in de aanbieding, weet niet of dat nu nog is.
Update: ff gechecked, nog in de aanbieding voor €8,96 bij bol p.st
zaterdag 26 november 2016 om 18:07
zaterdag 26 november 2016 om 18:23
zaterdag 26 november 2016 om 19:32
@hangplantje
Spannend! Hoop dat het pilloze leventje je gaat bevallen! Hier is nog niets gezegd hoor haha. Eerste cyclus was 22 dagen. Dus of ik ben zeer onregelmatig of m'n lichaam moest er aan wennen. We zien het volgende maand wel weer! Speelt de kinderwens al lang bij jullie?
@ashyka
Thats the spirit! You go girl!
Spannend! Hoop dat het pilloze leventje je gaat bevallen! Hier is nog niets gezegd hoor haha. Eerste cyclus was 22 dagen. Dus of ik ben zeer onregelmatig of m'n lichaam moest er aan wennen. We zien het volgende maand wel weer! Speelt de kinderwens al lang bij jullie?
@ashyka
Thats the spirit! You go girl!
zaterdag 26 november 2016 om 19:57
Ja ik ook! Straks moet ik aantal weken wachten tot dat mijn menstruatie op gang komt dat lijkt me niks en erg vervelend.
Ja best wel. Zijn al aantal keer oom en tante erg leuk. En veel vrienden van ons die nu ook net een kind hebben dus het kriebelt behoorlijk. Wilden eerst verhuizen en dat is nu gebeurd. En bij jullie?
Ja best wel. Zijn al aantal keer oom en tante erg leuk. En veel vrienden van ons die nu ook net een kind hebben dus het kriebelt behoorlijk. Wilden eerst verhuizen en dat is nu gebeurd. En bij jullie?
zondag 27 november 2016 om 02:58
zondag 27 november 2016 om 12:16
@hangplantje
Ik ben nog best Jong, maar al ruim een half jaar flink aan het rammelen. We hebben alles op orde, ons eigen huisje. Een extra slaapkamer. Bijde een vaste baan. Financieel zouden we het heel goed redden. Ik ben altijd al dol op kinderen geweest en toen ik echt nog een kindje was kon ik al niet wachten om eindelijk volwassen te zijn en zelf kindjes te krijgen! Nu het eindelijk zo ver is. Vind ik het heel spannend!
@matroesjka
Lijkt me lastig. Hier zijn er ook weer een aantal voorbij gekomen, niet heel dichtbij. Maar toch. Bijna zover inderdaad, eindelijk.. zeker na die lange tijd die jij hebt moeten wachten. Wanneer gaan jullie ook al weer? Heerlijk even er tussen uit!
Vriend wilt hiet ook liever eind jan begin februari pas starten.. ik niet, ik wil nu. We gaan het zien, ik wil niets forceren.
Ik ben nog best Jong, maar al ruim een half jaar flink aan het rammelen. We hebben alles op orde, ons eigen huisje. Een extra slaapkamer. Bijde een vaste baan. Financieel zouden we het heel goed redden. Ik ben altijd al dol op kinderen geweest en toen ik echt nog een kindje was kon ik al niet wachten om eindelijk volwassen te zijn en zelf kindjes te krijgen! Nu het eindelijk zo ver is. Vind ik het heel spannend!
@matroesjka
Lijkt me lastig. Hier zijn er ook weer een aantal voorbij gekomen, niet heel dichtbij. Maar toch. Bijna zover inderdaad, eindelijk.. zeker na die lange tijd die jij hebt moeten wachten. Wanneer gaan jullie ook al weer? Heerlijk even er tussen uit!
Vriend wilt hiet ook liever eind jan begin februari pas starten.. ik niet, ik wil nu. We gaan het zien, ik wil niets forceren.