zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@lala heb je trouwens nog met je vriend gesproken??
Koekiemonster wat schattig dat ie er toch zo mee bezig is!

JBL als je het zo bekijkt, is het niet zo lang meer Voelt nog als een eeuwigheid.

Mijn NOD gaat in februari zijn hopelijk....
Pff al 3 keer deze week het idee gehad dat ik me eisprong heb gehad... ach we maken er maar gewoon lekker gebruik van hihi.

Was het maar vast sinterklaas dan mag ik testen mits niet ongesteld hihi
Spannend Lotusbloem!!
Kaartje!! Eindelijk is het zover!! Hoe is je huisje??
@koekiemonster

Ja meteen daarna al, hij begrijpt het gelukkig wel! dus dat is fijn.

@boek

Vind ik leuk, denk dat ik er in het begin actief mee bezig ben maar het daarna links laat liggen.. ik ben niet zo daarvan denk ik. Of wel.. zie ik tegen die tijd wel!

Spannend al die nod's meiden.. komt steeds dichterbij.

@thistime

Balen dat het uitgesteld moet worden. Hoop dat het daarna snel zover is voor je. Snap wel dat je eventjes wacht, zou ik ook doen. Het zekere voor het onzekere.

@hier

Nog steeds niet ongesteld op dat 25. Hopen op een normale cylus!!
Yes we hebben de sleutel van ons huis!! Zo gaaf.

Binnenkort schrijf ik even meer. Nu ff genieten:)
@Hier, het lijkt erop dat ik ongesteld ben geworden, sinds gisteren al een ellendige pijn in mijn rug, maar dat kan ook komen omdat ik veel tafels en stoelen heb getild op het werk (we hadden Sinterklaas viering voor ouders en hun kinderen)

Ik hoopte toen al dat er niets kwam, en er kwam ook niets. Vanmorgen voelde ik weer dezelfde rugpijn. Ik hoopte weer dat het niets zou zijn, maar kon toch wel wat zien op mijn inlegkruisje, wat niet perse wilt zeggen dat ik ongesteld ben geworden.

Als het wel zo is, dan ben ik op dag 27 ongesteld geworden, en is mijn cyclus niet regelmatig. Vorige keer 28, toen 30 en nu waarschijnlijk 27.

Nu maar even afwachten tot morgen, of het echt goed doorkomt.

Wordt vervolgd!
Balen Ashkyla.. nog eventjes afwachten dus met deze onduidelijkheid!!

Kaartje gefeliciteerd met jullie huis!!! Veel plezier en succes met klussen!

Hier ook dag 25 van mijn cyclus. Nog niks te merken van menstruatie/zwangerschap. Dus we wachten af!
Hoi dames!

Mag ik met jullie mee schrijven?

Ook wij starten in januari spannend!! Net gestopt met de pil. Benieuwd hoe mijn cyclus gaat zijn.

We zijn 24 en 26.
Nah ashkyla tussen de 27 en 30 dagen vind ik eigenlijk best mooi!
Update:

Ik ben ongesteld geworden, het is nu echt goed doorgekomen.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Aangezien mijn cyclus nu wisselt qua dagen, weet ik niet goed wanneer mijn volgende NOD gaat zijn. In ieder geval binnen dag 27-30.

Fijne avond
Jammer ashkyla, maar je hebt zo te lezen wel een mooie cyclus.
Gefeliciteerd kaartje, lekker van genieten inderdaad. Heel veel plezier met alles naar je zin maken! En heel veel geluk daar!

Jammer Ashyka! Op naar ronde 2 met volle moed! Mooie cyclus inderdaad!

Welkom hangplantje! Spannend allemaal hé!
Jazeker Lolameme!

Een vraagje ik wil morgen beginnen met foliumzuur te slikken. En ik las al op het internet dat ook aangeraden wordt om mulitvitaminen te slikken. Welke gebruiken jullie? Is die bijv van kruitvat huismerk ook goed of moet ik die van devitamon mama compleet hebben?
@hangplantje, ik slik nu gewone multivitamine en los daarnaast ook foliumzuur, maar deze zijn bijna op en daarna ga ik ook voor de Davitamon mama compleet (zonder omega) meteen alles in 1 pilletje, net zo handig.

Bij bol.com waren ze laatst in de aanbieding, weet niet of dat nu nog is.

Update: ff gechecked, nog in de aanbieding voor €8,96 bij bol p.st
Bedankt voor het checken l0tumbl0em. Ga ik meteen bestellen.
Ongesteld geworden! Na een cyclus van 27 dagen! Ik ben blij
@Lalameme, fijn dat je nu een langere cyclus hebt!

@2e poging, zodra mijn menstruatie voorbij is, gaan we vol goede moed voor de 2e poging. Mijn man zei ook heel lief tegen mij: dan gaan we nu gewoon beter oefenen! Dus, we gaan ervoor.

Hoe gaat het bij jullie?
@lalomeme, mooie cyclus! Ik hoop dat die van mij straks ook mooi is. Dit is de eerste maand zonder pil.

@spannend Ashkyla, hopen dat het snel raak mag zijn.

Hier alles goed. Zojuist mijn eerste capsule geslikt. Mijn man en ik zeiden al een datum voor in de boeken haha. Het komt dichter bij zo:)
@hangplantje

Spannend! Hoop dat het pilloze leventje je gaat bevallen! Hier is nog niets gezegd hoor haha. Eerste cyclus was 22 dagen. Dus of ik ben zeer onregelmatig of m'n lichaam moest er aan wennen. We zien het volgende maand wel weer! Speelt de kinderwens al lang bij jullie?

@ashyka

Thats the spirit! You go girl!
Ja ik ook! Straks moet ik aantal weken wachten tot dat mijn menstruatie op gang komt dat lijkt me niks en erg vervelend.

Ja best wel. Zijn al aantal keer oom en tante erg leuk. En veel vrienden van ons die nu ook net een kind hebben dus het kriebelt behoorlijk. Wilden eerst verhuizen en dat is nu gebeurd. En bij jullie?
@hangplantje welkom! Ik slik vsm mama en een plantaardig omega 3 supplement.

@hier binnen 24 uur iemand die vertelde zwanger te zijn en iemand die zijn tweede kindje kreeg. Ik rammel flink. Nog ff geduld. Max 2 maanden nog afhankelijk van of we tijdens of na de vakantie beginnen.
@hangplantje

Ik ben nog best Jong, maar al ruim een half jaar flink aan het rammelen. We hebben alles op orde, ons eigen huisje. Een extra slaapkamer. Bijde een vaste baan. Financieel zouden we het heel goed redden. Ik ben altijd al dol op kinderen geweest en toen ik echt nog een kindje was kon ik al niet wachten om eindelijk volwassen te zijn en zelf kindjes te krijgen! Nu het eindelijk zo ver is. Vind ik het heel spannend!

@matroesjka

Lijkt me lastig. Hier zijn er ook weer een aantal voorbij gekomen, niet heel dichtbij. Maar toch. Bijna zover inderdaad, eindelijk.. zeker na die lange tijd die jij hebt moeten wachten. Wanneer gaan jullie ook al weer? Heerlijk even er tussen uit!

Vriend wilt hiet ook liever eind jan begin februari pas starten.. ik niet, ik wil nu. We gaan het zien, ik wil niets forceren.
Oh ik vind het niet lastig hoor. Superleuk juist! Maar als je dan een foto ziet van zo'n versgeperste (pun intended) baby dan denk ik wel ikwilloooook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven