yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 23:05
quote:yamministante schreef op 03 januari 2009 @ 22:33:
nee er is nog geen nieuws
ik zit gezellig bij haar op de thee en ik hoop voor mijn nachtrust dat ik ze pas morgenochtend naar het ziekenhuis hoef te brengen Hey Yamministante, hahahahha, ik was het die toenstraks vergat te vragen bij het bellen of het uitkwam toen jullie aan de thee zaten. Knuf aan jullie en aan Yam.
nee er is nog geen nieuws
ik zit gezellig bij haar op de thee en ik hoop voor mijn nachtrust dat ik ze pas morgenochtend naar het ziekenhuis hoef te brengen Hey Yamministante, hahahahha, ik was het die toenstraks vergat te vragen bij het bellen of het uitkwam toen jullie aan de thee zaten. Knuf aan jullie en aan Yam.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 3 januari 2009 om 23:07
zaterdag 3 januari 2009 om 23:20
zaterdag 3 januari 2009 om 23:33
quote:yamministante schreef op 03 januari 2009 @ 23:27:
[...]
hoi hoi je kan haar zelf nog een knuffel geven hoor.
ze zit nog steeds naast me
Ja ik wil die truffel (ja die lekkere) nog een knuf geven. En jij Yamtante en Yamoma en vergeet Yamman niet ook.
XXX
[...]
hoi hoi je kan haar zelf nog een knuffel geven hoor.
ze zit nog steeds naast me
Ja ik wil die truffel (ja die lekkere) nog een knuf geven. En jij Yamtante en Yamoma en vergeet Yamman niet ook.
XXX
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 3 januari 2009 om 23:36
zondag 4 januari 2009 om 00:03
ben redelijk nieuw op het forum en ken yamuna dan ook helemaal niet, maar mijn aandacht werd getrokken door de 'opmerkelijke' titel van dit topic. ben inmiddels al een paar keer komen kijken wat de stand van zaken is, ben helemaal nieuwsgierig geworden.
hoop dat het snel doorzet en we morgenochtend kunnen lezen dat jan julius/ophelia besloten heeft naar buiten te komen.
hoop dat het snel doorzet en we morgenochtend kunnen lezen dat jan julius/ophelia besloten heeft naar buiten te komen.
zondag 4 januari 2009 om 00:09
quote:Yamuna schreef op 04 januari 2009 @ 00:05:
zo ziekenhuis tas staat klaar, alle was gedaan ...
alles netjes en goed. eindelijk rust in mn donder ...
yam gaat te bedde. lekker slapen en rusten voor de strijd morgen
trusten !!
Dan zal het wel snel gaan beginnen...
goede nacht Yam, fijne bevalling!
zo ziekenhuis tas staat klaar, alle was gedaan ...
alles netjes en goed. eindelijk rust in mn donder ...
yam gaat te bedde. lekker slapen en rusten voor de strijd morgen
trusten !!
Dan zal het wel snel gaan beginnen...
goede nacht Yam, fijne bevalling!