yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
goedenmorgen

Wilde even zeggen dat ik ook nog niks heb gehoord van Yamuna.

Pffff wat houdt Yamminni het spannend

Maar als ik iets hoor meld ik het direkt hoor

Graag, ik zit alweer in spanning hier...........
Ik moet zo echt even gaan slapen, maar ik kom steeds op het topic kijken... Maar nog steeds niets??
Jan-Julius, ben je er nou nog niet? Ga je eens snel laten zien aan papa en mama!
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen ! *wrijft in ogen*

Geweldig geslapen

maareh nog geen yammini ... en ook nog niet echt dat ik het idee heb dat ie er heel vlot uit wil ...
Fijn dat je lekker hebt geslapen. En wat gaat er nu gebeuren, moeten jullie nu naar het ziekenhuis? Want de vliezen zijn bijna 24 uur gebroken toch?
10 uur CTG. en dan weet ik niet of we moeten blijven of weer naar huis worden gestuurd...

we gaan het wel zien. tas staat klaar voor als t nodig is.

dus misschien tot vanmiddag ... en anders hobbelt mn moeder hier wel langs ...
Nou succes in het ziekenhuis!
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 04 januari 2009 @ 04:16:

Nog steeds geen Janopheliajulius nieuws?

Het valt me wel een beetje tegen dat yamministante niet ieder uur een update komt geven. Daar kun je toch best je wekker voor zetten?

yamministante heeft heerlijk geslapen met de telefoon standby naast haar hoorfd

zodirect yam yamman ophalen en hopen dat ik ze in het ziekenhuis mag achterlaten
quote:yamministante schreef op 04 januari 2009 @ 08:38:

[...]

yamministante heeft heerlijk geslapen met de telefoon standby naast haar hoorfd

zodirect yam yamman ophalen en hopen dat ik ze in het ziekenhuis mag achterlatenJe zet ze gewoon af en haalt ze niet weer op voor yamterror geboren is.
Ik ga duimen dat je mag blijven Yammie
Gisteren ook al de hele dag meegelezen....verbaasd me dat er nog steeds geen yamini is!

Yamuna, heel veel succes en sterkte vandaag.(en voor de verdere yamfamilie natuurlijk ook, tis wel spannend zo)
he yammuna

zet de thee maar vast klaar

yamministante komt eraan om yamini straks ff toe te spreken dat ik yam en yamman pas weer wil zien samen met yamini
ok ... zal t water opzetten
Succes straks Yam dat Yammini straks maar zijn of haar koppie mag laten zien.
Yammini (Lavendel),

Het is toch wel erg dat ik er vandaag eerder uit ben dan jij?! (Last van plankenkoorts?)
Abel blijft het echt gezellig vinden bij je binnen

Succes straks in het ziekenhuis
Ai nog niks, heb vannacht nog wel een keer aan je gedacht, maar het heeft blijkbaar niet geholpen.

Ik ga driftig door met duimen voor een kei mooie mini straks!!!

Sterkte meid
Yamuna: succes. Wens je een vlotte bevalling toe en dat je je kind snel in de armen mag hebben.
Yamuna, Succes!
Ja, dat vind ik echt.
Succes Yam!!!

Ik vond het wel jammer dat ik je net alweer online zag komen op Hyves. 'Nog steeds geen Yammini,' dacht ik. Tsjonge.

Ik denk dat het toch 5 januari gaat worden, in plaats van vandaag. En dan om 10.06 uur. Het wordt een jongetje, zeker weten.
GOEMORGEN ALLEMAAL!!!!!!!!

Wat is er s'nacht nog een activiteit hierzo, tjonge ik lag toch lekker te slapen en ben nu net uit mijn bedje.....ben ik nu zo'n luiaard??? Ik dacht toch echt dat er vannacht bij fam. Yamuna wel hevige achtiviteit was geweest maar nee, nog niet. Als goed is ligt ze nu dus aan de CTG , spannend. Wat leuk om Yamministante en oma hier ook te zien. Hou ons op de hoogte! Heel lief van jullie! Yamuna en Yamman ik denk aan jullie en succes!!!!!! Kom regelmatig ff kijken hier maar moet ook nog naar verjaardag, vriendin is jarig vandaag. Het is dan wel leuk om te vertellen dat een digidinnetje vandaag bevallen is , dus graag nu ff tempo Yammini!!!!!!!
yamuna succes zo in het ziekenhuis.. hopelijk kom je thuis met yammini in je armen..
Volgens mij is het halve forum nu gemobiliseerd, haha.

Ik zeg: Yammini for forummer van de maand. Kan gewoon niet anders.
Waarom beval je eigenlijk in het ziekenhuis?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven