yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 11:00
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 10:58:
[...]
Ja maar die van jou zijn afgebakken Suup, jij bent er klaar mee. Als alles naar wens verloopt zou ik deze info nog maar zo eens nodig kunnen hebben.
Joh daar moet je je pas in verdiepen als het zover is.
Die koters van mij vonden het niet eens de moeite om zelfs maar tot de uitgerekende datum te blijven zitten...
[...]
Ja maar die van jou zijn afgebakken Suup, jij bent er klaar mee. Als alles naar wens verloopt zou ik deze info nog maar zo eens nodig kunnen hebben.
Die koters van mij vonden het niet eens de moeite om zelfs maar tot de uitgerekende datum te blijven zitten...
zondag 4 januari 2009 om 11:02
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 10:58:
[...]
MdK, handig juist joh al die nutteloze kennis. Kun je indruk mee maken!Staat tegenover dat ik een zeef heb voor dingen die me écht niet boeien (ook al komen ze me regelmatig van pas) Voorbeeldje: Wat vieren we nou toch eigenlijk met pinksteren (behalve Pinkpop ) en welk bitje gebruik je in de boormachine voor hout en welke voor steen? Maar weeopwekkers, dat dan weer wel..
[...]
MdK, handig juist joh al die nutteloze kennis. Kun je indruk mee maken!Staat tegenover dat ik een zeef heb voor dingen die me écht niet boeien (ook al komen ze me regelmatig van pas) Voorbeeldje: Wat vieren we nou toch eigenlijk met pinksteren (behalve Pinkpop ) en welk bitje gebruik je in de boormachine voor hout en welke voor steen? Maar weeopwekkers, dat dan weer wel..
zondag 4 januari 2009 om 11:02
quote:superstar_2 schreef op 04 januari 2009 @ 11:00:
[...]
Hiero ook 14 dagen overtijd, was nie leuk
Is gelukkig al heel wat jaartjes geleden
[...]
Hiero ook 14 dagen overtijd, was nie leuk
Is gelukkig al heel wat jaartjes geleden
zondag 4 januari 2009 om 11:03
Tja Ring, ik las dat toevallig pas....
Eigenlijk door een of ander nieuw topic, over iemand die zwanger was, en toen werd ze naar het, wat is het, juni of juli ofzo topic verwezen. Dus ik dacht (voor het eeeeeeeeeeeeerst in mijn leven dat ik een maandgroepje aanklikte) eens kijken of ze het gevonden heeft.
En toen zag ik in het lijssie Ring staan.
En toen dacht ik jeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuujjjjjj!
Ben echt zo superblij voor je! Heeft ook lang geduurd he?
En nu GAAT het gewoon goed. Punt.
Eigenlijk door een of ander nieuw topic, over iemand die zwanger was, en toen werd ze naar het, wat is het, juni of juli ofzo topic verwezen. Dus ik dacht (voor het eeeeeeeeeeeeerst in mijn leven dat ik een maandgroepje aanklikte) eens kijken of ze het gevonden heeft.
En toen zag ik in het lijssie Ring staan.
En toen dacht ik jeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuujjjjjj!
Ben echt zo superblij voor je! Heeft ook lang geduurd he?
En nu GAAT het gewoon goed. Punt.
668, the neighbour of the Beast
zondag 4 januari 2009 om 11:07
Ja, het kan altijd erger, maar toch heb jij het ook niet cadeau gekregen meid.
Zeg, mail me anders eens, dan weet ik je toch te vinden. Ik kom jou zo weinig tegen op het forum, en dat vind ik jammer!
marels_@live.nl
Zeg, mail me anders eens, dan weet ik je toch te vinden. Ik kom jou zo weinig tegen op het forum, en dat vind ik jammer!
marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
zondag 4 januari 2009 om 11:26