Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:Talkinghead schreef op 25 november 2016 @ 23:14:

Facebook bood al verheldering, het lijken me documentaires die thematisch verwant zijn (justitiële dwaling, vooroordelen) en beide indringend. Pittige kost om achter elkaar te zien denk ik. Ik zou het wel kunnen waarderen geloof ik.Ik ging met een vriendin die 's ochtends ook nog een docu over een Amerikaanse gevangenis had gezien. Zij had het programma samengesteld. Het mag duidelijk zijn waar een interesse van haar ligt.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Goeiemorgen allemaal
Wat 'leuk' Solo, ik ben gek op het idfa.

Blondje, een vertraagde - ik had weer eens niet teruggelezen.
yette wijzigde dit bericht op 26-11-2016 11:00
Reden: 'Jeweetwel' verandert in 'Solo'. In mijn hoofd is Solo altijd Jeweetwel gebleven. Ga het nooit leren. Ik vind Jeweetwel gevoelsmatig ook veel beter passen, gezelliger. Maar goed. Solo dus. Jeweetwel.
% gewijzigd
quote:Oudblond schreef op 25 november 2016 @ 21:02:

Ik hoop het met je mee Jodi dat je maandag weer gewoon beter bent. En dat man en kinderen zich vermaken in het weekend zodat jouw lijf ruimte krijgt om de overwinning te halen.

Hier werkt man het hele weekend en ook nog waanzinnig lange dagen/nachten. Ik heb een en ander qua werk in te halen wat ik thuis kan doen. Gelukkig zijn we bij met was/strijk/boodschappen en schoonmaak en kan ik dus in pyama en relaxt mijn werk-stukken schrijven. Ik hoop veel werk verzet te krijgen zodat ik maandag weer enigszinds normaal aan de week kan beginnen en er ook weer lol in heb.

Dat hoop ik ook voor je.

Ik loop nogal achter met het huishouden. En met 6 man hoopt vooral de was zich behoorlijk snel op. Voel me gelukkig wel beter, dus ga vandaag maar wat wassen
En goedemorgen allemaal
Wat is idfa?
Een indrukwekkend documentaire-filmfestival in Amsterdam.
quote:yette schreef op 26 november 2016 @ 09:08:

Een indrukwekkend documentaire-filmfestival in Amsterdam.Oke, daar had ik nog nooit van gehoord.
quote:MissJodiF schreef op 26 november 2016 @ 09:14:

[...]

Oke, daar had ik nog nooit van gehoord.

Kooknie

Morning y'all.
Dan missen jullie echt wat

Ik ook trouwens. Hopelijk volgend jaar weer.
Mogge! Op tijd uit de veren want ik moet nog wat laatste dingen halen voor vanmiddag. Het is hier mooi weer voor een rondje op de fiets.

Fijne dag allemaal!
quote:MissJodiF schreef op 26 november 2016 @ 08:58:

Wat is idfa?https://www.idfa.nl/nl.aspx
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
*foutje*
quote:Talkinghead schreef op 26 november 2016 @ 09:44:

Mogge! Op tijd uit de veren want ik moet nog wat laatste dingen halen voor vanmiddag. Het is hier mooi weer voor een rondje op de fiets.

Fijne dag allemaal!Mooi weer? Hier grijs, grauw en koud.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 11:03:

[...]

Mooi weer? Hier grijs, grauw en koud.Hier aan de kust zonnig, helder, koud. Koud geen last van want ik ga niet weg, binnen brandt de cv.
Wel ben ik al een half uur op zoek naar een geluidje in huis. Klinkt als een telefoon die heel zacht overgaat. Inmiddels alle telefoons al opgezocht maar nog niet gevonden.
quote:sssssst schreef op 26 november 2016 @ 11:20:

Wel ben ik al een half uur op zoek naar een geluidje in huis. Klinkt als een telefoon die heel zacht overgaat. Inmiddels alle telefoons al opgezocht maar nog niet gevonden.Heb je een brandmelder? Misschien zijn de batterijen daarvan leeg.
Puss en TH heel veel plezier vandaag! Het weer zit in ieder geval mee!
quote:1234512345 schreef op 26 november 2016 @ 11:36:

[...]

Heb je een brandmelder? Misschien zijn de batterijen daarvan leeg.Nee, dat piept harder. Maar inmiddels is het gevonden. Tablet van man lag te laden en als het ding vol is, geeft het dus steeds een heel zacht geluidje.
Wel bijzonder, een tablet dat in een viool kan veranderen!
quote:takkentrol schreef op 26 november 2016 @ 11:46:

Puss en TH heel veel plezier vandaag! Het weer zit in ieder geval mee!

Dank. Ik hoop dat ze binnen de kachel aan heeft

Nog even mijn broodje opeten en dan ga ik
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 26 november 2016 @ 11:58:

Wel bijzonder, een tablet dat in een viool kan veranderen!Uitgegleden over het toetsenbord.
Toch wel fijn die black friday hier, mooi 2 levi's broeken voor man met 30% korting. Scheelt toch lekker
Veel plezier meeters!
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 13:17:

Toch wel fijn die black friday hier, mooi 2 levi's broeken voor man met 30% korting. Scheelt toch lekker Ik zit eraan te denken om een tas te kopen met 50%korting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven