yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zondag 4 januari 2009 om 11:54
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 11:48:
Dat neuken zat er niet meer in geloof ik, wonderolie dan maar...
Offfe:
tonic drinken, het hart van een rijpe ananas eten, vrijen, achter op de fiets over een hobbelig weggetje fietsen, frambozenBLADthee, homeopatie en voetreflexologie.allemaal geprobeerd (niet tegelijk ) heeft niks geholpen bij mij (ook bevallen na 42 weken)
Dat neuken zat er niet meer in geloof ik, wonderolie dan maar...
Offfe:
tonic drinken, het hart van een rijpe ananas eten, vrijen, achter op de fiets over een hobbelig weggetje fietsen, frambozenBLADthee, homeopatie en voetreflexologie.allemaal geprobeerd (niet tegelijk ) heeft niks geholpen bij mij (ook bevallen na 42 weken)
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 4 januari 2009 om 11:59
quote:Maleficent schreef op 04 januari 2009 @ 11:54:
[...]
allemaal geprobeerd (niet tegelijk ) heeft niks geholpen bij mij (ook bevallen na 42 weken) Zie je al liggen Mal! Op je rug, Pens omhoog, bovenop een bordje ananas, Man down below voor Vrouw en Vaderland, ene nachtkastje Thee, andere Tonic en ondertussen met een flinke krijs naar de Buik; MALMINI, mama is het ZAT, eruit jij, NU!!
[...]
allemaal geprobeerd (niet tegelijk ) heeft niks geholpen bij mij (ook bevallen na 42 weken) Zie je al liggen Mal! Op je rug, Pens omhoog, bovenop een bordje ananas, Man down below voor Vrouw en Vaderland, ene nachtkastje Thee, andere Tonic en ondertussen met een flinke krijs naar de Buik; MALMINI, mama is het ZAT, eruit jij, NU!!
zondag 4 januari 2009 om 12:06
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 11:59:
[...]
Zie je al liggen Mal! Op je rug, Pens omhoog, bovenop een bordje ananas, Man down below voor Vrouw en Vaderland, ene nachtkastje Thee, andere Tonic en ondertussen met een flinke krijs naar de Buik; MALMINI, mama is het ZAT, eruit jij, NU!! Ja, en dat terwijl ik achterop een fiets zit over een hobbelig pad
[...]
Zie je al liggen Mal! Op je rug, Pens omhoog, bovenop een bordje ananas, Man down below voor Vrouw en Vaderland, ene nachtkastje Thee, andere Tonic en ondertussen met een flinke krijs naar de Buik; MALMINI, mama is het ZAT, eruit jij, NU!! Ja, en dat terwijl ik achterop een fiets zit over een hobbelig pad
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 4 januari 2009 om 12:10
Lieve Yam, wat wordt jouw (jullie) geduld op de proef gesteld zeg... Kan me voorstellen dat het een grote teleurstelling is dat jullie weer naar huis gestuurd zijn. Ben toch wel verontwaardigd dat ze je vandaag niet inleiden?? Arrogante artsen.... Moeten zeker golfen vandaag ofzo?
Heel veel sterkte en ik blijf je volgen, xx,
Torn
Heel veel sterkte en ik blijf je volgen, xx,
Torn
zondag 4 januari 2009 om 12:11
zondag 4 januari 2009 om 12:16
quote:wen schreef op 04 januari 2009 @ 12:00:
Dan moeten we er dus toch maar voor zorgen dat Yam vandaag nog spontaan in de weeën schiet, moeten de dames en heren tóch op komen draven
Nou dan blijf ik ook even meelezen hier want in desperate need of weeën hiero.
Maar wat een *piep* zooi tsssssk! Hang in there Yamuna!
Dan moeten we er dus toch maar voor zorgen dat Yam vandaag nog spontaan in de weeën schiet, moeten de dames en heren tóch op komen draven
Nou dan blijf ik ook even meelezen hier want in desperate need of weeën hiero.
Maar wat een *piep* zooi tsssssk! Hang in there Yamuna!
zondag 4 januari 2009 om 12:23
kom effies forummen ...
hoewel ik prima geslapen heb vannacht ben ik erg moe, en alweer bijna aan mn middagtukkie toe
Ja zo een olifantendracht daar word je moe van
CTG was prima. baby is in prima conditie, en is nog niet van plan om er uit te komen
morgen vroeg uit de veren om 6 uur in de auto naar het ziekenhuis en om 7 uur weer aan de CTG. daarna gaan ze inleiden. dusss morgen ga ik het zieken huis in, en komen we niet eerder naar buiten dan dat we met zijn drieen zijn !
hoewel ik prima geslapen heb vannacht ben ik erg moe, en alweer bijna aan mn middagtukkie toe
Ja zo een olifantendracht daar word je moe van
CTG was prima. baby is in prima conditie, en is nog niet van plan om er uit te komen
morgen vroeg uit de veren om 6 uur in de auto naar het ziekenhuis en om 7 uur weer aan de CTG. daarna gaan ze inleiden. dusss morgen ga ik het zieken huis in, en komen we niet eerder naar buiten dan dat we met zijn drieen zijn !