Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-KING- schreef op 26 november 2016 @ 15:00:

[...]

daar kunnen we het beter niet meer over hebben, het was verwoestend.Daar was ik al bang voor ja...
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:03:

[...]

Jawel, maar dan moeten de mods eerst wel wéten wie er een hekel heeft aan wie, en zo.Maar je hebt als mod toch wel door dat sommige mensen heel erg vaak staffen lijkt mij. Dan vraag je je toch af wat er aan de hand is?
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:03:

[...]

Dus ze heeft overal en nergens veelvuldig zitten staffen?

Nee hoor.

En kun je een andere ava nemen alsjeblieft? Deze komt nogal dreigend over.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:06:

[...]

Nee hoor.

quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2016 @ 15:04:

[...]

Ook niet. Zou me niets verwonderen als deze ban ook teruggedraaid wordt.

Zolang het geen extra nick is van jou weet je niet zeker of ze dat niet heeft gedaan.

Ik lees de afgelopen paar dagen mee en ik vermoed echt een aantal in de stafdiscussie met boter op hun hoofd hebben.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2016 @ 15:05:

[...]

Daar was ik al bang voor ja...Das toch in elk topic waar jij binnen komt klossen? Het kan ergens nog zo'n warm bad zijn, maar zodra jij verschijnt rest er na vijf minuten niets dan rokende puinhopen.

[...]

Nee hoor.

[...]

Nee hoor.

En kun je een andere ava nemen alsjeblieft? Deze komt nogal dreigend over.Ik heb mijn eigen stafje mee. Ik hou deze lekker.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 15:05:

[...]

Maar je hebt als mod toch wel door dat sommige mensen heel erg vaak staffen lijkt mij. Dan vraag je je toch af wat er aan de hand is?Precies. En ze kunnen ook heus wel zelf bekijken of het stalken is of racisme of echt schelden ofzo.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 15:05:

[...]

Maar je hebt als mod toch wel door dat sommige mensen heel erg vaak staffen lijkt mij. Dan vraag je je toch af wat er aan de hand is?Misschien deed Philae dat, misschien was haar dat al gezegd. Het kan ook zomaar uit de hoge hoed zijn gekomen
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:08:

[...]

Das toch in elk topic waar jij binnen komt klossen? Het kan ergens nog zo'n warm bad zijn, maar zodra jij verschijnt rest er na vijf minuten niets dan rokende puinhopen.We zijn nu eenmaal niet allemaal zo zachtaardig, subtiel en genuanceerd als jij lieverd....
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:08:

[...]

Das toch in elk topic waar jij binnen komt klossen? Het kan ergens nog zo'n warm bad zijn, maar zodra jij verschijnt rest er na vijf minuten niets dan rokende puinhopen.lol! arme leo
very metal
Dat de mod toegeeft dat ze zich laten gebruiken om iemand een ban aan te smeren is toch echt wel de meest onverstandige uitspraak van dit jaar. Maar het jaar is nog niet om.
quote:SuzanneSuus schreef op 26 november 2016 @ 15:11:

[...]

Misschien deed Philae dat, misschien was haar dat al gezegd. Het kan ook zomaar uit de hoge hoed zijn gekomenNou in het Sylvana topic stond van de week wel een waarschuwing dat er niet zoveel meer gestaft mocht worden. Misschien was het daar
Het is al vaker gemeld door de mods dat ze het zeker in de gaten houden wanneer iemand veel staft. Nou doen ze er iets aan en is het ook weer niet goed?
Nee LV weet zeker dat het niet zo is Ink. Dan is het zo.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 15:15:

Dat de mod toegeeft dat ze zich laten gebruiken om iemand een ban aan te smeren is toch echt wel de meest onverstandige uitspraak van dit jaar. Maar het jaar is nog niet om.Oh dat bedoelde je!

Ha zo had ik het nog niet eens gelezen, stom.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 15:16:

Het is al vaker gemeld door de mods dat ze het zeker in de gaten houden wanneer iemand veel staft. Nou doen ze er iets aan en is het ook weer niet goed?Het is nooit goed. Dan hebben de fossielen niets te posten hier.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 15:15:

Dat de mod toegeeft dat ze zich laten gebruiken om iemand een ban aan te smeren is toch echt wel de meest onverstandige uitspraak van dit jaar. Maar het jaar is nog niet om.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:03:

[...]

Dus ze heeft overal en nergens veelvuldig zitten staffen?

Boeit mij niks hoor maar vind wel typerend na discussie nummer zoveel over staffen.

Geen zin om terug te zoeken, maar onlangs kwam hier ter sprake dat ze iemand had gestaft. Was compleet onnodige staf. Volgens mij leverde dat Hats een ban op. In ieder geval was er een ban uitgedeeld.

Op een gegeven moment hield ze wijselijk(?) haar mond.
Mods:

We begrijpen dat er onder sommige forummers wat onduidelijkheid is over het beleid rond stafjes.

De staffunctie heeft al doel forummers de mogelijkheid om berichten die niet door de beugel kunnen aan te geven. We moderaten zoveel mogelijk op stafjes en dat heeft eigenlijk altijd goed gewerkt op deze manier. In sommige gevallen zijn stafjes voor ons echter niet helemaal duidelijk. Om die reden verzoeken we gebruikers ook om altijd de reden van staffen erbij te zetten. We proberen zoveel mogelijk na te lezen, maar door de vele inside jokes of lopende discussies uit andere topics ontbreekt er in sommige gevallen voor ons een stukje context. We beoordelen daarom stafjes niet altijd de eerste keer goed en soms is het nodig dat een andere moderator er nogmaals naar kijkt. Op die manier wil het wel eens voorkomen dat er niet meteen iets met een stafje wordt gedaan.

We zien de laatste tijd ook steeds meer dat de staffunctie misbruikt wordt om andere gebruikers een ban aan te smeren. Daar is terecht veel irritatie over, maar in de praktijk is het voor ons vaak lastig om daar iets aan te doen. We gaan hier in de toekomst in ieder geval proberen scherper op letten.

Met vriendelijke groet,
Precies wat jullie aangaven, toch?
Ik ben overigens best verbaasd over de teruggedraaide ban.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:17:

Nee LV weet zeker dat het niet zo is Ink. Dan is het zo.

Niet massaal gestaft hè, ik zeg niet dat ze nooit gestaft heeft.

Ink, dat zou het idd wel eens kunnen zijn.
Life is short. Eat dessert first.
En nogmaals bevestigt de mod dat het de forummers zijn die verantwoordelijk zijn voor het bannen van andere formummers, en niet de mods zelf. Ongelofelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven