Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 15:23:

En nogmaals bevestigt de mod dat het de forummers zijn die verantwoordelijk zijn voor het bannen van andere formummers, en niet de mods zelf. Ongelofelijk.Het is maar net hoe je het wil lezen.
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2016 @ 15:23:

[...]

Niet massaal gestaft hè, ik zeg niet dat ze nooit gestaft heeft.

Ink, dat zou het idd wel eens kunnen zijn.Zit je te dubbelnicken?
Ja hoe weet je dat allemaal zo zeker Doornroosje.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 15:25:

[...]

Het is maar net hoe je het wil lezen.En dat is nou precies het hele probleem met bannen uitdelen om triviale redenen.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:26:

[...]

Zit je te dubbelnicken?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amand schreef op 26 november 2016 @ 15:27:

[...]

En dat is nou precies het hele probleem met bannen uitdelen om triviale redenen.Misschien moet je het allemaal niet zo belangrijk maken.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 15:26:

Ja hoe weet je dat allemaal zo zeker Doornroosje. Dit forum is niet de enige manier om contact met iemand te hebben hè.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 15:29:

[...]

Misschien moet je het allemaal niet zo belangrijk maken.Ik zou misschien ook niet zonder jas naar buiten moeten gaan met dit weer, maar ik doe het soms toch.
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2016 @ 15:29:

[...]

Haha, sorry maar had het echt niet over jou hoor.

En nogmaals bevestigt de mod dat het de forummers zijn die verantwoordelijk zijn voor het bannen van andere formummers, en niet de mods zelf. Ongelofelijk.

Maar wel eerlijk

Zo slecht is het trouwens niet hoor, om gebruik te maken van de 'stem des volks'. Maar dan moeten ze niet aanslaan op één stafje. Gewoon topics waarin binnen een bepaalde tijdsspanne meer dan een bepaald aantal malen gestaft wordt automatisch parkeren en laten beoordelen door één of meerdere mods. Kost op het oog meer werk, maar al die mailtjes lezen en die waarschuwingen/bannen dan maar weer terug draaien kost ook werk.
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2016 @ 15:29:

[...]

Dit forum is niet de enige manier om contact met iemand te hebben hè. En dan is het nog steeds maar de vraag of wat mensen zeggen waar is.
Fee, hou nou eens op met die stomme verdachtmakingen.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:31:

[...]

En dan is het nog steeds maar de vraag of wat mensen zeggen waar is. RellerT.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:33:

Fee, hou nou eens op met die stomme verdachtmakingen.

LV hou toch eens op met je geneuzel tegen mij.

Er is blijkbaar gestaft en er is een uitleg op Mod topic op het stafbeleid. Niks meer en minder.
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2016 @ 15:33:

[...]

RellerT.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 15:35:

[...]

LV hou toch eens op met je geneuzel tegen mij.

Er is blijkbaar gestaft en er is een uitleg op Mod topic op het stafbeleid. Niks meer en minder.Eh... ik ben niet degene die hier naar aanleiding van die futiliteit al ettelijke posts lang zit te mekkeren over boter en vermeende leugenachtigheid en hahaha hihihi.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:31:

[...]

Maar wel eerlijk

Zo slecht is het trouwens niet hoor, om gebruik te maken van de 'stem des volks'. Maar dan moeten ze niet aanslaan op één stafje. Gewoon topics waarin binnen een bepaalde tijdsspanne meer dan een bepaald aantal malen gestaft wordt automatisch parkeren en laten beoordelen door één of meerdere mods. Kost op het oog meer werk, maar al die mailtjes lezen en die waarschuwingen/bannen dan maar weer terug draaien kost ook werk.

Dat forummers verantwoordelijk zijn voor bannen van anderen is stokoud nieuws.

Daar hebben we het hier al ik weet niet hoe lang over.

Veel vreemder is het idee dat er óf massaal (afgesproken) gestafd wordt op bijvoorbeeld een bepaalde persoon, dus blijkbaar door een hele groep, of door slechts een paar personen, waar altijd naar geluisterd wordt.

Een poosje terug kreeg ik bijna ruzie toen ik zei dat ik dat onpartijdige van de mods in twijfel trek, gezien de coulante houding tegenover personen die uitspraken doen die simpelweg volgens de eigen huisregels niet door de beugel kunnen.

En toch blijf ik dat denken.

Anders vind ik het bizar dat de (hier aangekondigde) werkelijk massale staffen op postings op de actueelpijler niet gehonoreerd werden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:39:

[...]

Eh... ik ben niet degene die hier naar aanleiding van die futiliteit al ettelijke posts lang zit te mekkeren over boter en vermeende leugenachtigheid en hahaha hihihi.

Hihihi??

Waar beticht je me nou weer van? Schandalig.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2016 @ 15:47:

[...]

Veel vreemder is het idee dat er óf massaal (afgesproken) gestafd wordt op bijvoorbeeld een bepaalde persoon, dus blijkbaar door een hele groep, of door slechts een paar personen, waar altijd naar geluisterd wordt.

Een poosje terug kreeg ik bijna ruzie toen ik zei dat ik dat onpartijdige van de mods in twijfel trek, gezien de coulante houding tegenover personen die uitspraken doen die simpelweg volgens de eigen huisregels niet door de beugel kunnen.

Anders vind ik het bizar dat de (hier aangekondigde) werkelijk massale staffen op postings op de actueelpijler niet gehonoreerd werden.Eens.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 15:39:

[...]

Eh... ik ben niet degene die hier naar aanleiding van die futiliteit al ettelijke posts lang zit te mekkeren over boter en vermeende leugenachtigheid en hahaha hihihi.Ben je nou serieus?
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 15:54:

[...]

Ben je nou serieus?Ik gok van wel.

En nogmaals bevestigt de mod dat het de forummers zijn die verantwoordelijk zijn voor het bannen van andere formummers, en niet de mods zelf. Ongelofelijk.Ja
Wellicht is het een idee om iedereen aan het begin van het jaar maximaal 5 stafjes ofzo te geven. Op=op
quote:ThunderassMan schreef op 26 november 2016 @ 16:17:

Wellicht is het een idee om iedereen aan het begin van het jaar maximaal 5 stafjes ofzo te geven. Op=opEn dan de aktueel pijler afstoten.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2016 @ 15:47:

[...]

Anders vind ik het bizar dat de (hier aangekondigde) werkelijk massale staffen op postings op de actueelpijler niet gehonoreerd werden.Helemaal eens. Frustrerend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven