Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:12:

[...]

Begin je toch gewoon over pom of soto soep ? Je hoeft niet na te praten op napraat, he. Dit is gewoon een babbeltopic omdat die er op andere pijlers niet zijn.Ik heb vandaag een heerlijk broodje kibbeling gehad met ravigotte saus. Jij?
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 19:16:

O, ja lekker PBen.Oh mag dat ook al niet meer?
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 19:18:

[...]

Oh mag dat ook al niet meer?Van wie niet?
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 19:16:

[...]

Ja maar het is toch grappig? Een heel groepje (en je kunt ze altijd zo uittekenen) dat steen en been klaagt over het bestaan van een groepje. Hoe mal wil je het hebben.Over wie en welk groepje hebben jullie het? Ik heb erg weinig gelezen over groepjes. Op BGB en MissieM na dan. Maar die laatste moet je verder toch gewoon laten lullen toch? Of heb ik nog meer mensen onder de negeer staan?
quote:Cookielyon schreef op 26 november 2016 @ 19:17:

[...]

Ik heb vandaag een heerlijk broodje kibbeling gehad met ravigotte saus. Jij?Daar ga ik het hier niet over hebben. Als je het echt boeiend vindt stuur je maar een pb en dan verzin ik nog wel of ik dat leuk genoeg vindt om over te mailen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:20:

[...]

Daar ga ik het hier niet over hebben. Als je het echt boeiend vindt stuur je maar een pb en dan verzin ik nog wel of ik dat leuk genoeg vindt om over te mailen.Neuh, la maar zitten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 19:16:

[...]

Ja maar het is toch grappig? Een heel groepje (en je kunt ze altijd zo uittekenen) dat steen en been klaagt over het bestaan van een groepje. Hoe mal wil je het hebben.Het is zo dom dat ik wel huilen kan van plaatsvervangende schaamte.
quote:Cookielyon schreef op 26 november 2016 @ 19:21:

[...]

Neuh la maar zitten.Ook goed.
Kom op zeg, er zijn hier toch meerdere soort van groepjes mensen die het wel heel erg vaak met elkaar eens zijn. Heus niet alleen Missie en haar forumdinnetjes, iedereen hier kan er wat van.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 19:20:

[...]

Over wie en welk groepje hebben jullie het? Ik heb erg weinig gelezen over groepjes. Op BGB en MissieM na dan. Maar die laatste moet je verder toch gewoon laten lullen toch? Of heb ik nog meer mensen onder de negeer staan? Heb je toch niet goed terug gelezen, hoor.
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 18:54:

[...]

Ik vind (mening, geen feit) dat er een heleboel bagger en vooral stemmingmakerij op actueel mag blijven staan, dat toegestaan wordt dat heel veel topics overgenomen worden door posters die een enorme lading bagger en stemmingmakerij over elke forummer met een andere mening uitwerpen onder het mom van 'ook even (HAHAHA!) een ander (HAHAHA!) geluid laten horen'.

Maar als ik heel precies ga nalezen met het doel om te staffen en in te laten grijpen kan ik er weinig berichten uit filteren waarin in één bericht smerige stemmingmakerij en racisme naar voren komt. Het staffen van één bericht, of het kritisch bekijken van één bericht, helpt niet. Het gaat om de samenhang, de hoeveelheid, de wijze waarop andere geluiden weggezet worden.

En ik wil best toegeven dat ik zodra ik van één van deze personen waar ik een pleurishekel aan heb een bericht zie die wél aan de 'sanctie voor iets in één enkele post' stafvoorwaarde voldoet de vlag uithang.

Er zijn wel degelijk mensen waarvan ik hoop dat ze een forse ban zullen krijgen.Dat is niet typisch iets van de Actueel pijler.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Marana_ schreef op 26 november 2016 @ 19:23:

Kom op zeg, er zijn hier toch meerdere soort van groepjes mensen die het wel heel erg vaak met elkaar eens zijn. Heus niet alleen Missie en haar forumdinnetjes, iedereen hier kan er wat van.

Eens

+ 1000

quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:23:

[...]

Heb je toch niet goed terug gelezen, hoor.Hoever moet ik? Verder dan vanmiddag?

Kom op zeg, er zijn hier toch meerdere soort van groepjes mensen die het wel heel erg vaak met elkaar eens zijn. Heus niet alleen Missie en haar forumdinnetjes, iedereen hier kan er wat van.Dit dus.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 19:25:

[...]

Hoever moet ik? Verder dan vanmiddag?Stuk verder, ja

Kom op zeg, er zijn hier toch meerdere soort van groepjes mensen die het wel heel erg vaak met elkaar eens zijn. Heus niet alleen Missie en haar forumdinnetjes, iedereen hier kan er wat van.Eens.
Life is short. Eat dessert first.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:25:

[...]

Stuk verder, ja

Pff. Laat maar ..heb al genoeg gelezen hier vanmiddag.

Dan neem ik het wel aan voor waar.

Kom op zeg, er zijn hier toch meerdere soort van groepjes mensen die het wel heel erg vaak met elkaar eens zijn. Heus niet alleen Missie en haar forumdinnetjes, iedereen hier kan er wat van.Jep.
Pompoensoep Cookie.
quote:Tilo schreef op 26 november 2016 @ 19:25:

[...]

Dit dus.Maar zeggen die anderen ook dat ze zo'n hekel hebben aan groepjes, dat ze er ( waar ? ) niet bijhoren of dat zo voelen, of doen die een soort van toevallig allemaal zo'n beetje hun eigen ding en past dat goed bij elkaar ?
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 19:27:

Pompoensoep Cookie.jammie.
Ik geloof niet dat er iemand is hier die vindt dat ik in zijn/haar groepje zit.

Ik geloof wel dat er mensen zijn die vinden dat ik bij anderen in een groepje zit.

En er is wel een groepje forummers die ik bovengemiddeld waardeer.

Het gekke, voor mij, is dat een forummer die ik bovengemiddeld waardeer pas écht inhoud krijgt als hij/zij op een bepaald vlak juist helemaal recht tegenover mijn mening komt te staan. Of in mijn ogen irritant is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vorm alleen met Meds een groepje, maar ja ; dat is mijn brother from another mother.
En 2 is geen groep.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:31:

En 2 is geen groep.Das een duo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven