3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren
Ik had nog zulke grote plannen voor de maand november...

2 november ging dat mis.

Blindedarmontsteking => ziekenhuis => operatie =>buikvliesontsteking => blaasontsteking => om het allemaal compleet te maken => dikke longontsteking......

na 16 dagen ziekenhuis 3 soorten antibiotica (via infusen in mijn arm) mocht ik afgelopen vrijdag eindelijk naar huis. Nu stapje voor stapje met bergen antibiotica en pijnstillers weer bergop aan het klimmen. (dik 2 weken ziekenhuis is me lichamelijk niet in de koude kleren gaan zitten) Nu weer bijkomen, aansterken en conditie krijgen. Dat gaat nog wel even duren.

We plan, God laughs. Yet again
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Jee, Sgaap!

Wat een nachtmerrie, ik kan me voorstellen dat je nu nog zit bij te komen

Woorden schieten tekort, ik wil je bij deze heel veel sterkte toewensen en dat je de eerste honderd jaar toch wel gevrijwaard mag blijven van nare ziektes. Blindedarmontsteking kun je in ieder geval niet meer krijgen, dat scheelt

Nogmaals heel veel sterkte, Sgaap, snel weer opknappen!

En lekker eten natuurlijk, die meuk die ze in ziekenhuizen durven te serveren,....brrrrrr
Sjah normale mensen doen twee dagen over een blindedarm, jij moet natuurlijk weer overdrijven ......
@Velma, dank je wel. Idd thuis eten. Jummmmmie

@Bam, als je het doet moet je het goed doen
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening

Merken jullie ook iets aan mij?
quote:Velma schreef op 26 november 2016 @ 22:49:

Merken jullie ook iets aan mij? jaa, je hebt een andere bril
Nee mallerd, ik heb een nieuwe laptop
quote:Velma schreef op 26 november 2016 @ 22:53:

Nee mallerd, ik heb een nieuwe laptop oh ja, ik zie het nu, je letters zijn een stuk duidelijker
De letters zijn een stuk duidelijker en ik kan de tekst etc. beter lezen omdat het beeld van deze laptop niet schudt. Ik zag al dat ik perongeluk in een topic een oude post had gequote met mijn oude laptop
Zijn Appeltje en Consuelamoeilijkenickverder nog in de buurt want ik heb een brandende vraag voor ze.
Drie op een Velma.
nog niet gespot vandaag, die 2 dames
quote:Velma schreef op 26 november 2016 @ 23:10:

Zijn Appeltje en Consuelamoeilijkenickverder nog in de buurt want ik heb een brandende vraag voor ze.

Toevallig kwam ik even langs
Heftig sgaap!
Ik mee met de rest voor BAM!

he appelke, heb jij een alarm dat afgaat of zo?
Hahaha, Appeltje

Ik vroeg me af of jij en Consuelabohamananohok nog steeds vapen en nooit meer hebben gerookt sindsdien.
quote:friezinnetje2014 schreef op 26 november 2016 @ 23:30:

he appelke, heb jij een alarm dat afgaat of zo?Ja! Jij niet dan?!
quote:Velma schreef op 26 november 2016 @ 23:40:

Hahaha, Appeltje

Ik vroeg me af of jij en Consuelabohamananohok nog steeds vapen en nooit meer hebben gerookt sindsdien.

Jep! Nog steeds. En nooit meer gerookt! (Nou ja, 2 sigaretjes in bijna 3 jaar. Allebei heeeeeel vies)

En jij?
Wat goed dat je nooit meer gerookt hebt!

Ik ben zo nu en dan gestopt om vervolgens weer te beginnen maar nu ben ik maar weer eens gestopt en heb een nieuwe elektrische sigaret gekocht en die is echt te WOW!
quote:MissGrannySmith schreef op 26 november 2016 @ 23:45:

[...]

Ja! Jij niet dan?! nee joh, denk dat de batterij leeg is of zo
Ze zijn er echt op vooruit gegaan sinds de supersmoker met het blauwe ledlampje
quote:Velma schreef op 26 november 2016 @ 23:53:

Wat goed dat je nooit meer gerookt hebt!

Ik ben zo nu en dan gestopt om vervolgens weer te beginnen maar nu ben ik maar weer eens gestopt en heb een nieuwe elektrische sigaret gekocht en die is echt te WOW!Ben nu wel benieuwd welke je hebt!
Goeiemorgen MissG

Ik heb nu een Joyetech ego aio, zoiets, ik onthoud die naam nog niet zo goed ik word oud met een liquid van Millers Cappuccino. Heel lekker maar wel met een te hoog nicotinegehalte. Zou er ook een liquid bestaan zonder een smaakje zodat je de nicotinegehalte wat kunt verdunnen als het ware?

Welke heb jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven