***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
*Gaap. Heb ik sinds de geboorte van Mees geen last meer van slapeloosheid, besluit Meesje dat het tijd is voor een voeding om 05:00 's ochtends!*

Fach, ik dacht inderdaad dat de meeste bevallingen 's nachts plaats vinden! (Framboos, ik, BM (toch, BM?)) In andere woorden: ICKJE!

WIj hebben trouwens ook de kerstboom afgetuigd gisteravond en het huis ziet er nu een stuk opgeruimder uit. Ik kan weer achter de stoelen lopen (luxe als je de gordijnen open en dicht wil doen!) en het is gewoon minder rommelig nu. Volgende missie: mijn kledingkast opruimen. Getver.
Goedemorgen, nog geen Ickenieuws??
Ze is er!!!!!!!

Jente Liselot is geboren!!!!

Een heftige maar gelukkig natuurlijke bevalling aldus Icke!!

(sms 5:00)
Gefeliciteerd, Icke, Ickeman en Ruben met jullie mooie, lieve Jente. goed gedaan hoor!!!
Ohhhhhhh , gefeliciteerd met je meisje Icke, man en Ruben !!

Gaaf dat je bevalling goed is gelopen.

Swiss gefeliciteerd met het winnen van de poll

Wat betreft dat werk, het is fulltime werken, en inderdaad ik ga mijn opleiding stopzetten een van de dagen. Het is werken van half 9 tot 17 u.

Gefeliciteerd Icke, Ickeman en Ruben met de geboorte van jullie meisje!!

En wat een prachtige naam is het ook, Jente! Echt erg mooi!
GEFELICITEERD Icke, Ickeman en Ruben met jullie dochter en zusje Jente!!

Ik vind het ook een hele mooie naam!
Jaaaaaa een meisje voor Icke en Ickeman!!! hertelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!!

Goed gedaan Icke!!!!
Oh wat een heerlijk nieuws!!! Gefeliciteerd lieve Icke, Ruben en Ickeman met Jente! Ben erg benieuwd naar de verhalen. maar rust eerst maar even lekker uit!

.
Woeeehoeee! Ze is er! Gefeliciteerd met Liselot!
Gefeliciteerd met Jente Liselot!

Geniet ervan!
Gefeliciteerd met Jente! Idd een erg mooie naam. Geniet ervan!
Grappig, ik kwam dit topic tegen!

Icke en familie, gefelicteerd met de geboorte van Jente!

Die naam stond ook op mijn lijstje, prachtig!
Joepie! Gefeliciteerd met Jente Liselot. Leuke naam!

Wij zijn weer veilig thuis, relatief goede reis gehad. Ben nu moe, hopenlijk een beetje op tijd naar bed. En hopenlijk werkt Finn een beetje mee.

Kom morgen wel weer bijpraten.
Swiss, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Finn zal vast ook wel moe zijn en zo heerlijk gaan slapen. Moet je morgen meteen weer aan de slag?

Ik ben benieuwd of Icke al weer thuis is met Jente.
Icke en icke-man: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje Jente. Geniet van elkaar.
goedenmorgen, bright and shining here.

Sta te springen om weer te mogen werken, joepie! Sorry, probeer mezelf wat enthousiasme in te praten. Ga maar douchen, dat helpt vast beter.
Swissie is weer vroeg van de partij. Alweer helemaal terug in ritme Finn weer helemaal de oude?

Fachat: Beetje laat maar wat een vervelende situatie met je vader. Ik zou ook niet meteen weten wat ik daar mee aan moest. Mijn (schoon)ouders zijn dol op onze kinderen. Soms wel bijna iets te dol dat ik het benauwend vind. Alsof ze ons zelf niet voldoende aandacht hebben gegeven en nog iets in willen halen. Maakt mij er wel op attent dat ik er heel erg van moet genieten. En dat wil ik heel af en toe wel vergeten in de hectiek.

Lievelust: Gaat het allemaal nog een beetje? Ik had nog een vraagje aan je. Heeft Daan nu altijd op zijn buik geslapen doordat hij met een gebroken sleutelbeentje geboren werd? Gijs slaapt eigenlijk het liefst, het langst en het rustigst op zijn buik, maar ik blijf het aan de ene kant toch een klein beetje eng vinden. Aan de andere kant. Volgens mij is het gewoon een heel gezonde jongen en maak ik me ook weer geen zorgen dat door het buikslapen wiegendood zou kunnen gebeuren.

Muisje: Heb je al een plan de campagne voor het tekstschrijven? Volgens mij zou ik idd een paar proefcolums "uit het leven gegrepen' schrijven en die naar een paar redacties sturen. Je hoeft volgens mij alleen maar hier een beetje terug te lezen en er is genoeg inspiratie.

Ik ga zo Koen naar de creche brengen. Kijken of hij zijn vriendjes en vriendinnetjes nog kent. Tot later meisjes
Het is hier wit!!! Er ligt minstens 10 cm. sneeuw.

Fleur vindt de sneeuw alleen maar eng. Zo lang ze binnen is is het mooi, mooi, mooi, maar buiten durft ze geen stap meer te verzetten en wil ze alleen maar gedragen worden. Ik baal als een stekker dat mijn slee nog bij mijn ouders in de kelder staat. Vandaag dus weinig sneeuwpret hier.

Ben wel blij dat ik vandaag niet hoef te werken. morgen mag ik weer 160 km. naar kantoor en dat had ik vandaag niet graag gedaan (eerlijk gezegd was ik dan gewoon thuis geblijven ipv er er uren over te doen ivm files. Man moet 16 km. rijden en was meer dan een uur onderweg vandaag. Echt erg hier in het Brabantse land.

Fleur heeft gisteren in een onoplettend moment onze vloer met potloden bewerkt. Ik kom overal krassen tegen. Gelukkig gaat het er goed af en kan ik er wel om lachen, maar merk nu wel dat ik echt op moet gaan letten. Ze deed tot dusverre heel weinig dingen die niet konden. Maar sinds dit weekend weet ze hoe lades open moeten en gaat ze zelf haar tekenspullen en speelgoed pakken. Nu is het dus opletten geblazen.
Goedemorgen!

Jeetje, ben ik hier ff niet, is de kleine Jente Liselot geboren!!! Gefeliciteerd Icke, ickeman en Ruben! Wat fijn dat het "natuurlijk"is gelukt. Doe maar rustig aan.

Wat verwarrend trouwens, al die berichten van je schoonmama. Hopelijk zijn de laatste berichten de juiste en valt t toch nog een beetje mee, als je dat zo kan zeggen.

Fachat, wat ontzettend vervelend zeg, die situatie met je vader. Lijkt me heel moeilijk als je eigen bloedjes genegeerd worden. Je zou toch denken dat er iets speelt, dat ie niet lekker in zijn vel zit, maar dat niet aan zichzelf toe kan of wil geven. Moeilijk, ook voor je moeder. Hier geen gebrek aan aandacht en liefde gelukkig. Word er soms zelfs een beetje moe van. Menneertje wordt echt opgehemeld :-)

Heel veel sneeuw hier idd in het brabantse land. Echt super!

Gister met kleine op het ijs geweest,maar vond er weinig aan. Wilde vooral gedragen worden en had t koud. Nog een jaartje wachten en dan schaatsen hoop ik. Hier wel een slee en straks maar eens proberen.

Laar, geniet in het zwitserse, ben jaloers!

Hier wel half jan een weekendje landal geboekt met binnenspeeltuin en peuterzwembad. Nog ff genieten met 3.

Vrijdag laatste werkdag gehad, toch wel erg lekker. Nu een beetje aankneuteren, uitrusten en voorbereiden op baby nr 2.

Swissie, succes met werken jij bikkel!

Witch, gefeliciteerd met je baan!

LL, weet vriend al of ie die opleiding gaat doen?

Zo door de sneeuw naar de bakker fietsen, heerlijk!

En straks naar verloskundige, ben benieuwd, heb het gevoel dat aan het zakken is,. betje zeurende pijn in mijn buik gehad en buik lijkt ook wat gezakt. Hopelijk head first.

Fijne dag iedereen!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Naar welke Landal ga je Draakje? Ik wil eigenlijk ook nog wel een weekendje weg straks, en die binnenspeeltuin klinkt wel heel oke met die winterse kou!
In vaals, limburg, zag er erg goed uit en hadden een aanbieding, hebben een 6 persoonshuisje, was goedkoper dan een 4 persoons, nou ja, lekker ruim.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven