Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 27 november 2016 @ 10:01:

[...]

Eens.Hebben jullie gelijk in. Ik probeer er wel weg te blijven want anders ga ik nog veel onaardigere dingen schrijven
Tjezus, wat vals
Ik vond het wel een leuk topic. Grappig om te zien hoe verschillend de smaken zijn. Ik zie genoeg nummer en bands/zangers voorbij komen die ik wel leuk vind.
quote:Star schreef op 27 november 2016 @ 09:48:

[...]

Dan mis je de humor of je leest een compleet ander topic.Nou zeg dat wel. Hartstikke leuk topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 27 november 2016 @ 09:16:

Ik heb een beetje door dat topic gescrolld en ontdekt dat ik fan ben van zeikmuziek. Niet dat ik daar van schrik, ik ken mezelf gelukkig aardig goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 27 november 2016 @ 09:48:

[...]

Dan mis je de humor of je leest een compleet ander topic.

Een eens.

Ik zou het topic dan ook gewoon niet lezen Barba want je neemt het echt te serieus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Precies wat ik al van plan was.

En ik wens degenen die het wel een leuk topic vinden er veel plezier.
Heden, ik had echt gedacht dat eenieder wel duidelijk zou zijn dat het topic niet helemaal serieus bedoeld is. Ik zie daar ook genoeg liedjes voorbij komen die ik zelf oprecht heel mooi vind en ik voel me geen moment gekwetst of aangevallen.
quote:barbaracartland schreef op 27 november 2016 @ 11:54:

Heden, ik had echt gedacht dat eenieder wel duidelijk zou zijn dat het topic niet helemaal serieus bedoeld is. Ik zie daar ook genoeg liedjes voorbij komen die ik zelf oprecht heel mooi vind en ik voel me geen moment gekwetst of aangevallen.Ik voel me ook totaal niet gekwetst of aangevallen. Constateer gewoon dat ik het persoonlijk daardoor geen leuk topic vind en er niet zal gaan posten. En verder zijn er heel veel mensen die het wel een leuk topic vinden, dus niks aan de hand toch?
Ik vind het ook een leuk topic! Snap de humor wel en moet soms hardop lachen.

De opmerkingen richting Sirius snap ik ook niet, wat een aso gedrag!

(ik bedoel dus dat topic van hem bij Kinderen)
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Aso gedrag richting Sirius? Omdat je 't raar vind hoe hij met zijn dochter omgaat?

Als je nu even leest lijkt 't me wel duidelijk worden dat die dochter even niet in de fijnste positie zit. Waarom mag er dan geen commentaar komen?

Sommige reageren inderdaad in niet te nette taal, maar diegene reageren bijna overal op zo'n idiote manier. Kan me niet voorstellen dat die daadwerkelijk serieus genomen worden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik dacht er lelijk tegen Sirius in het Top 2000 topic gedaan werd? Of ging die opmerking hier ergens boven over zijn eigen topic? Want daar geloof ik ook geen bal van maar ga dat niet in zo'n muziek topic zitten melden dan.

Aha, na 10 koffie en wat ontbijt snap ik dat het om 2 verschillende topics gaat.
Oh, ik dacht dat Sirius moest worden opgenomen in de Top 2000.

ik dacht al: dat liedje ken ik niet.
Huh is er zelfs commentaar op BC haar topic?

Toen ik gisteren nacht afhaakte,was het er nog gezellig..Zo snel kan het gaan dus.

Waar je je al niet druk om kan maken..
quote:Maccaron schreef op 27 november 2016 @ 13:30:

Huh is er zelfs commentaar op BC haar topic?

Toen ik gisteren nacht afhaakte,was het er nog gezellig..Zo snel kan het gaan dus.

Waar je je al niet druk om kan maken..Welnee. 1 iemand maar en die zag al snel in dat het haar topic niet is, klaar
Je bent zelf een theepot
quote:ThunderassMan schreef op 27 november 2016 @ 13:23:

quote:ThunderassMan schreef op 27 november 2016 @ 13:23:

Voorlopig gaat hij naar het buitenland en zal wel geen wifi zijn daar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wonderfilled, ik PB nooit, maar eens moet de eerste keer zijn maar jij heb je PB dichtstaan. Mag ik je een pb sturen?
Gottegottegot.

Als het niet zo droevig was was het om te gieren, dat Sylvanatopic.
Nou.! Zeg dat wel,hilarisch dat topic..
quote:Gatti schreef op 27 november 2016 @ 12:52:

Aso gedrag richting Sirius? Omdat je 't raar vind hoe hij met zijn dochter omgaat?

Als je nu even leest lijkt 't me wel duidelijk worden dat die dochter even niet in de fijnste positie zit. Waarom mag er dan geen commentaar komen?

Sommige reageren inderdaad in niet te nette taal, maar diegene reageren bijna overal op zo'n idiote manier. Kan me niet voorstellen dat die daadwerkelijk serieus genomen worden.

Moet je dan iemand een lowlife noemen?

En ja,dat vind ik asogedrag.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 november 2016 @ 19:11:

Gottegottegot.

Als het niet zo droevig was was het om te gieren, dat Sylvanatopic.zeg dat
quote:Star schreef op 27 november 2016 @ 19:12:

[...]

Moet je dan iemand een lowlife noemen? Nee.! Maar om nou te doen alsof sirius een zielige weduwnaar is die af en toe wat vragen heeft over hoe om te gaan met zijn puberdochter is wel het andere uiterste.
Hahaha, de " uitleg " van . Op het modtopic. Ruik ik daar bange poep ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 november 2016 @ 19:11:

Gottegottegot.

Als het niet zo droevig was was het om te gieren, dat Sylvanatopic.Ja maar ja, jullie snappen het gewoon niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Star schreef op 27 november 2016 @ 19:12:

[...]

Moet je dan iemand een lowlife noemen?

En ja,dat vind ik asogedrag.

Nee natuurlijk niet. Maar je zag ook wie dat schreef. Die heeft nog maar zelden iets vriendelijks geschreven.

Verder waren er, volgens mij, niet zo'n asociale opmerkingen tegen Sirius gezegd. Althans van wat ik gelezen heb. Wel soms harde opmerkingen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven