Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
WM en Indi, hoe gaat ie met jullie? Wm, weet je al wanneer je Vm weer ziet,of nog niks gepland?

Indi, ik zou eigenlijk hier ook wat in het huishouden moeten doen, maar verveel me geloof ik liever, dan dat ik aan de afwas begin haha....
Ga je poetsen indi? Dit huis kan ook wel wat gebruiken, maar ik doe het lekker niet!

Vrienden met exen werkt inderdaad lang niet altijd. Moeten ook nog maar zien of het werkt. Met mijn vorige ex (die van 7 jr) lukte het uiteindelijk ook niet, omdat hij mij nog te graag terug wil (nog steeds, al 10 maanden...)
Ik ben zo klaar met mijn "ongelukjes"

NU weer een lekke band.....bekeuring.... pfoe

Mozz.....fijn dat je je zo rustig voelt!
quote:Blue_Eyes schreef op 04 januari 2009 @ 16:14:

[...]

Ja graag! Hoe laat ben je er ongeveer?
WM hoe is het eigenlijk met je auto afgelopen? (heb ik vast even gemist in mijn vakantie)

Bekeuring... betekent dat dattie weer rijdt?
quote:Blue_Eyes schreef op 04 januari 2009 @ 16:14:

[...]

Ja graag! Hoe laat ben je er ongeveer?

Als het hier in dit tempo door gaat dan wordt het over een weekje of 2 denk ik

En Tp het gaat best goed met me hoor! Lekker weer aan het werk morgen!
Ik heb nog niets gepland....maar vorige week 3x gezien...dus zal wel goed komen....

.....zie er alleen tegenop, om eens naar zijn huis te gaan....
Ik heb auto vorige week dinsdag opkunnen halen...hij is heel mooi weer en rijdt!

Maar nu dus weer een lekker band

bekeuring is van vorige maand maar nu pas binnen...
Waarom zie je er tegenop om naar zijn huis te gaan WM?

Balen van die lekke band, maar wel fijn dat je bakkie er nog is.

Ik ga komende week met mijn vader ook autootjes kijken!

Fijn dat je zo'n zin hebt om aan het werk te gaan Indi... ik heb nog helemaal geen zin.
Omdat hij daar met haar is gaan samenwonen......
quote:winkelmandje schreef op 04 januari 2009 @ 16:18:

Ik heb nog niets gepland....maar vorige week 3x gezien...dus zal wel goed komen....

.....zie er alleen tegenop, om eens naar zijn huis te gaan....

Snap ik wel WM, je kijkt dan toch anders naar zijn huis omdat je weet dat hij daar met z'n ex heeft gewoond, die nog maar net weg is...lijkt me idd lastig!

Bij mij is het juist andersom, ik ga liever naar hem toe, maar dat heeft weer een hele andere reden, bij hem thuis ist altijd netjes en opgeruimd, en ik ben geen viespeuk, maar zo netjes als bij hem is 't bij mij niet altijd, dus dan kan ik de poetsbeurt gewoon nog wat langer uitstellen hihi......zal heus wel een keer door de mand vallen hoor, want de keren dat hij bij mij was, was ik flink aan de slag gegaan, en was het hier spik en span, dus nu denkt ie natuurlijk dat ik een heel opgeruimd typje ben...NOT! hihi....
WM, maar zij woont daar niet meer en haar spullen zijn weg. Daar moet je echt niet over gaan piekeren hoor, dat is misschien even raar, de eerste dag, maar daarna niet meer hoor.

Dan bouw je zelf een soort van geschiedenis op met de omgeving.

Trust me!
Fijn dat je je auto weer terug hebt, WM! Wanneer ga je naar VM?

@Mozz: Ik ga verder ook niets doen vandaag...heb de was gedaan, bed verschoond en de konijnen een schoon hok gegeven. Straks nog even afwassen en dan is het mooi geweest!
Ik snap het wel WM. Toch vreemd, en ga er maar van uit dat het voor hem ook de eerste keren vreemd zal zijn, dat er een andere vrouw in zijn huis rondloopt (weet ik uit eigen ervaring toen voor het eerst andere man hier kwam na ex).

Maar ze is niet voor niets weg, en jij bent daar niet voor niets bij hem. Zoals BE zegt, je bouwt zelf iets op met de omgeving. Over een tijdje slingeren jouw haren/onderbroeken/tasjes daar rond

Haha, die TP, straks schrikt 'ie zich een ongeluk van je zooi! Nee hoor, gewoon langzaam aan laten wennen (en wie zegt dat hij niet van tevoren als een gek staat te poetsen voordat jij komt? )
Ik ga NU even het papier wegbrengen, voordat het donker wordt.

(hebben jullie het ook door: het is al bijna 5 uur, en nog niet donker! De dagen worden weer langer )
Mams belde net. of ik zin had om zo lekkere maaltijdsalade te gaan eten in m'n favoriete tentje, wel lekker om er toch nog ff tussenuit te gaan, en die maaltijdsalade's zijn daar zó lekker! Met gerookte kip, pijnboompitten, heerlijke dressing , en erbovenop aardappelschijfjes..hmmmmm jammie.... heb er zin in!...

Stap maar eens lekker onder de douche!

Hoe lui kan een mens zijn?! ....
Smakelijk TP!

Ik ga zo ook maar eens wat maken. Heb mezelf voorgenomen om gezonder te eten en zelf meer te koken. Ben benieuwd...
Oh ja..eten moet vandaag ook nog..

Misschien heb ik nog wel wat in de vriezer..

Die salade klinkt goed, TP!

Veel plezier met mams!
hallo, ben ik ook weer even.

Wat hebben jullie weer veel geschreven vandaag en gisteren!

TP, goed dat je het gesprek aangesneden hebt, hoe voel je je nu? Klinkt alsof je toch niet 100% gerustgesteld bent?

WM, heb niks aan de opmerking van Blue Eyes toe te voegen... snap dat het raar is, maar zou me er niet druk om maken en gewoon lekker genieten!

Pop, klinkt helemaal goed zeg!!

Miran, nog iets gehoord van de muzikant? En hoe was je avond met V+?

Mozz, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad gisteren!

Indi, lekker aan de schoonmaak geweest zo te horen?

Met mij gaat het wel, ben alleen nog steeds niet van mijn griep af! Ben alleen maar aan het hoesten vandaag. Duurt het bij de andere zieken ook zo lang? Ik ben al bijna 2 weken ziekig, ene dag gaat beter dan andere.

Van FBM niks gehoord... Eigenlijk hadden we ook niet afgesproken dat hij zou bellen, maar dat we zouden smsen wanneer ons zou uitkomen om te bellen. Na iets wat hij na ons telefoongesprk heeft gedaan, was/ben ik het wel een beetje beu en vind ik dat hij moet bellen/smsen. Maaaar kans is groot dat hij vindt dat ik dat moet doen, aangezien ik zijn laatste telefoontje niet heb opgenomen (omdat ik boos was).

Heb hem gisteren en vandaag wel twee keer op MSN voorbij zien komen (ik stond offline) dus denk dat hij keek of ik er was.

Mmmh nu weet ik dus even niet wat ik moet doen.

Mijn 3 A4-tjes met vragen ligt klaar...haha Wel suf hoor, denk dat sowieso niet echt gaat werken een vragenlijst naast mijn telefoon, maar ja misschien wel goed om mijn gedachtes van tevoren te ordenen. Nu alleen nog de vraag wie gaat bellen dus???
Nou, de papierbakken waren er nog steeds niet (worden standaard weggehaald ivm fik met o&n). Wel weer m'n ommetje gehad in ieder geval.

Ik ga straks lekker iets in de tajine maken! Nog nooit voor mezelf alleen gedaan, maar waarom niet. Kip, uitje, knoflook, veel tomaten, honing, broccoli... uurtje laten pruttelen, amandelen en sesamzaad roosteren en dan uit de bak lepelen met stukjes naanbrood. Heb nu al trek!
Wat lastig, LM, dat je nu nog met die vragen in je hoofd zit, en met de vraag wie er nu eigenlijk moet bellen.

3 A4tjes met vragen is vast wat veel om allemaal te stellen , maar zoals je zegt, je gedachten ordenen is al heel wat waard. En wie moet er bellen? Kan me voorstellen dat je vind dat hij dat moet doen... maar... je laat het dan wel weer van hem afhangen. Neem aan dat het toch wringt dat 'ie nu weer niet belt. (zoveelste keer auw voor je)

Wil je zelf graag dat gesprek met hem (wat ik wel vermoed, met al die vragen), bel 'm dan gewoon zelf. Touwtjes in handen enzo. Trots opzij zetten zodat je tenminste die antwoorden krijgt (voor zover dat dan gaat in zo'n gesprek natuurlijk).

Wel lastig hoor. En dan ook nog griep! Mijn moeder zit ook al 2 weken te snotteren en te hoesten, blijkbaar heerst er een hardnekkige nu... blij dat ik die niet heb! *klopt even af*
Hee LM! wat stom dat je niks gehoord hebt! ik kan me voorstellen dat je het beu bent!

En van harte beterschap! Hoop dat je gauw van die vervelende griep af bent!

@Mozz: Wat klinkt dat lekker!!!!!! Ik had een tajine, maar die is gebarsten toen ik m de eerste keer gebruikte..misschien toch maar weer eens een kopen..wat voor 1 heb jij er??
LM, Ik voel me goed, en ben wel gerustgesteld hoor...

Gewoon Go with the Flow...voelt best lekker eigenlijk!

Net wat Mozza, zegt, zou hem zelf bellen, dan is dat hele issue, wie belt wie, ook gelijk opgelost! Heb toch het gevoel dat je dat gesprek graag wilt, wringt toch op deze manier! Maar dan is die pijn van telefoongesprek uit je buik, en kan je daarna weer verder toch..?

Grrrr..m'n ma belt net op ik het erg vind, om andere keer maaltijdsalade te gaan eten, want m'n broer kwam onverwachts eten....had me al helemaal lekker gemaakt, nu wordt het dus een simpele pizzabaquette uit de vriezer...
Wat een teleurstelling, TP! Kon je broer niet gewoon mee gaan?

Ik ga eens even in de vriezer kijken of er wat te eten is..
Tajine? Nog nooit van gehoord, maar klinkt superlekker Mozz!!

Lief dat jullie reageren, Mozz en Indi. Ja, 3 A4tjes is wat veel

Ik twijfel of ik zal smsen/bellen, zoals gezegd vind ik dat hij dat moet doen... mijn trots opzij zetten... tja weet niet of ik dat nu kan. En voel me inderdaad ook niet top, dus weet ook niet of dit het goede moment is. Maar ja het blijft wel wringen ondertussen ja. En zo schiet het natuurlijk ook niet op.

Krijg trek van jullie verhalen! ga zo maar even een salade-tje in elkaar flansen!

Bij jouw moeder duurt de griep dus ook al zo lang, Mozz? Ja erg hardnekkig, hoop dat jij het niet krijgt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven